Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Παγκόσμια Συμμόρφωση και Δεοντολογία και Κώδικας Επιχειρηματικής Συμπεριφοράς Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, κάθε μέρα, παντού Αθήνα Απρίλιος 2013.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εταιρική Διακυβέρνηση
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Πρόσληψη μελών οικογένειας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
RESAVE Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Απαραίτητες ενέργειες των επιχειρήσεων για τη συμμόρφωση με τον GDPR
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010 Ζωτικές Αξίες Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010 Συντονιστή, καλωσορίσατε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ζωντανής Συζήτησης για τις Ζωτικές Αξίες. Ακολούθως θα βρείτε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για την προετοιμασία σας για τη συνεδρία. Κατάλογος ελέγχου συνεδρίας Καθορίστε τον αριθμό των συμμετεχόντων για το εργαστήριο Εντοπίστε και κάντε κράτηση για μια κατάλληλη αίθουσα εκπαίδευσης ή αίθουσα συνεδρίων για το εργαστήριο Εάν είναι χρήσιμα, φροντίστε να παραγγείλετε/ κάνετε κράτηση για μηχάνημα προβολής LCD και πίνακες (flip chart). Εκτυπώστε την παρουσίαση και κάθε άλλο υλικό που σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε στη διάρκεια της συνεδρίας. Ειδοποιήστε τους συμμετέχοντες για το εργαστήριο και το χώρο της συνεδρίας. Ημέρα της Συνεδρίας Φθάστε νωρίτερα στην αίθουσα του εργαστηρίου/ την αίθουσα συνεδρίων για να οργανώσετε το υλικό της συνεδρίας και να ελέγξετε τον εξοπλισμό. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το υλικό της συνεδρίας. Χαιρετήστε τους συμμετέχοντες καθώς φθάνουν.

Θεματολόγιο συνεδρίας Γιατί είμαστε εδώ Ιδού ο Νέος Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco Τι είναι καινούριο Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Επισκόπηση περιεχομένου Πόροι «Ζητήστε βοήθεια» Επόμενα βήματα

Γιατί είμαστε εδώ Δέσμευση να κάνετε το σωστό Αφοσίωση στα ανώτερα δεοντολογικά πρότυπα Πίστη στις Ζωτικές Αξίες της Ακεραιότητας, της Αρίστευσης, της Ομαδικής Εργασίας και της Υπευθυνότητας Γνωρίστε καλύτερα τον Οδηγό που σκιαγραφεί τις πολιτικές και τις αρχές μας και ενισχύει τις Ζωτικές Αξίες μας Λάβετε μέρος στη συζήτηση για το πώς ο Οδηγός μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύετε δύσκολες καταστάσεις που συναντάτε στη δουλειά σας Ανταποκριθείτε στο στόχο της Tyco να δεσμεύεστε εκ νέου κάθε χρόνο στα ύψιστα πρότυπα δεοντολογικής συμπεριφοράς

Ιδού ο Νέος Οδηγός της Tyco γράφηκε με στοιχεία που έδωσαν εμπειρογνώμονες και υπάλληλοι Επανεξετάστηκε με περισσότερες από 70 ομάδες εστιασμένης συζήτησης παγκοσμίως σχεδιάστηκε για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις προσδοκίες της Εταιρείας και να λαμβάνετε ορθές αποφάσεις Αναθεωρήθηκε για να είναι πιο φιλικός στο χρήστη με Ερωτήσεις & Απαντήσεις και παραδείγματα από την πραγματική ζωή

Τι είναι Νέο στον Οδηγό Τα νέα θέματα και το αναδιοργανωμένο περιεχόμενο περιλαμβάνουν: Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Συναλλαγές με Ακεραιότητα Πιο θετικός τόνος Έμφαση στο Να Μιλάτε Ανοιχτά Στοιχεία Ερωτήσεων & Απαντήσεων Σύνδεσμοι σε πολιτικές

