Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Κοινωνική έρευνα για άτομα με αναπηρίες. Αύξηση ποσοστών αναπηρίας την τετραετία σε Δικαιούχους Μειωμένου Εισιτηρίου της Περιφερειακής Ενότητας.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
28η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ, Άρτα 01 & 02 Ιουνίου 2017
Ευάγγελος Λιάρας IE & Chatham House, Centre on Global Health
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Οι Αριθμοί … 5.
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εργασία Projekt της μαθήτριας Ιωάννα Αλεξίου
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Πρακτική άσκηση φοιτητών
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης σε πιστοποιημένα ΚΕΚ Ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης Αγορά ή Εργασιακό περιβάλλον Αξιολόγηση προσφορών, Οικονομικά, περιεχόμενο, υλικό, ώρες διδασκαλίας, Πρακτική εξάσκηση Οριστικοποίηση προγράμματος- Θεματικών ενοτήτων Πιστοποίηση επάρκειας Υλοποίηση Αγορά ή Εργασιακό περιβάλλον Αξιολόγηση

ΕΡΕΥΝΑ 3 χρόνια ΕΡΕΥΝΑ 2 χρόνια ΕΡΕΥΝΑ 2 χρόνια ΑΝΑΠΤΥΞΗ 5-7 χρόνια Πρώτη φάση Δεύτερη φάση Τρίτη φάση Ανάπτυξη Γεωλογικές & Γεωφυσικές Μελέτες και καταγραφές Γεωτρήσεις Μελέτες Γεωτρήσεις Μελέτες Ανακαλύψεις Ανακαλύψεις Παραγωγή

Δεν έχει νόημα η λεπτομερής εκπαίδευση στους τεχνίτες ΥΕ& ΔΕ πολλών από τις ενότητες που προτείνονται 2, 3, 9, 12, . Τα προγράμματα επιμόρφωσης τους για συγκεκριμένες ειδικότητες υπάρχουν στην Ελληνική αγορά. Π.χ 15, 13, 11, 10, 7,

Bασικό ερώτημα που προκύπτει είναι πως η τοπική κοινωνία, η οποία δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, μπορεί να επωφεληθεί διεκδικώντας μερίδιο στις νέες θέσεις εργασίας που θα προκύψουν Το ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Ελλάδας και η Μόνιμη Επιτροπή Ενέργειας και Βιομηχανίας στα πλαίσια των εργασιών της πιστεύει πως υπάρχει δυνατότητα να διαμορφωθεί ένα πρόγραμμα κατάρτισης του τεχνικού κόσμου ώστε να σχηματιστεί μια δεξαμενή εργαζόμενων ικανών να καλύψουν μέρος των αναγκών που θα δημιουργηθούν στο προσεχές μέλλον. Nα διαμορφωθεί ένα πλαίσιο εκπαιδευτικών ενοτήτων που θα αποτελέσουν τη βάση της προτεινόμενης επιμορφωτικής διαδικασίας λαμβάνοντας υπόψη το οργανωτικό σχήμα στις πλατφόρμες εξόρυξη πετρελαίου.

IV. Τμήμα Συντήρησης Το τμήμα συντήρησης είναι υπεύθυνο για τη συντήρηση και επισκευή των μηχανημάτων και του εξοπλισμού γεώτρησης που είναι εγκατεστημένα στην πλατφόρμας εξόρυξης. Επίσης, επιβλέπει όλες τις ηλεκτρικές λειτουργίες και βοηθά στις εγκαταστάσεις νέου εξοπλισμού. Ειδικότητες:  Συντηρητής  Μηχανικός/ Βοηθός μηχανικού  Επικεφαλής μηχανικός μηχανολογικών/ ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων  Προϊστάμενος συντήρησης μηχανολογικού/ ηλεκτρολογικού εξοπλισμού  Ηλεκτρολόγος/ Βοηθός ηλεκτρολόγου  Συγκολλητής

