Συστήματα παραπομπών και υποσημειώσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Advertisements

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
Αναλογικό • όταν ένα σύστημα είναι…………………… οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
1 iPac Μια πρώτη γνωριμία Κώστας Βίγλας ΥΚΒ. 26/6/2002 Ενημέρωση πάνω στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες 2 Περιεχόμενα 1 iPac  Τί είναι το iPac  Δυνατότητες.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας για μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο
Βιβλιογραφία για παραπομπές
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας στους προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο Eαρινό Eξάμηνο 2015.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Περιεχόμενα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Harvard Citation Style
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΣΥΝΟΛΑ.
Βιβλιογραφία (Θ) Ενότητα 6: Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Συνεδρίαση διευθυντών
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΗ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
IST BTEC Professional Diploma in Therapeutic Counseling Ενότητα 7 Συγκριτικές Θεωρίες και Προσεγγίσεις στη Συμβουλευτική Δρ. Χαρά Τσέκου
Βιβλιογραφικό δελτίο Βιβλιογραφικό δελτίο βιβλίου Ονοματεπώνυμο συγγραφέα με όρθια στοιχεία Τίτλος έργου με πλάγια στοιχεία Εκδότης, τόπος έκδοσης ή χ.τ(=χωρίς.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Β΄. Βιβλιογραφία (τελευταία σελίδα της εργασίας) Σε περίπτωση βιβλίου ακολουθείται η σειρά: επώνυµο και όνοµα συγγραφέα, τίτλος.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας για μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο
Ευχρηστία και προσβασιμότητα σε Microsoft Office Word Οδηγίες, συμβουλές & παραδείγματα Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
Η βιβλιογραφική έρευνα πηγές. Πρωτογενείς πηγές: άρθρα περιοδικών και συνεδρίων, αναφορές, επίσημες εκδόσεις ευρεσιτεχνίας, προδιαγραφές Δευτερογενείς.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σοφία Ζυγά Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Παν/μιο Πελ/σου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Ταξινόμηση υλικού Προσεκτική επιλογή υλικού.
Οδηγίες Συγγραφής Εργασιών του μαθήματος Φιλοσοφίας/Ηθικής Φ.Α.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Παραπομπές και Δομή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Βιβλιογραφία κατά Vancouver
ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΠΘ
Βασικές έννοιες και όροι μιας επιστημονικής εργασίας
Ιερεμίας 21:8 σας έδωσα τη δυνατότητα Λέει ο Κύριος, να διαλέξετε
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Φύλλα Διδασκαλίας.
που μπορεί να σε κάνει σοφό
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
Βιβλιογράφηση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Παραθέσεις και Παραπομπές
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ι.
ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΠΘ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΏΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστήματα παραπομπών και υποσημειώσεις Εκπόνηση εργασιών στην Ιστορία & την Κοινωνική Ανθρωπολογία Ντίνα Μουστάνη

Συστήματα παραπομπών Υπάρχουν πολλά συστήματα παραπομπών APA (American Psychological Association) http://www.bibme.org/citation-guide/apa/book/ π.χ. Finney, J. (1970). Time and again. New York, NY: Simon and Schuster. MHRA: Modern Humanities Research Association http://www.mhra.org.uk/Publications/Books/StyleGuide/StyleGuideV3_2.pdf π.χ. Raser, Timothy, Baudelaire and Photography: Finding the Painter of Modern Life, Research Monographs in French Studies, 45 (Cambridge: Legenda, 2015) π.χ. υποσημείωσης: 34 See Timothy Raser, Baudelaire and Photography: Finding the Painter of Modern Life, Research Monographs in French Studies, 45 (Cambridge: Legenda, 2015), pp. 24-27.