Ζητώντας βοήθεια και εγείροντας προβληματισμούς Ξέροντας πότε να Μιλάτε Ανοιχτά Σε ποιον να στραφείτε για βοήθεια Μηδενική ανοχή απέναντι στα αντίποινα Προσπάθειες να εξασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα Εάν δεν μπορώ να απαντήσω ΝΑΙ σε όλες αυτές τις ερωτήσεις για μια πράξη ή συμπεριφορά, πρέπει να Μιλήσω Ανοιχτά: η πράξη είναι συνεπής με τον παρόντα η πράξη είναι συνεπής με τις Ζωτικές Αξίες της Tyco; είναι η πράξη νόμιμη; Θα ένιωθα άνετα αν αυτή η απόφαση ή πράξη γινόταν γνωστή στο κοινό; Θα ήθελα να γίνει σε μένα; Οι ενέργειες θα κριθούν θετικά από την οικογένειά μου, τους συναδέλφους, τους υπαλλήλους και τους μετόχους της Tyco;

Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού Ed Breen, Προέδρου και CEO της Tyco Τονίζει τη σημασία του Οδηγού. Η Δέσμευσή μας για τη Δεοντολογία στην Tyco Περιγράφει τις Ζωτικές Αξίες μας και εξηγεί γιατί έχει καίρια σημασία για όλους όσοι εργάζονται για την Tyco να εφαρμόζουν τις αρχές που σκιαγραφούνται στον Οδηγό. Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Περιγράφει τη σημασία που έχει το να μιλάτε ανοιχτά και να εγείρετε προβληματισμούς. Επίσης, παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για την πολιτική της εταιρείας κατά των αντίποινων και με ποιον να επικοινωνείτε για βοήθεια. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Παρουσιάζει τη δέσμευση της Tyco να παρέχει ένα θετικό περιβάλλον εργασίας με ποικολομορφία και χωρίς αποκλεισμούς στο οποίο οι άλλοι αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Περιγράφει το όραμα της Tyco να επιτύχει μηδενική βλάβη των υπαλλήλων μας και του περιβάλλοντος. Συγκρούσεις Συμφερόντων Εξηγεί τη σημασία που έχει να αποφεύγονται οι συγκρούσεις συμφερόντων και παρέχει οδηγίες για τη διαχείριση και την προσωπική αναφορά διενέξεων. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για να είστε σίγουροι ότι τα επιχειρηματικά δώρα και οι πρακτικές ψυχαγωγίας μας είναι εύλογα και συνεπή με τις πολιτικές της Tyco, τους κώδικες του κλάδου και τους τοπικούς νόμους. Συναλλαγές με Ακεραιότητα Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για να αποφεύγετε τη δωροδοκία, να επιτρέπετε τον θεμιτό ανταγωνισμό και να σέβεστε τους νόμους του διεθνούς εμπορίου. Οικονομική Ακεραιότητα Εξετάζει τις πρακτικές για να εξασφαλίζονται έντιμα, ακριβή και ενημερωμένα χρηματοοικονομικά αρχεία και συναλλαγές, καθώς και για να αποφεύγεται η απάτη και οι συναλλαγές βάσει εμπιστευτικών πληροφοριών. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

Επισκόπηση του Οδηγού Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για τη χρήση εταιρικών περιουσιακών στοιχείων και συστημάτων, την υπεύθυνη διαχείριση εταιρικών αρχείων, και την προστασία ιδιωτικών αρχείων και αποκλειστικών πληροφοριών. Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Παρουσιάζει τις απαιτήσεις για την επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης, τους επενδυτές και το κοινό, καθώς και το πώς να χρησιμοποιούνται κατάλληλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για την πολιτική της Tyco σε σχέση με πολιτικές δραστηριότητες καθώς επίσης και με φιλανθρωπικές εισφορές. Συμπέρασμα/Πόροι Μιλήστε Ανοιχτά Ενισχύει τη σημασία της δεοντολογίας στην Tyco και παρέχει πόρους για να μιλάτε ανοιχτά . Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

