Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Σκίντζη Γιώργος Ιωάννου Γρηγόρης Πραστάκος
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Pocket.ERP The ultimate solution for the mobility user.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Alexander Moore.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Εισαγωγή στη Λογιστική
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
© 2013 GS1 Association - Greece “Data Synchronization” Γιώργος Δημητρακόπουλος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ Τεχνικός Σύμβουλος GS1 Association - Greece 10.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Αναπληροφόρηση από πελάτες με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου Μελέτη Περίπτωσης: ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ Ο.Ε. Επιβλέπων Καθηγητής:Δημήτριος.
SHRINKAGE REDUCTION Πρώτη σελίδα Ορισμός shrinkage από το ECR Europe Ορισμός shrinkage από το ECR Ελλάς Γιατί να ασχοληθούμε; Τα στοιχεία που συλλέξαμε.
1 Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Διάλεξη 3 Κοστολόγηση κατά δραστηριότητα Activity Based Costing (ABC)
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Kiosk & Retail.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Το κόστος Ποιότητας    
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Αξιοποίηση POS δεδομένων για αποτελεσματική αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα 9ο Πανελλήνιο Συνέδριό του με θέμα «Υπό Επιτήρηση»
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 1 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Χρήστος Τσεντεμεΐδης – Johnson & Johnson Ελλάς Δρ. Δημήτρης Παπακυριακόπουλος - Senior Researcher ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 2 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Πόσες είναι οι ώρες που όλοι εμείς επενδύουμε σε ένα χρόνο με στόχο το service προς τον καταναλωτή; 1.000.000 Ώρες !!!! Slide  2

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Και πoιο είναι το επίπεδο service προς τον καταναλωτή στην Ελλάδα; 92% Slide  3

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 4 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Το επίπεδο αυτού του service προς τον καταναλωτή είναι σχεδόν Ίδιο, Παντού και Διαχρονικό 92% στα Υπερ-μάρκετ στην Ελλάδα 91% στα Σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα 80% στα Προωθητικά Πακέτα στην Ελλάδα 92% στις Αναπτυγμένες χώρες 90% στη Νότια-Ανατολική Ευρώπη Slide  4

Μία εικόνα = Χίλιες Λέξεις Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Μία εικόνα = Χίλιες Λέξεις Slide  5 5

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 6 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Μία εικόνα = Χίλιες Λέξεις Slide  6

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 7 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Πώς αλλάζει η αγοραστική συμπεριφορά του Καταναλωτή όταν δεν βρίσκει το προϊόν που θέλει; Κατά Μέσο Όρο το 30% Δεν Κάνει Καμία Αγορά Slide  7

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 8 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Και ποιο είναι το κόστος για το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία; Ελλείψεις της τάξεως του 8% ισοδυναμούν με απώλεια τζίρου 3,3% για το Λιανεμπόριο και 4,0% για τους Προμηθευτές…….. Slide  8

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 9 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Το ECR (Efficient Consumer Response) Ελλάς αποφάσισε να δράσει Τον Ιούλιο του 2007 δημιούργησε μία ομάδα «On Shelf Availability» Στην Ομάδα συμμετείχαν 22 στελέχη του εμπορίου και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Slide  9

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 1010 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Ο Σκοπός του Project Η διευρυμένη εφαρμογή του συστήματος iSOS: Αναγνώριση Ελλείψεων και Αποτελέσματα Χρήσης Slide  10

To σύστημα iSOS : Γενική Περιγραφή Αναπτύχθηκε στο ELTRUN – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών iSOS = Information System for Out Of Shelf Ευφυές Πληροφοριακό Σύστημα Μαθαίνει από πραγματικές περιπτώσεις OOS Καθημερινή λειτουργία σε επίπεδο καταστήματος και εντοπισμός σε επίπεδο Φ.Κ. λιανέμπορου Πωλήσεις (PoS) Συλλογή προϊόντων καταστήματος Παραγγελίες Παραδόσεις Προωθητικό πλάνο Αναφορές OOS ανά κατάστημα OOS ανά προμηθευτή iSOS Slide  11

Χρονοδιάγραμμα Έργου 3η Φυσική Καταγραφή – Παρουσία Συστήματος 9/2008 1η Φυσική Καταγραφή 4/2008 Περιγραφή απαιτήσεων του συστήματος 2η Φυσική Καταγραφή – Παρουσία Συστήματος 2/2008 Παραμετροποίηση συστήματος Εκτίμηση διαθέσιμων δεδομένων από παλαιότερες έρευνες 11/2007 10/2007 Απόφαση για την εκτέλεση πειραμάτων 9/2007 7/2007 Συγκέντρωση μελών του έργου Slide  12

Κύριες εργασίες του έργου ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ OOS 1η Φυσική Καταγραφή 2η Φυσική Καταγραφή 3η Φυσική Καταγραφή ΜΕΤΡΗΣΗ OOS ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗ OOS ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008 ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΣΕ ΒΑΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Διαφορετικές εκδόσεις του iSOS ανά αλυσίδα λιανικής Καθημερινή λειτουργία Επανεκκίνηση Συστήματος Καθημερινή λειτουργία ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ iSOS Slide  13