Μοντέλα κατάρτισης, όπως: α) Χρήση Γραφείων Στελέχωσης Εταιρειών, β) Χρήση Τεχνικών Συμβούλων, γ) Δια Βίου Εκπαίδευση, ε) Πέτρο-τεχνική Εκπαίδευση (μέσω Εκπαιδευτικών Κοινοπραξιών, Επαγγελματικών Οργανώσεων ή άλλων Εκπαιδευτικών Φορέων), στ) Mη-τεχνική Κατάρτιση In-house και On-line, και ζ) Χορηγίες για Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το σχεδιαζόμενο πρόγραμμα κατάρτισης, μέσω της πρωτοβουλίας του ΤΕΕ/ΤΔΕ, αποσκοπούν στην κάλυψη βασικών γνώσεων και στην απόκτηση δεξιοτήτων για θέσεις εργασίας όπως: μηχανικούς πετρελαίου, μηχανικούς παραγωγής, γεωλόγους, τεχνικούς προϊσταμένους διεργασίας γεώτρησης, προσωπικό εξυπηρέτησης και υποστήριξης πλατφόρμας εξόρυξης, μηχανικούς γεωτρήσεων (entry level), προσωπικό διεργασίας γεώτρησης και γενικών εργασιών, χειριστές μηχανημάτων γεώτρησης, προσωπικό υποστήριξης εξοπλισμού γεώτρησης, συντηρητές/ μηχανικούς/ ηλεκτρολόγους/ συγκολλητές πλατφόρμας εξόρυξης πετρελαίου.

Οι επωφελούμενοι από αυτά τα προγράμματα κατάρτισης αναμένεται να μπορούν να καλύψουν μεγάλο μέρος από τους ακόλουθους μαθησιακούς στόχους: Εξοικείωση με τον εξοπλισμό και τα εργαλεία γεώτρησης, καθώς και την τεχνική ορολογία στις πλατφόρμες εξόρυξης.  Αναγνώριση των βασικών σταδίων σχεδιασμού μιας επιτυχημένης γεώτρησης, καθώς και των κοινών προβλημάτων στις εργασίες πλατφόρμας.  Απόκτηση βασικών γεωφυσικών γνώσεων που σχετίζονται με την εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου (εδαφολογία, κοιτασματολογία, μηχανική ταμιευτήρων, μηχανικές ιδιότητες πετρωμάτων, κλπ).  Εξοικείωση με τις βασικές έννοιες και αρχές της χημείας και της τεχνολογίας του πετρελαίου, των καυσίμων, του φυσικού αερίου και των λοιπών πετροχημικών προϊόντων. Εξοικείωση με τις κυριότερες χημικές και μηχανολογικές διεργασίες που πραγματοποιούνται σε μία πλατφόρμα εξόρυξης, καθώς και με τις ειδικές απαιτήσεις μεταφοράς και αποθήκευσης των προϊόντων της γεώτρησης.  Απόκτηση γνώσεων σχετικά με την υγιεινή και ασφάλεια στους χώρους εργασίας, καθώς και εξοικείωση με την τεχνική νομοθεσία.  Αναγνώριση των περιβαλλοντικών παραμέτρων στις πλατφόρμες εξόρυξης και στην πετροχημική βιομηχανία, καθώς και απόκτηση γνώσεων για τη σύνταξη Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.  Απόκτηση γνώσεων ως προς τις τεχνικές επιθεώρησης και τα εργαλεία ποιοτικού ελέγχου, τόσο κατά τις εργασίες γεώτρησης, όσο και κατά τον έλεγχο και την αξιολόγηση των λαμβανόμενων προϊόντων.

Το προτεινόμενο σχέδιο επιμόρφωσης διαφόρων τεχνικών ειδικοτήτων, που εν δυνάμει θα μπορούσαν να απασχοληθούν σε τομείς εξόρυξης και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, περιλαμβάνει δύο κύκλους σεμιναρίων α) έναν κύκλο σεμιναρίων βασικού επιπέδου για τους καταρτιζόμενους Υποχρεωτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και β) έναν κύκλο σεμιναρίων προχωρημένου επιπέδου για τους καταρτιζόμενους Τεχνολογικής και Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.

Θεματικών ενοτήτων:  ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΘΟΥΣ  ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΩΝ  ΡΕΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΡΕΥΣΤΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ  ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ  ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ  ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ΓΕΩΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ  ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  ΜΕΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ, ΧΗΜΕΙΟΜΕΤΡΙΑ  ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΕΩΤΡΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΩΝ