ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ:Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΝΘΗ ΤΣΑΤΟΥΜΑ.
Advertisements

ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Τουρκική παροιμία Στο πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, όπου πολιτισμοί και παραδόσεις διασχίζουν τα εθνικά σύνορα της κάθε χώρας και αναμιγνύονται,
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Αξιοθέατα Ηπειρωτικής Ελλάδας
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Τα άγρια ζώα της ζούγκλας
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
Στερεότυπα.
Εργασία Γυμναστικής Πρόλογος: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΜΠΑΡΙΑΜΠΑ
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Γενικό Λύκειο Αναβύσσου Ερευνητική εργασία Β΄ τάξης Σχολικό έτος:
Ελβετία Ελένη Πλιάκου Β4.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Διατροφή-Διαιτολογία
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Μάλτα Μαθήτρια : Διονυσία Θωμά Τάξη : Β΄2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΟΜΑΔΑ 4 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Αθλητισμός στην Ευρωπαϊκή Ένωση
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ( )
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑ: Ιστορία των συστημάτων αρίθμησης Διδάσκων: κ. Χαράλαμπος Λεμονίδης Φοιτήτριες: Φωτίου Χρυσή 4135 Κατσαντώνη Αφροδίτη 4181

ΟΡΙΣΜΟΣ Τι είναι ένα Σύστημα Αρίθμησης (ή Αριθμητικό Σύστημα) Τι είναι ένα Σύστημα Αρίθμησης (ή Αριθμητικό Σύστημα) Σύστημα γραφής για την έκφραση συμβόλων που αναπαριστούν αριθμούς Σήμερα γίνεται χρήση του δεκαδικού ή αραβικού αριθμητικού συστήματος για την αναπαράσταση αριθμών Πώς ξεκίνησε η ιστορία των αριθμητικών συστημάτων;

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Η σειρά των αριθμών χωρίζεται σε τάξεις και δημιουργείται η βάση του συστήματος Σε κάθε τάξη υπάρχει μια συγκεκριμένη μονάδα που χαρακτηρίζει την τάξη Κάθε ψηφίο πρέπει να είναι μικρότερο από την βάση Η αξία κάθε ψηφίου εξαρτάται από τη θέση που έχει το ψηφίο αυτό στον αριθμό Τα ψηφία των αριθμών παριστάνουν το πλήθος των μονάδων των αντίστοιχων τάξεων Η γραφή κάθε αριθμού στηρίζεται στην πολλαπλασιαστική αρχή θέσης και στην πρόσθεση

Κατηγοριοποιηση των συστηματων αριθμησησ Η βάση κάθε συστήματος παίζει πρωτεύοντα και καθοριστικό ρόλο μέσα στο σύστημα που ανήκει, γι’ αυτό και το σύστημα χαρακτηρίζεται ανάλογα με τη βάση ως: Δυαδικό, όταν έχει βάση το 2. Δεκαδικό σύστημα, όταν έχει βάση το 10. Πενταδικό σύστημα, όταν έχει βάση το 5. Οκταδικό σύστημα, όταν έχει βάση το 8. Δωδεκαδικό σύστημα, όταν έχει βάση το 12. Δεκαεξαδικό, όταν έχει βάση το 16. Εξηνταδικό, όταν έχει βάση το 60.

ΔΥΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Σύμβολα το 0 και 1. Βάση το 2. Χρησιμοποιείται στους υπολογιστές. Βάση το 10 Σύμβολα τα 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 Είναι σύστημα θέσης και δέκα μονάδες δίνουν μια μονάδα της αμέσως ανώτερης τάξης ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΕΝΤΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Βάση το 5 Τα ψηφία που χρησιμοποιούνται για την παράσταση ενός αριθμού είναι: 0,1,2,3,4. (4=5-1) Πέντε μονάδες μιας τάξης μας δίνουν μια μονάδα της αμέσως ανώτερης τάξης.

ΟΚΤΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΩΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Βάση το 8. Σύμβολα τα 0,1,2,3,4,5,6,7. Παρουσιάζει μια απλή σχέση με το δυαδικό καθώς η βάση του είναι το 2. (23 = 8). Γι’ αυτό το λόγο είναι πολύ εύκολη η μετατροπή από οκταδικό σε δυαδικό σύστημα και το αντίστροφο. Βάση το 12 Προέρχεται από τη νεολιθική εποχή Παρέμεινε συμπληρωματικό του δεκαδικού συστήματος Απομεινάρια του συναντούμε: Στη μέτρηση σκευών κουζίνας και στη μέτρηση των αυγών (12άδες) Στο χωρισμό της ημέρας και της νύχτας σε 12 ώρες και του έτους σε 12 μήνες ΔΩΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΔΕΚΑΕΞΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΗΝΤΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Βάση το 16. Είναι θεσιακό σύστημα Μπορούμε να αντικαθιστούμε 4 δυαδικά ψηφία με ένα δεκαεξαδικό αφού (24=16). Χρησιμοποιείται στους υπολογιστές. Βάση το 60 Χρησιμοποιήθηκε από τους Σουμέριους Απομεινάρια του συναντούμε: Στη μέτρηση της ώρας σε 60΄ και κάθε λεπτό σε 60΄΄ Στη μέτρηση του κύκλου σε 360 μοίρες ΕΞΗΝΤΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΛΑΩΝ Αρχαίοι Έλληνες Μινωική εποχή Ρωμαίοι Δεκαδικό σύστημα αρίθμησης Ονομάστηκε ιδεολογικό ή εικονογραφημένο και είχε πολλές ομοιότητες με την ιερογλυφική αρίθμηση των Αιγυπτίων Μη θεσιακό Συμβόλιζαν τους αριθμούς με γράμματα Δεν είχαν σύμβολο για το 0 Βάση το 5 Δεν χρησιμοποιούσαν το 0 Χρησιμοποιούσαν σύμβολα από το αλφάβητο Όχι θεσιακό σύστημα

Σουμέριοι – Βαβυλώνιοι Το σύστημα αρίθμησης είναι: Εξηνταδικό Επαναληπτικό Θεσιακό Όχι ψηφιακό Δεν είχαν σύμβολο για το 0 Κινέζοι Δεκαδικό σύστημα αρίθμησης Χρησιμοποιούσαν αρνητικούς αριθμούς Χρησιμοποιούσαν αριθμητικούς πίνακες για υπολογισμούς Αναπαράσταση με ξυλάκια

Αιγύπτιοι Το σύστημα αρίθμησης είναι: Δεκαδικό Επαναληπτικό Μη θεσιακό Μάγια Χρησιμοποιούσαν σύμβολα για να παραστήσουν τους αριθμούς π.χ. - αντιστοιχεί στον αριθμό 15 Εικοσαδικό σύστημα αρίθμησης Χρησιμοποιούσαν το 0 Το σύστημά τους ήταν θεσιακό

Ινδοί Θεσιακό σύστημα Εξηκονταδικό – Δεκαδικό Χρησιμοποιούσαν το 0 Άραβες Δεκαδικό σύστημα αρίθμησης Θεσιακό σύστημα αρίθμησης Ίνκας Χρησιμοποιούσαν δεκαδικό σύστημα Το σύστημά τους ήταν θεσιακό Για τις πράξεις χρησιμοποιούσαν άβακα

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ - ΙΣΤΟΓΡΑΦΙΑ Χαράλαμπος Λεμονίδης (2000). Στοιχεία Αριθμητικής και Θεωρίας Αριθμών για το δάσκαλο. Αθήνα, Πατάκη http://39proj.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html