Μάθηση βασισμένη σε πηγές: Πληροφοριακός εγγραμματισμός και οργάνωση διαδικτυακών εξερευνήσεων (Κ. Παπανικολάου) Ε. Αλεξοπούλου, email: efialex@ppp.uoa.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

Λίλιαν Μήτρου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΒΙΟΗΘΙΚΗ 2 Μαρτίου 2013.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Στρατηγικές ενσωμάτωσης Διαδικτυακών δραστηριοτήτων
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 4ο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθηση βασισμένη σε πηγές: Πληροφοριακός εγγραμματισμός και οργάνωση διαδικτυακών εξερευνήσεων (Κ. Παπανικολάου) Ε. Αλεξοπούλου, email: efialex@ppp.uoa.gr Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Πληροφοριακός Εγγραμματισμός ο “πληροφοριακός εγγραμματισμός αφορά στην αναγνώριση του πότε και γιατί χρειάζεται πληροφορία, που μπορεί να εντοπιστεί, και πώς να αξιολογηθεί, να χρησιμοποιηθεί, και να κοινοποιηθεί σε άλλους με έναν ηθικά αποδεκτό και νόμιμο τρόπο” (Chartered Institute of Library and Information Professionals, 2007)

Πληροφοριακός Εγγραμματισμός / γνώσεις και δεξιότητες Πληροφοριακός Εγγραμματισμός / γνώσεις και δεξιότητες να αναγνωρίζει την ανάγκη για πληροφόρηση να διακρίνει τις διαθέσιμες πηγές να εντοπίζει την πληροφορία να αξιολογεί πηγές να αξιοποιεί δημιουργικά τις πηγές να γνωρίζει τους ηθικούς κανόνες και να αναλαμβάνει την ευθύνη χρήσης πηγών να κοινοποιεί και να δημοσιοποιεί τα ευρήματα της αναζήτησης να διαχειρίζεται τα ευρήματα μιας αναζήτησης πηγών

Μάθηση βασισμένη σε πηγές …επιτρέπει στους μαθητές να αναλάβουν ενεργό ρόλο και να μάθουν μέσα από μία προσωπική διερεύνηση και μελέτη πηγών, με την συστηματική υποστήριξη του εκπαιδευτικού.

Διδακτική αξιοποίηση διαδικτύου Στόχος : κινητοποίηση μαθητών συνεργασία / επικοινωνία (π.χ. συμμετοχή σε κοινότητες) επίλυση προβλημάτων στο πλαίσιο συνθετικών εργασιών διερεύνηση επιλογή/αξιοποίηση πηγών

Ιστοεξερευνήσεις (WebQuests) σενάρια κατευθυνόμενης διερεύνησης αξιοποίηση διαδικτύου ως πηγή πληροφόρησης στόχος: οργάνωση δραστηριότητας μαθητών εστίαση στη χρήση της πληροφορίας παρά στην απλή αναζήτησή της καλλιεργούν την αναλυτική, συνθετική σκέψη και κριτική ικανότητα των μαθητών

Δομή Ιστοεξερεύνησης Σελίδα του μαθητή Εισαγωγή: γενικό πλαίσιο του σεναρίου Εργασία: ρόλος και εργασία των μαθητών Διαδικασία: τρόπος εργασίας των μαθητών Αξιολόγηση: τρόπος αξιολόγησης των στόχων του μαθήματος και δράσεων/τελικού προϊόντος μαθητών Συμπέρασμα: σύνοψη, ερωτήματα για περαιτέρω διερεύνηση Σελίδα καθηγητή οδηγίες για την οργάνωση και εφαρμογή σεναρίου, αξιολόγηση