CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Μοσκοπούλου Σπυριδούλα Επιβλέπουσα: Σταφυλά Αμαλία Επίκ. Καθηγήτρια

Δομή Σκοπός και Στόχοι Εργασίας Βασικοί ορισμοί CRM και Ικανοποίηση πελατών Μέτρηση απόδοσης CRM Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση - Σχετικές έρευνες Μεθοδολογία έρευνας Παρουσίαση αποτελεσμάτων Συμπεράσματα Περιορισμοί Προτάσεις μελλοντικής έρευνας

Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ: ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ(CRM) Επιχειρησιακή στρατηγική Να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες τους Να δημιουργήσει ισχυρές πελατειακές σχέσεις

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ 1970 αρχή 1980 εξέλιξη 1990 ώθηση

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μείωση κόστους -αύξηση ευελιξίας στις αλλαγές αγοράς Καλύτερη οργάνωση της εταιρείας Αποτελεσματικότερη οικονομική διαχείριση Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση παραγωγικότητας Δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών Βελτιωμένη πληροφόρηση

ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ CRM Μέσω : Οικονομικών στοιχείων Ικανοποίηση πελατών Σύγκριση

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Συναισθηματική αντίδραση : Διαδικασία αξιολόγησης Προϊόντα Υπηρεσίες Χαρακτηριστικά Διαδικασία αξιολόγησης

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια) Ενθουσιασμένοι Ικανοποιημένοι Δυσαρεστημένοι

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια) Υψηλή επίπεδα αξιοπιστίας Συχνότερη αγοραστική συνήθεια

ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ –ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Ελληνοβρετανικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών : 1Έρευνα Τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων : 1 Έρευνα

ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Ποσοτική Δείγμα Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Διαδικασία: Ερωτηματολόγιο στους 180 πελάτες του καταστήματος

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο ερωτήσεων: 16 Ενότητες ερωτήσεων:8 Πρώτη: Καταναλωτικές προτιμήσεις (1η–4η) Δεύτερη : ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά το προσωπικό (5η) Τρίτη: ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά την σωστή εξυπηρέτηση (6η) Τέταρτη : κτιριακές εγκαταστάσεις (7η) Πέμπτη : δυνατότητα πρόσβασης (8η) Έκτη : παρεχόμενες υπηρεσίες(9η ,11η, 12η) Έβδομη : εικόνα καταστήματος (10η) Όγδοη : Δημογραφικά (13η-16η)

ΦΥΛΟ Kkk

ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΙΜΩΝ

ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ

ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ Δημογραφικά : α) Ηλικία β) Φύλο Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ Εικόνα καταστήματος : Αρκετά Αδυναμίες : αναμονή στην ουρά, κληρώσεις - δώρα, έλλειψη προσωπικού

ΚΥΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Υψηλή ικανοποίηση προσδοκιών ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ανεπαρκής χώρος στάθμευσης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Μικρό Δείγμα

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:ΜΑΣΟΥΤΗ Περισσότερες παροχές Εφαρμογή νέων τεχνολογιών Self-service

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Έρευνες σε περισσότερα καταστήματα Συνέντευξη Αναζήτηση Οικονομικών Στοιχείων Αναζήτηση Στοιχείων Ικανοποίησης Πελατών πριν την εφαρμογή του CRM

CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Σας ευχαριστώ CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Μοσκοπούλου Σπυριδούλα