Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
To υπολογιστικό σύστημα
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Οι συσκευές του υπολογιστή
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Multimedia.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Video - Τεχνολογικά μέσα
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1) Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Τεχνολογικά μέσα οπτικοακουστικά μέσα πολυμέσα ΤΠΕ Σύμφωνα με ορισμούς που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στο διαδίκτυο και αναφέρονται στα: οπτικοακουστικά μέσα πολυμέσα ΤΠΕ (Ασλανίδου 1992, Ζευκίλης 1970, Κασσάνο 1993)

http://www.cs.ie/johnj/cs7200/lectures/lecture7-1.html)

Τεχνολογικά μέσα Οπτικοακουστικά μέσα είναι όλα εκείνα τα αντικείμενα ή μηχανήματα που μεταδίδουν πληροφορίες ενεργοποιώντας πρώτα τις αισθήσεις (όραση, ακοή) με αποτέλεσμα να προκαλούν την προσοχή των μαθητών και την ενεργό συμμετοχή τους στη διαδικασία μάθησης. Πολυμέσα ή multimedia είναι "τα πολλαπλά μέσα" μέσω των οποίων μια πληροφορία αποθηκεύεται, μεταδίδεται και παρουσιάζεται σε μορφή κειμένου, γραφικών, animation και ήχου. H εφαρμογή των πολυμέσων βοηθάει να συλλέξουμε πληροφορίες όπως μουσική, κινούμενες ή ακίνητες εικόνες, video, φωτογραφίες από τον πραγματικό κόσμο και να τις επεξεργαστούμε στον Η/Υ. Ως ΤΠΕ χαρακτηρίζονται οι τεχνολογίες που αφορούν στους ηλεκτρονικούς Υπολογιστές ή τα μέσα που στηρίζονται στη χρήση τους. Στα μέσα αυτά περιλαμβάνεται και το εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι ΤΠΕ χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία ως πηγή πληροφόρησης, εργαλείο ανάπτυξης της γνώσης και εποπτικό μέσο διδασκαλίας.

Οπτικά και ακουστικά μέσα Τον όρο οπτικά και ακουστικά μέσα τον συναντούμε είτε με τη μορφή "οπτικοακουστικά μέσα" είτε με τη μορφή "οπτικο-ακουστικά μέσα". Σύμφωνα με την Ασλανίδου (1992) στον όρο "οπτικοακουστικά μέσα" αναφερόμαστε, όταν γίνεται σύνθεση ήχου και εικόνας χωρίς την προκαθορισμένη παρουσία παραγωγού, ενώ στα "οπτικά-ακουστικά μέσα" γίνεται σύνθεση ήχου και εικόνας με τεχνικά μέσα. Ο πίνακας για παράδειγμα αποτελεί το παλαιότερο οπτικοακουστικό μέσο, ενώ στα πιο σύγχρονα μέσα συγκαταλέγονται το βίντεο, η εκπαιδευτική τηλεόραση και το διαδίκτυο. Στην ενότητα αυτή θα περιγραφούν συνοπτικά τα κυριότερα οπτικοακουστικά μέσα και θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη χρήση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία προκειμένου η περιγραφή αυτή να εμπίπτει στους στόχους του βιβλίου.

Οπτικοακουστικά μέσα Περιλαμβάνουν τις ακόλουθες κατηγορίες: εποπτικά μέσα: οι πίνακες, οι χάρτες, τα διαγράμματα, τα προπλάσματα, το γραφοσκόπιο, το διασκόπιο και το επισκόπιο. τεχνικές ήχου: το ραδιόφωνο, το μαγνητόφωνο, το ραδιομαγνητόφωνο, το cd, το mp3. βαριά οπτικοακουστικά μέσα: ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, το video, το dvd.

Οπτικά και ακουστικά μέσα - Εποπτικά μέσα Πίνακας: Είναι το παλαιότερο μέσο (και ειδικά ο μαυροπίνακας), στο οποίο σχεδιάζουν και γράφουν οι εκπαιδευτικοί κατά την παράδοση-παρουσίαση ενός μαθήματος. Χάρτες-πόστερς-αφίσες: Χρησιμοποιούνται ως συμπληρωματικό υλικό στη διδασκαλία αντίστοιχων εννοιών-μαθημάτων (συγκεκριμένα, γεωγραφικοί χάρτες στη γεωγραφία, posters ζώων στην Ζωολογία κ.τλ.). Εικόνες-διαγράμματα των σχολικών εγχειριδίων: Τα βρίσκουμε μέσα στα σχολικά βιβλία είτε με τη μορφή παραπομπής, είτε δίπλα στο ανάλογο κείμενο με σκοπό την καλύτερη οπτική κατανόηση εννοιών, αποτελεσμάτων, κ.τ.λ. Προπλάσματα (σώματος, οστών, οφθαλμού κ.τλ.): Χρησιμοποιούνται σε μαθήματα, όπως για παράδειγμα στην ανθρωπολογία και αποτελούν μια μορφή προσομοίωσης του αληθινού σώματος, οφθαλμού, κ.ά.