Συχνές Ερωτήσεις Ε: Πού μπορώ να βρω αντίτυπο του νέου Οδηγού Δεοντολογικής Συμπεριφοράς; Α: Μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο από τη διεύθυνση Tyco.com, το εσωτερικό δίκτυο της επιχείρησής σας (intranet) ή από τη διεύθυνση InsideTyco.com. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο, επικοινωνήστε με το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού για να ζητήσετε αντίγραφο. Ε: Είχα αναφέρει παλαιότερα κάποιον προβληματισμό και νιώθω ότι υφίσταμαι αντίποινα. Με ποιον να επικοινωνήσω; Α: Καλέστε τη γραμμή ConcernLINE ή το Γραφείο του Διαμεσολαβητή. Αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν στο πίσω μέρος του Οδηγού Δεοντολογικής Συμπεριφοράς. Ε:Πώς μπορώ να αναφέρω μια σύγκρουση συμφερόντων; Α: Στη διάρκεια της Εκστρατείας Ζωτικών Αξιών 2010, όλοι οι υπάλληλοι που δεσμεύονται ηλεκτρονικά καλούνται να συμπληρώσουν το Ερωτηματολόγιο Σύγκρουσης Συμφερόντων δια του Συστήματος Διαχείρισης Εκπαίδευσης (LMS). Ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία, οι συγκρούσεις πρέπει να γνωστοποιούνται στη διεύθυνση www.TycoComplianceForms.com. Ε: Πώς μπορώ να αναφέρω ένα δώρο που έδωσα ή έλαβα; Α: Τα δώρα πρέπει να αναφέρονται στη διεύθυνση www.TycoComplianceForms.com. Ε: Υπάρχει χρηματικό όριο στο ποσό των δώρων που δίνονται ή λαμβάνονται; Α: Ο Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco και η Πολιτική Σύγκρουσης Συμφερόντων, Δώρων και Ψυχαγωγίας απαιτούν από τους υπαλλήλους της Tyco να αναφέρουν κάθε δώρο που δίνουν ή λαμβάνουν και ξεπερνά σε αξία τα 125 δολάρια, εκτός εάν έχει οριστεί χαμηλότερο ποσό από την επιχείρηση ή την περιοχή σας.

«Ζητήστε βοήθεια» - Πόροι Η Tyco έχει αναλάβει τη δέσμευση να δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι υπάλληλοι νιώθουν άνετα να μιλήσουν ανοιχτά, να ζητήσουν βοήθεια και να εγείρουν προβληματισμούς. Εάν έχετε απορία ή προβληματισμό, μιλήστε με [τον διευθυντή σας] , [το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού]. Εάν δεν νιώθετε άνετα με αυτό, υπάρχουν άλλοι διαθέσιμοι πόροι: Νομικό τμήμα: [εισάγετε όνομα εδώ], [εισάγετε αριθμό τηλεφώνου εδώ] Συμμόρφωση: [εισάγετε όνομα εδώ], [εισάγετε αριθμό τηλεφώνου εδώ] Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Ιστοσελίδα Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco: www.VitalTycoConcerns.com www.EUVitalTycoConcerns.com Ομάδες Νομικού Τμήματος και Τμήματος Συμμόρφωσης • ConcernLINE της Tyco (βλ. πληροφορίες στην επόμενη σελίδα) • Διαμεσολαβητής: Ο Διαμεσολαβητής είναι απολύτως εμπιστευτικός πόρος για υπαλλήλους, προμηθευτές, επενδυτές ή πελάτες μας προκειμένου να θέτουν και να αντιμετωπίζουν προβληματισμούς σχετικά με τη συμμόρφωση. Η απευθείας γραμμή για το Γραφείο του Διαμεσολαβητή είναι 877-232-4121 εντός των Ηνωμένων Πολιτειών και 609-720-4427 για χρήστες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Επιπλέον, μπορείτε να στείλετε e-mail στο Γραφείο του Διαμεσολαβητή στη διεύθυνση directors@tyco.com ή επιστολή στη διεύθυνση 9 Roszel Road, Princeton, NJ 08540 • Πολιτικές: Για το πλήρες σύνολο των εταιρικών πολιτικών για το χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών πολιτικών για τα θέματα που παρουσιάζονται στον Οδηγό Δεοντολογικής Συμπεριφοράς, επισκεφτείτε https://policy.tyco.com Για περισσότερες πληροφορίες για τις διαδικασίες υποβολής αναφορών στο Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή στη γραμμή Concern- LINE, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Διαμεσολαβητή στην ενότητα InsideTyco. Για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό μέσω του Web, συνδεθείτε στην ιστοσελίδα: www.VitalTycoConcerns.com Σημείωση: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία ή Ισπανία πρέπει να χρησιμοποιούν αυτή την ιστοσελίδα: www.EUVitalTycoConcerns.com