Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

Το Βέλος του Χρόνου σε σχέση με την αρχαιοελληνική αντίληψη για το χωρόχρονο. Η περίπτωση του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και του Eddington. Γεωργία Διαμαντή,
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ (1883 – 1957) ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΚΝΩΣΟ
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ Εργαστήριο 1: Άσκηση 1: Σχέση γεωγραφικού-γεωκεντρικού πλάτους.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
ΑΡΣΑΚΕΙΑ – ΤΟΣΙΤΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΟΡΓΑΝΑ.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κρούσεις σωμάτων.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Το 3ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω προσκαλεί τους γονείς την …………………… στην συζήτηση/παρουσίαση με θέμα: «Υποστηρίζοντας την νοητική και συναισθηματική ανάπτυξη.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Μια αστραπή η ζωή μας... μα προλαβαίνουμε Νίκος Καζαντζάκης  
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
Project: Εθισμός στο Internet
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΟΥΠΟΥ 22/9/2018 ΤΕΧΝΗΤΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ.
Εξαρτήματα και αγωγοί.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΜ.
אורך, היקף, שטח ונפח.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων

Εισαγωγή Σκοπός της εργασίας είναι η φυσική προσέγγιση και μελέτη της τροχιάς ενός δορυφόρου και των θραυσμάτων του σε περίπτωση έκρηξης. Επιπλέον θα παρατεθούν πληροφορίες για το τι είναι δορυφόρος και πως τίθεται σε τροχιά. Η μελέτη πραγματοποιείται στα πλαίσια της δημιουργικής εργασίας.

Η παρούσα εργασία θα χωριστεί σε δύο σκέλη Γενικό/Γνωστικό Μέρος Εφαρμοστικό Μέρος

Συχνά Ερωτήματα Τι είναι δορυφόρος; Σε τι χρησιμεύει; Ποια τα διάφορα είδη τροχιάς του; Πώς τίθεται και παραμένει σε τροχιά;

Σύντομη Ιστορική Αναδρομή Το 1957 εκτοξεύτηκε ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος της Γης, ο Σοβιετικός Σπούτνικ 1. Η χρονολογία αυτή θεωρείται επίσημα ως η αρχή της εποχής του διαστήματος. Λίγο αργότερα ακολούθησε και ο Αμερικανικός Εξπλόρερ 1.

Οι δορυφόροι που χρησιμοποιούνται σήμερα για την παροχή τηλεοπτικών υπηρεσιών ξεκίνησαν σαν ιδέα του συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Arthur Clarke. Επίσης θεωρεί ότι τρεις δορυφόροι ήταν αρκετοί για να καλύψουν τις επικοινωνιακές απαιτήσεις ολόκληρου του πλανήτη.

Περιγραφή Δορυφόρου Το σώμα ενός δορυφόρου περιέχει όλο τον επιστημονικό εξοπλισμό και άλλα απαραίτητα συστατικά του δορυφόρου. Εξωτερικό στρώμα που προστατεύει το δορυφόρο από τις συγκρούσεις με μικρομετεωρίτες ή άλλα σώματα που αιωρούνται στο διάστημα Αντιραδιενεργή προστασία του δορυφόρου από την ακτινοβολία του ήλιου

Θερμική κάλυψη για να διατηρείται ο δορυφόρος στην ιδανική θερμοκρασία που χρειάζονται τα όργανα για να λειτουργήσουν ομαλά Σύστημα απομάκρυνσης της θερμότητας μακριά από τα ζωτικής σημασίας όργανα του δορυφόρου Δομική υποστήριξη Σύνδεση των υλικών.