Ταυτότητα των Φυσικών Καταγραφών 12 καταστήματα από 4 αλυσίδες λιανεμπορίου Επιλεγμένες Προϊοντικές Κατηγορίες Καφές-Ροφήματα-Φίλτρα Σοκολάτες-Σοκολατοειδή Απορρυπαντικά Σαμπουάν-Κρέμες μαλλιών Λίστα 100 προεπιλεγμένων best selling κωδικών (SKU’s) σε επίπεδο mother-κωδικού Μια επίσκεψη την ημέρα σε κάθε κατάστημα για 2 εβδομάδες Slide  14

Ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων % OOS Μ.Ο=12,34% Κατάστημα Slide  15

Ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων % OOS Μ.Ο=12,59% Κατάστημα Slide  16

Ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων % OOS Κατάστημα Slide  17

Ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων % OOS Φεβρουάριος 2008 Κατηγορία Slide  18

Ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων % OOS Σεπτέμβριος 2008 Κατηγορία Slide  19

To σύστημα iSOS: Μέτρα Αξιολόγησης ΣΕΝΑΡΙΟ Ένα κατάστημα διακινεί 3.000 διαφορετικούς κωδικούς. Καθημερινά 250 διαφορετικοί κωδικοί είναι εκτός ραφιού OOS Rate = 250/3.000 = 8.3% Καθημερινά το iSOS προτείνει 100 διαφορετικούς κωδικού Από αυτούς οι 80 είναι πραγματικά σε έλλειψη Ακρίβεια= 80/100 = 80% (ΠΟΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) Το σύστημα καλύπτει τμήμα των ελλείψεων που συμβαίνουν σε ένα κατάστημα Κάλυψη= 80/250 = 32% (ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ) Slide  20

Ακρίβεια και κάλυψη ανά κατάστημα Κατάστημα Slide  21

Ακρίβεια και κάλυψη ανά κατηγορία Ικανότητα εντοπισμού μεταξύ των κατηγοριών Κατηγορία Slide  22

Η επόμενη ημέρα στον αυτόματο εντοπισμό Τα επίπεδα του OOS στην Ελλάδα παραμένουν στα γνωστά επίπεδα Το σύστημα iSOS παρακολουθεί το πρόβλημα των ελλείψεων Δημιουργώντας καθημερινά αξιόπιστη λίστα με τα OOS προϊόντα Καλύπτοντας τμήμα του προβλήματος κατά 30% Μετακίνηση από τον αυτόματο εντοπισμό στη αποτροπή Slide  23

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 2424 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Τα επόμενα βήματα Η χρήση του ISOS σε πιλοτική βάση με το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία Slide  24

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 2525 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Είναι μόνο η εφαρμογή του συστήματος αυτού αρκετή για να λύσει το πρόβλημα; OXI. Θα πρέπει να εστιάσουμε σε όλα τα βήματα της αλυσίδας τροφοδοσίας Ακρίβεια Δεδομένων Δεδομένα προϊόντος Αποθέματος - Ακρίβεια POS δεδομένων Ακρίβεια προβλέψεων -Παραγγελιών Υπερεκτίμηση / Υποεκτίμηση λόγω OOS Παραγγελία μέσω υπολογιστή ή χειρωνακτική Αναπλήρωση Συχνότητα Παραδόσεων Κύκλοι αναπλήρωσης Επίπεδο εξυπηρέτησης Εκτέλεση Χωρητικότητα Ραφιού Case Pack Out Συχνότητα Αναπλήρωσης ραφιού - Πλανόγραμμα βάσει ζήτησης Στήσιμο Ραφιού Τήρηση Πλανογράμματος Διαχείριση Ραφιού Αναπλήρωση ραφιού On-shelf εκτέλεση Slide  25

Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; 2626 Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%; Η Εφαρμογή του συστήματος iSOS είναι όμως μία καλή αρχή Να βελτιώσουμε δηλαδή το service στον καταναλωτή από 92% σε 95% Slide  26

Εκ Μέρους της Ομάδας OSA ECR Ελλάς 2727 Εκ Μέρους της Ομάδας OSA ECR Ελλάς Σας Ευχαριστούμε Πολύ Ε. Παπαθανασοπούλου Κ. Πραματάρη Δ. Παπακυριακόπουλος Α. Ρουμελιώτης Π. Ρετουνιώτης Α. Σκίνης Κ. Σίμος Χ. Τσεντεμεΐδης Κ. Τρουπάκη Ν. Υφαντής Σ. Φαφαλιάς Δ. Γιαννόπουλος Χ. Δηλέ Β. Καματερός Γ. Κακιώνης Μ. Κατσιάνη Ν. Κουκούδης Α. Κωνσταντάτος Σ. Λάος Μ. Μιχαλούτσος Κ. Μπούσιου Ε. Πάττας Slide  27