Εποπτικά μέσα – Γραφοσκόπιο (Overhead Projector) Στο εμπόριο υπάρχουν δύο διαφορετικές κατηγορίες γραφοσκοπίων: αυτά που έχουν το φωτισμό στην κεφαλή του μηχανήματος και αυτά που έχουν τον φωτισμό στη βάση του μηχανήματος. Και στις δύο περιπτώσεις ο τρόπος λειτουργίας είναι κοινός και απλός: Ο χρήστης τοποθετεί μια διαφάνεια που θέλει να προβάλλει στο πάνω διαφανές μέρος του προβολέα. Η λάμπα φωτίζει τη διαφάνεια από το πάνω ή κάτω μέρος και οι φωτεινές αυτές ακτίνες ανακλώμενες από έναν καθρέπτη που βρίσκεται και αυτός στο σύστημα προβολής, φτάνουν στο φακό προβολής και στη συνέχεια προβάλλονται είτε σε μια ειδική κάθετη επίπεδη επιφάνεια, είτε στον τοίχο.

Εποπτικά μέσα – Γραφοσκόπιο (Overhead Projector) Προβάλλει με φως ημέρας μια σειρά από διαφάνειες για μια παρουσίαση. συγχρόνως δύο και τρεις διαφάνειες στο σύστημα προβολής. Παράδειγμα δραστηριότητας στο νηπιαγωγείο: Όταν έχουμε να δείξουμε ένα δέντρο με φύλλα και χωρίς φύλλα, σχεδιάζουμε τότε σε μια διαφάνεια τον κορμό και τα κλαδιά από το δέντρο και σε μια άλλη τα φύλλα και, για να τις προβάλλουμε, βάζουμε τη μία διαφάνεια πάνω στην άλλη και έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι διαφάνειες είναι σαν ζελατίνες, Μεγέθους Α4 και μπορεί κανείς να γράψει απευθείας να τυπώσει το περιεχόμενό τους μέσα από έναν εκτυπωτή (έγχρωμο ή ασπρόμαυρο), να τις φωτοτυπήσει από ένα κοινό φωτοτυπικό μηχάνημα Είναι έγχρωμες ή ασπρόμαυρες και είναι δυνατό να χρησιμοποιούνται περισσότερο από μία φορές (πλεονέκτημα του γραφοσκοπίου) Ο εκπαιδευτικός μπορεί να δημιουργήσει με τέτοιες διαφάνειες μια σειρά από εκπαιδευτικά θέματα που, όταν προβληθούν στον τοίχο, να είναι περιεκετικές και ευκρινείς και να δημιουργούν συνθήκες για ομαδικές δραστηριότητες στην τάξη.

Εποπτικά μέσα Το επισκόπιο (ή επιδιασκόπιο) 1 Εποπτικά μέσα Το επισκόπιο (ή επιδιασκόπιο) 1 Σύνθετη συσκευή που έχει τη δυνατότητα να προβάλλει διαφάνειες, μικροαντικείμενα αδιαφανείς εικόνες βιβλία. Η χρήση του επισκοπίου είναι απλή και γίνεται ως εξής: τοποθετούμε τις εικόνες (διαφανείς ή αδιαφανείς), τα μικροαντικείμενα, ή ό,τι θέλουμε να προβάλλουμε στη γυάλινη επιφάνεια που είναι στο πάνω μέρος του επισκοπίου, κατόπιν η εικόνα αυτή φωτίζεται από το κάτω μέρος με λάμπες και μετά με τη βοήθεια ενός συστήματος κατόπτρων και φακών μεγενθύνεται η εικόνα και προβάλλεται είτε στον τοίχο είτε σε μια οθόνη.

Εποπτικά μέσα Το επισκόπιο (ή επιδιασκόπιο) 2 Εποπτικά μέσα Το επισκόπιο (ή επιδιασκόπιο) 2 Θα μπορούσε να θεωρηθεί και ο συνδυασμός γραφοσκοπίου και φωτοτυπικού μηχανήματος. το βάρος και ο μεγάλος όγκος του το κάνουν αρκετά δύσχρηστο στην τάξη. ο συνδυασμός χρήσης επισκοπίου και κασετοφώνου ή cd αναβαθμίζει την προβολή του μαθήματος στην τάξη.

Εποπτικά μέσα – Η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Εποπτικά μέσα – Η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Δεν διαφέρει σε πολλά σημεία από τις απλές γνωστές σε όλους μας φωτογραφικές μηχανές, εκτός από τον τρόπο αποθήκευσης της εικόνας, που εδώ, δεν είναι το φιλμ, αλλά ένα ψηφιακό μέσο (κάρτα). Η χωρητικότητα της μνήμης και η ανάλυση της εικόνας είναι δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά της ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής τα οποία συνεχώς αναβαθμίζονται στις μέρες μας. Δυνατότητα να συνδέεται με έναν υπολογιστή και να προβάλλει τις φωτογραφίες στην οθόνη του Η/Υ ή να τις τυπώνει στον εκτυπωτή ή να τις αποθηκεύσει στο σκληρό δίσκο του Η/Υ, για άλλη χρήση (π.χ. προβολή στο Power Point).

Εποπτικά μέσα Η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Εποπτικά μέσα Η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Χρήση πολλαπλώς στην τάξη μια και είναι εύχρηστη και οικονομικά προσπελάσιμη. Παράδειγμα: φωτογράφηση δραστηριότητας των μαθητών με σκοπό να ενσωματώσει αργότερα τις φωτογραφίες αυτές σε ένα κείμενο (σε Word) ή να τις αποθηκεύσει σε ηλεκτρονική μορφή και να τις χρησιμοποιήσει αργότερα για προβολή στο διαδίκτυο ή σε άλλου είδους αναφορά (π.χ. Power Point). Σήμερα, οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές χρησιμοποιούνται ευρύτατα τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς. Εξελίσσονται ταχύτατα και υπάρχουν ενσωματωμένες ακόμα και στα κινητά τηλέφωνα.