Χρησιμότητα Δορυφόρων Διαστημικά Τηλεσκόπια Τηλεπικοινωνιακός δορυφόρος (Τηλεοπτική μετάδοση, Ραδιοφωνική μετάδοση, Τηλεφωνικές επικοινωνίες, Συνδέσεις Internet) Μετεωρολογικός δορυφόρος (Πρόγνωση μετεωρολογικών φαινομένων, Μελέτη του κλίματος της γης) Στρατιωτικοί δορυφόροι Δορυφόροι πλοήγησης και ναυσιπλοΐας Δορυφόροι που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος

Σχετικά με την Τροχιά Ανάλογα με το είδος τροχιάς και του ύψους, όπου θα τοποθετηθεί ένας δορυφόρος, μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τους δορυφόρους ως εξής: LEO: χαμηλής περί τη γη τροχιάς MEO: μεσαίας περί τη γη τροχιάς GEO: γεωσύγχρονης τροχιάς

Ένας δορυφόρος διαμένει σε τροχιά λόγω της επίδρασης δύο παραγόντων: Της ταχύτητας με την οποία ταξιδεύει σε ευθεία γραμμή, Της έλξης (του βάρους) που ασκεί η Γη στο δορυφόρο.

Εφαρμοστικό Μέρος

Θέμα Δορυφόρος σε κυκλική τροχιά, κατά τη διάρκεια της κίνησής του, εκρήγνυται και διασπάται σε δύο άνισα κομμάτια. To ένα θραύσμα ακινητοποιείται καθώς το άλλο αποκτά μεγαλύτερη ταχύτητα από την αρχική του δορυφόρου στην τροχιά.

Εάν υποθέσουμε ότι το μεγάλο θραύσμα θα μείνει ακίνητο μετά την έκρηξη ώστε λόγω της βαρύτητας να πέσει στην επιφάνεια της Γης, θα υπολογίσουμε την τελική ταχύτητα με την οποία θα φτάσει εκεί. Δίνεται: m1=9*m2

Τρόπος Επίλυσης Έστω ύψος h του δορυφόρου από την επιφάνεια της Γης. Η ταχύτητά του θα υπολογίζεται από τον τύπο: Β=Fκ Δηλαδή η βαρυτική έλξη της Γης ισούται με την κεντρομόλο δύναμη του δορυφόρου.

Αλλά ξέρουμε ότι (1) Β=G Άρα (2) Fκ=

G* = Από όπου προκύπτει: (3)

Οπότε συμπεραίνουμε ότι η ταχύτητα της τροχιάς εξαρτάται από το ύψος του από την επιφάνεια της Γης. Αλλά αλλάζοντας την ταχύτητα θα αλλάξει και το ύψος εάν συνεχίσει να κινείται κυκλικά.

Έχουμε από την Αρχή Διατήρησης της Ορμής: pολ=p1 + p2 και pαρχ= pτελ (4) Επειδή το κυρίως θραύσμα θα μείνει μετά την έκρηξη ακίνητο, u1 = 0. Άρα από την εξίσωση (3) προκύπτει ότι (5)

Αφού m1=9*m2 και mολ=m1+m2 Άρα m2=mολ/10 Οπότε από την εξίσωση (5) προκύπτει ότι το δεύτερο θραύσμα θα εκτοξευθεί με ταχύτητα u2=10*uδορ Από την (3) προκύπτει:

Συμπέρασμα Uανω + Κανω=Uεπιφ + Κεπιφ Αφού το κυρίως θραύσμα θα παραμείνει ακίνητο, υπό την επίδραση της βαρύτητας θα πέσει στην επιφάνεια της Γης εκτελώντας πτώση με διατήρηση της μηχανικής του ενέργειας. Uανω + Κανω=Uεπιφ + Κεπιφ

Άρα έχουμε: Οπότε

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.

Τέλος Εργασίας Εργάστηκαν οι Μαθητές Β` Λυκείου Μουσικού Σχολείου Βέροιας Θετικού Προσανατολισμού Τρέβλας Χρήστος Μποσμαλή Αγγελική Επιβλέπων Καθηγητής: Δούκας Κωνσταντίνος Φυσικός