Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Virtual Chemistry Laboratory
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Google docs Google docs forms
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
ISpring QuizMaker.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου http://vgargan.gr/, vgargan@gmail.com Η πλατφόρμα

Τι είναι το Kahoot!; To Kahoot! είναι ένα δωρεάν παιχνίδι που παίζεται μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Δωρεάν: η χρήση του απαιτεί μόνο εγγραφή στην πλατφόρμα Παιχνίδι: βασίζεται σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Πλατφόρμα: αποτελείται από δικτυακό τόπο (https://kahoot.it) και από εφαρμογή στα κινητά

Kahoot! στην εκπαίδευση

Πως δουλεύει; (Προετοιμασία) Ο δημιουργός κάνει εγγραφή στο δικτυακό τόπο https://getkahoot.com/

Πως δουλεύει; (Προετοιμασία) Ο δημιουργός μέσα από το δικτυακό τόπο https://getkahoot.com/ φτιάχνει ένα kahoot! (σειρά ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής) Δυνατότητα σωστής/λάθους απάντησης και πόντους Κατάταξη απαντήσεων σε συγκεκριμένη σειρά Γρήγορη Συλλογή απόψεων με μία ερώτηση Απλή Συλλογή απόψεων

Πως δουλεύει; (Προετοιμασία) Σε κάθε ερώτηση έχουμε τη δυνατότητα να ορίσουμε Εκφώνηση (περιορισμός 95 χαρακτήρων) και Χρόνο (5 sec – 120 sec) Μέχρι 4 εναλλακτικές απαντήσεις (περιορισμός 60 χαρακτήρων) Εικόνα ή βίντεο Youtube (όπου μπορούμε να ορίσουμε από ποιο μέχρι ποιο λεπτό θα παίξει)

Πως δουλεύει; (Προετοιμασία) Οι παίκτες εγκαθιστούν την εφαρμογή στο κινητό τους Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.mobitroll.kahoot.androi d&hl=el App store: https://itunes.apple.com/us/app/kahoot/id1131203560?mt=8

Πως δουλεύει; (Εκτέλεση) Για να τρέξει το παιχνίδι χρειαζόμαστε Βιντεοπροβολέα Σύνδεση στο ιντερνετ

Πως δουλεύει; (Εκτέλεση) Ο δημιουργός δίνει τον κωδικό του συγκεκριμένου kahoot! στους παίκτες οι παίκτες μπορεί να είναι στο ίδιο δωμάτιο ή στην άλλη πλευρά του πλανήτη

Πως δουλεύει; (Εκτέλεση) Κάθε παίκτης επιλέγει ένα μοναδικό ψευδώνυμο (nickname)

Πως δουλεύει; (Εκτέλεση) …και το παιχνίδι ξεκινάει!!!

Πως δουλεύει; (Αποτελέσματα) Μετά το τέλος του παιχνιδιού ο δημιουργός έχει τη δυνατότητα να δει και να αποθηκεύσει στον υπολογιστή του τα στατιστικά του παιχνιδιού (απαντήσεις κάθε παίκτη συνολικά και σε κάθε ερώτηση, χρόνο που απάντησε κάθε παίκτης συνολικά και σε κάθε ερώτηση κτλ) Παράδειγμα αρχείου: http://2ekfe.ira.sch.gr/downloads/events2016-2017/kahoot-xlsx-sample-results.xlsx

Διαμοιρασμός Το κάθε kahoot! που δημιουργούμε μπορούμε να το κάνουμε δημόσιο και να είναι διαθέσιμο σε όποιον το αναζητήσει με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ανάλογα, μπορούμε και εμείς να ψάξουμε ανάμεσα σε χιλιάδες kahoot! που έχουν δημιουργήσει άλλοι και είτε να το χρησιμοποιήσουμε άμεσα είτε να το προσαρμόσουμε στις ανάγκες μας

Το Kahoot! στην εκπαίδευση Δημιουργός μπορεί να είναι ο εκπαιδευτικός ή και οι μαθητές Χρήσεις Αξιολόγηση μαθητών σε μία ενότητα Επανάληψη (ανασκόπηση) πάνω σε μια ενότητα Συλλογή απόψεων μαθητών για ένα ζήτημα Εποικοδομητικό παιχνίδι Εργαλείο για την Εισαγωγή σε νέες έννοιες