Harvard System of Referencing: Basic Concepts ... Harvard System of Referencing: Basic Concepts https://www.refme.com/citation-generator/harvard/ π.χ. Hawking, S.W. (1998) A brief history of time: From the big bang to black holes. 10th edn. New York: Bantam Doubleday Dell Publishing Group. Σύμφωνα με αυτό: Παράδειγμα When making reference to an author's whole work in your text, it is sufficient to give the name followed by the year of publication of their work: When writing for a professional publication, it is good practice to make reference to other relevant published work. This view has been supported by Cormack (1994). However, where you are mentioning a particular part of the work, and making direct or indirect reference to this, a page reference should be included: Cormack (1994, pp.32-33) states that "when writing for a professional readership, writers invariably make reference to already published works". ή According to Cormack (1994, pp.32-33), writers should be encouraged to reference published research when addressing professional readership. An indirect reference: During the mid-twenties research undertaken in professional publishing (Cormack 1994) showed that

Το άρθρο του Αλέξη Πολίτη, «Υποσημειώσεις και παραπομπές», Μνήμων 12 (1989), 172-183, αποτελεί ένα υπόδειγμα χρήσης των παραπομπών Α'. Παραπομπές σε αυτοτελή βιβλία Η αναφορά γίνεται πάντοτε στη μορφή που έχει το φύλλο τίτλου Ο συγγραφέας τυπώνεται με όρθια στοιχεία, πεζά και όχι κεφαλαία για να διαφαίνεται ο τονισμός και σε ονομαστική πτώση. Ακολουθεί ο τίτλος με πλάγια στοιχεία, η ένδειξη για τον τόμο, ο τόπος της έκδοσης στη σημερινή και ελληνική του μορφή (Αθήνα και όχι: Αθήναι ή Αθήνησιν, Βιέννη και όχι: Wien), ο χρόνος της έκδοσης και η σελίδα είτε οι σελίδες όπου παραπέμπουμε. Όρθια κόμματα χωρίζουν τον συγγραφέα από τον τίτλο, τον τίτλο από τον τόμο, τον τόμο από τον τόπο, και τον χρόνο από τις σελίδες (ο τόπος δεν χωρίζεται από τον χρόνο με κόμμα). Η ένδειξη: σ. ή: σελ. δεν νομίζω ότι χρειάζεται μπροστά από τις σελίδες, ούτε η αντίστοιχη: τ. μπροστά από τον τόμο. Όταν το έργο είναι σε ελληνική γλώσσα, καλύτερα να αριθμούνται οι τόμοι με κεφαλαία ελληνικά ψηφία (Α', Β', Γ κλπ., όχι: Α ή Α!) και όταν είναι σε λατινική (Ι, Π, III), κλπ. Παραδείγματα: 1) Δ. Βικέλας, Η ζωή μου, Αθήνα 1908, 35. 2) Τρύφων Ευαγγελίδης, Η Παιδεία επί τουρκοκρατίας, Β', Αθήνα 1936, 35. 3) Cl. Fauriel, Chants populaires de la Grèce moderne, Π, Παρίσι 1825, 35.

Αν το βιβλίο είναι συλλογικό, και στο φύλλο τίτλου έχει πολλούς συγγραφείς, μπορούμε για συντομία να αναγράψουμε μονάχα τον πρώτο, προσθέτοντας όμως ένα: κ.ά. Για παράδειγμα: Σπ. Ι. Ασδραχάς κ.ά., Σταθμοί προς τη νέα ελληνική κοινωνία, Αθήνα 1965, 35. Αν αναφερόμαστε σε άλλον συγγραφέα από εκείνον που μπαίνει πρώτος στο φύλλο τίτλου, το σημειώνουμε: Β. Π. Παναγιωτόπουλος, «Βαρώνος Κων. Μπέλλιος. Ένας ομογενής στην Αθήνα του 1835», στο Σπ. Ι. Ασδραχάς κ.ά., Σταθμοί προς τη νέα ελληνική κοινωνία, Αθήνα 1965, +++ Αν το βιβλίο δεν έχει τόπο ή χρόνο έκδοσης στο φύλλο τίτλου, φροντίζουμε να τα βρούμε, και τα προσθέτουμε. Αν έχουμε αντλήσει τα στοιχεία από άλλο σημείο του βιβλίου, τα βάζουμε σε παρένθεση: (Αθήνα) 1975, ή: (Αθήνα 1975), ενώ αν τα γνωρίζουμε από εξωτερική πηγή (βιβλιογραφία, κλπ.), τα βάζουμε σε αγκύλες: [Αθήνα 1975]. Αν δεν κατορθώσαμε να βρούμε τίποτα, τότε βάζουμε στη θέση τους ένα: χ.τ. (χωρίς τόπο έκδοσης) ή ένα: χ.χ. (χωρίς χρονολογία), ή και τα δύο: Αθήνα χ.χ., ή χ.τ. και χ.χ.

Παραπομπές σε περιοδικά ή σύμμικτους τόμους Ο συγγραφέας της εργασίας τυπώνεται με όρθια πεζά, στην ονομαστική ο τίτλος της εργασίας με όρθια σε εισαγωγικά, το περιοδικό με πλάγια. Ακολουθεί ο αριθμός του τόμου, με αραβική αρίθμηση πάντα, το έτος έκδοσης κλεισμένο σε παρενθέσεις και η σελίδα ή σελίδες. Όρθια κόμματα χωρίζουν τον συγγραφέα από τον τίτλο της εργασίας, τον τίτλο της εργασίας από τον περιοδικό, το περιοδικό από τον αριθμό του τόμου. Ανάμεσα στον αριθμό του τόμου, το έτος έκδοσης και τις σελίδες δεν χρειάζονται κόμματα. Στον σύμμικτο τόμο ο συγγραφέας μπαίνει με όρθια, ο τίτλος της εργασίας με όρθια σε εισαγωγικά και ακολουθεί ο τίτλος του σύμμικτου τόμου σε πλάγια. Παραδείγματα: 1) Κ. Θ. Δημαράς, «Συγκριτισμός», Μνήμων, 1 (1977) 35. 2) Φ. Η. Ηλιού, «Ανέκδοτα και ξεχασμένα γράμματα του Κοραήν», Έρανος εις Αδαμάντων Κοραή, Αθήνα 1965, 35. Στις εφημερίδες η παραπομπή μπορεί να γίνει πολύ απλά, μονάχα με την ημερομηνία. Καλό είναι να εισάγουμε τον τίτλο με το: εφ., λ.χ.: «βλέπε τις επιστολές στην εφ. Η Καθημερινή, 15 Μαΐου 1985». Στις λιγότερο γνωστές εφημερίδες χρειάζεται οπωσδήποτε και ο τόπος έκδοσης· λ.χ.: εφ. Έθνος Βουκουρεστίου, αρ. φ. 4056, 17 Μαΐου 1940. Αν η ύλη της εφημερίδας είναι πολλή, προσθέτουμε και τη σελίδα ή και τη στήλη ακόμα: σελ. 3 στήλη 3.

Γ'. Συντομευμένες παραπομπές Για να αποφευχθούν οι ενοχλητικές επαναλήψεις. Μας χρειάζεται λοιπόν μια συντομογραφία που να συμβολίζει την αναγωγή στα προηγούμενα. Νομίζω πως ένα απλό: ό.π., όπου παραπάνω δηλαδή, αρκεί για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις. Οι κλασικές λατινικές συντομογραφίες: το idem {- ο αυτός), το ibidem (- στο ίδιο), το op.cit. (συντομογραφία του opus citatus, έργο που αναφέρθηκε) Όταν το ό.π. μπαίνει σκέτο, δίχως όνομα ή τίτλο έργου, παραπέμπει στην αμέσως προηγούμενη παραπομπή· Όταν πάλι παραπέμπουμε σε έργο που έχει ήδη αναφερθεί, αλλά εντωμεταξύ έχουν μεσολαβήσει άλλα, τότε προσθέτουμε και τον συγγραφέα. Αν έχουμε ήδη αναφερθεί σε πολλά έργα του ίδιου συγγραφέα, δίνουμε και κάποια στοιχεία από τον τίτλο· λ.χ. Κ. Θ. Δημαράς, ό.π., 35, ή: Κ. Θ. Δημαράς, Ιστορία..., ό.π., 35. Όποτε το ό.π. υποκαθιστά ολόκληρο τον τίτλο μπαίνει με πλάγια στοιχεία, κι όποτε υποκαθιστά απλώς τα εκδοτικά στοιχεία, με όρθια.

Χρησιμότητα των υποσημειώσεων Σύμφωνα με τον U. Eco: οι υποσημειώσεις χρησιμεύουν για να -δείχνουμε την πηγή των παραθεμάτων -προσθέτουμε και άλλες πηγές, σχετικές ή ενισχυτικές του θέματος που πραγματευόμαστε -εισάγουμε εξωτερικές και εσωτερικές παραπομπές -εισάγουμε ενισχυτικό παράθεμα: παραθέματα πηγών που δεν θέλουμε στο κυρίως κείμενο -διευρύνουμε τις αποφάνσεις που κάναμε στο κείμενο: περαιτέρω επεξηγήσεις, παρατηρήσεις, σχόλια με οποία δεν θέλουμε να ‘βαρύνουμε’ το κείμενο -διορθώνουμε τις αποφάνσεις του κειμένου -εισάγουμε μεταφράσεις παραθεμάτων -εξοφλούμε τα χρέη: «Η παραπομπή σε ένα βιβλίο απ’ όπου αντλήθηκε μια φράση είναι εξόφληση ενός χρέους. Η παραπομπή σε ένα συγγραφέα του οποίου χρησιμοποιήθηκε μια ιδέα ή μια πληροφορία είναι εξόφληση ενός χρέους».

Οι υποσημειώσεις Πρέπει να είναι μικρές → παράθεμα Προσφέρουν ευκολία, από τη στιγμή που βρίσκονται στο κάτω μέρος της κάθε σελίδας και όχι στο τέλος του βιβλίου Οι αλλεπάλληλες και περιττές παραπομπές, εκνευρίζουν και κουράζουν τον αναγνώστη «Οι υποσημειώσεις και οι παραπομπές σχολιάζουν. Δηλαδή ο τόνος της ομιλίας αλλάζει. ο συγγραφέας είτε επεξηγεί το δικό του κείμενο είτε παρουσιάζει το υλικό που οδήγησε τη σκέψη του, είτε, ακόμα, προσθέτει κάποιου άλλου τύπου πληροφορία που κρίνει πως δεν θα έπρεπε να τη στερηθεί ο αναγνώστης. Η τυπογραφική διαφοροποίηση (τα μικρότερα στοιχεία, η υπό-σημείωση), είναι ακριβώς μια τεχνική δυνατότητα να αποδοθεί οπτικά το χαμήλωμα της φωνής, είναι μια μικρή σκηνοθεσία∙ κάτι που του επιτρέπει, καμιά φορά, και πιο προσωπικούς τόνους» (Αλέξης Πολίτης, «Υποσημειώσεις και παραπομπές», Μνήμων 12 (1989), 172-183) Οι υποσημειώσεις γράφονται για να διαβαστούν & αποκαλύπτουν το προσωπικό ύφος του συγγραφέα

Το σύστημα συγγραφέας-χρονολογία Παραπομπές μέσα στο κείμενο π.χ. (Μπενβενίστε, 2001: 63) σημαίνει «σελ. 73 του βιβλίου της … που κυκλοφόρησε το 2001» Αποφυγή επανάληψης στις υποσημειώσεις π.χ. «Λειτουργεί» καλύτερα σε εξειδικευμένη βιβλιογραφία, σύγχρονη, & «τυπικά επιστημονική» (U. Eco, Πώς Γίνεται μια Διπλωματική Εργασία, Αθήνα, 1994, 240-241)