Εργαλείο για την εισαγωγή σε νέες έννοιες Η Stephanie δοκίμασε το kahoot! στο μάθημα της Βιολογίας για την εισαγωγή σε νέες έννοιες. Ξεκίνησε από το σχέδιο μαθήματος για να δημιουργήσει τις ερωτήσεις. Έβαλε τις κατάλληλες εικόνες και βίντεο για να βοηθήσει την πορεία της διδασκαλίας

Εργαλείο για την εισαγωγή σε νέες έννοιες Η πρώτη ερώτηση ήταν άγνωστη και εξέπληξε τους μαθητές. Αντί να απαντήσουν άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους και να κάνουν ερωτήσεις Αυτό έδωσε στην Stephanie την ευκαιρία να καθοδηγήσει την συζήτηση και δικαιολογήσει την σωστή απάντηση

Εργαλείο για την εισαγωγή σε νέες έννοιες Η επόμενη ερώτηση ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την νέα έννοια Στην τρίτη ερώτηση οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τη νέα γνώση που απέκτησαν Η όλη διαδικασία εισαγωγής στην νέα έννοια έγινε με ομαδική εργασία, ανταλλαγή απόψεων, συμφωνίες και διαφωνίες Με ένα σύνολο 20 προσεκτικά επιλεγμένων και σε κατάλληλη σειρά ερωτήσεων, οι μαθητές πέτυχαν υψηλά ποσοστά κατανόησης της νέας έννοιας και κυρίως με ψυχαγωγία

How to use Kahoot! to teach new topics https://www.youtube.com/watch?v=zbEThzLZozU

Προσωπική άποψη Δοκίμασα το kahoot! στην εκδήλωση «Η Φυσική μαγεύει» στις 15 Δεκ 2017 στο ΤΕΙ Αθηνών. Περίπου 50 άγνωστοί μου μαθητές κλήθηκαν να προβλέψουν την κατάληξη 15 σύντομων διαβαθμισμένης δυσκολίας πειραμάτων Φυσικής Είχε προηγηθεί δοκιμή με μαθητές του 13ου ΓΕΛ Ηρακλείου

Ενθαρρυντικά στοιχεία Σχετικά εύκολη δημιουργία του παιχνιδιού και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα από χιλιάδες έτοιμα άλλα. Λειτουργεί σε οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστής, κινητό, tablet) με σύνδεση στο Internet. Μικρός χρόνος εγκατάστασης, δεν απαιτείται η δημιουργία λογαριασμών από τους παίκτες και ξεκινούν το παιχνίδι με ένα κλικ. Δυνατότητα σύνδεσης σε πραγματικό χρόνο με άλλες 180+ χώρες. Είναι δωρεάν («και θα είναι πάντα!» σύμφωνα με τους δημιουργούς) Αισθητικά ελκτικό (γραφικά, μουσική κτλ)

Ενθαρρυντικά στοιχεία Θεωρητικά υποστηρίζει μεγάλο αριθμό παικτών (πάνω από 1000) Εάν σχεδιαστεί σωστά, προωθεί τη συνεργασία και κοινωνικότητα και εμβαθύνει τη μάθηση Το πιο σημαντικό είναι ότι ΞΕΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Δύσκολα σημεία Χρειάζεται καλό δίκτυο ειδικά για μεγάλο αριθμό παικτών (π.χ. στο δίκτυο του ΤΕΙ Αθηνών με περίπου 50 παίκτες είχε προβλήματα) Χρειάζεται 1-2 δοκιμαστικές εφαρμογές για να ρυθμιστεί η χρονική διάρκεια και αλληλουχία των ερωτήσεων Σε κοινό που δεν είναι εξοικειωμένο ίσως χρειαστεί ένα ακόμα άτομο για να λύνει τεχνικές απορίες και προβλήματα (το πιο συνηθισμένο πρόβλημα ήταν η μη επάρκεια χώρου για εγκατάσταση της εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα των μαθητών) Το νομικό πλαίσιο για τη χρήση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία

Αξίζει να το δοκιμάσετε!!! Ευχαριστώ πολύ!!!