Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Advertisements

Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματικό σχέδιο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
1 Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας ΤΕΙ Λάρισας Αντώνιος Καραγεώργος Εισαγωγή στο παιχνίδι προσομοίωσης της αγοράς (Επιχειρηματικό.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Απλή Κεφαλαιοποίηση Κεφάλαιο ονομάζουμε το χρηματικό ποσό που όταν δανειστεί ή αποταμιευτεί αποκτά παραγωγική ικανότητα. Οι χρηματοοικονομικές αγορές αναπτύχθηκαν.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Απλή Κεφαλαιοποίηση Κεφάλαιο ονομάζουμε το χρηματικό ποσό που όταν δανειστεί ή αποταμιευτεί αποκτά παραγωγική ικανότητα. Οι χρηματοοικονομικές αγορές.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Απλή Κεφαλαιοποίηση Κεφάλαιο ονομάζουμε το χρηματικό ποσό που όταν δανειστεί ή αποταμιευτεί αποκτά παραγωγική ικανότητα. Οι χρηματοοικονομικές αγορές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης ΣΥΣΤΑΣΗ: Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ 18. ημερομηνία

Το πρόβλημα / Η ανάγκη της αγοράς(1 διαφάνεια): Χωρίς να παρουσιάζεται το προϊόν ή την υπηρεσία σας, περιγράψτε την φύση του προβλήματος που διευθετεί η επιχείρηση σας. Θέλετε ο επενδυτής να καταλάβει πως η επιχείρηση σας λύνει κάποιο πρόβλημα που υπάρχει στην αγορά και έχει τα προσόντα να το κάνει. Οι ερωτήσεις παρακάτω αποτελούν τροφή για σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. What is the problem that the business is addressing? Why does the problem exist? How big is the problem? Mention data, statistics. Why are current solutions inadequate? Quotations from market participants

Η λύση/ Τεχνολογία(2 διαφάνειες): Παρουσιάστε το προϊόν σας, και τα πλεονεκτήματα του. Θα θέλετε να εστιάσετε περισσότερο στο τι κάνει η λύση σας αντί για το πώς το κάνει. Μιλήστε για τα πλεονεκτήματα – όχι μόνο τα χαρακτηριστικά του, και μην εμβαθύνετε με τεχνικά χαρακτηριστικά εκτός και αν ο επενδυτής δείξει ενδιαφέρον ή ρωτήσει. Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Τι θα κάνει η επιχείρηση σας για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα; Πως λύνει το εγχείρημα σας το πρόβλημα; Πως οι καταναλωτές θα λάβουν αξία από το προϊόν σας. (Λιγότερο κόστος/χρόνο καταναλωτή, καλύτερη εμπειρία(αύξηση πρόθεσης για πληρωμή), βελτιστοποίηση τροφοδοτικής αλυσίδας (B2B), αύξηση έντασης για καταναλωτή(B2B, B2C)) Αναφέρεται τι κάνει το κύριο προϊόν σας Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η επιχείρηση σας? Φωτογραφίες από το προϊόν

Ανταγωνισμός(2 διαφάνειες): Ο επενδυτής θέλει να γνωρίζει τον χώρο πολύ καλά, αναμένουν από εσάς να έχετε την γνώση. Χρειάζεται πίνακας με τον ανταγωνισμό. Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Ποιος είναι ο διαγωνισμός(άμεσο - έμμεσο); Πως αντιμετωπίζουν το πρόβλημα που λύνεται; Σε ποια χαρακτηριστικά είναι το πρόγραμμα σας ανώτερο; Τι βλέπει κάποιος για το ανταγωνιστικό περιβάλλον; (παγκόσμιο/) Γιατί η εταιρία είναι νικητής; Πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά του προϊόντος σε σύγκριση με συγκεκριμένες εταιρίες, προϊόντα και υπηρεσίες Γιατί/πως είναι ποιο αποτελεσματικό από την τρέχουσα λύση, εφόσον υπάρχει;

εμπόδια/ Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα(1 διαφάνεια): Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Τι σας προσφέρει συγκριτικό πλεονέκτημα; Ποια είναι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και το know-now? Ποια είναι η κατάσταση με τις πατέντες, υπάρχουν; Σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρίσκονται οι ανταγωνιστές σας? (σε πιο πρώιμο στάδιο από εσάς ή υπάρχουν κύριοι εδραιωμένοι παίχτες στην αγορά;)

Η αγορά/ Ευκαιρία(2 διαφάνειες): Οι επενδυτές θέλουν να γνωρίζουν αν αποτελεί καλή ευκαιρία ώστε να εδραιώσουν μια μεγάλη επιχείρηση γύρω από αυτή. Πρέπει να δείξετε ότι η αγορά είναι σημαντική. Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι υπάρχει το πρόβλημα που επιχειρείτε να λύσετε; Αν υπήρχε λύση, θα την αγοράζανε; Υπολογισμός του μεγέθους της αγοράς στόχο Χαρακτηριστικά αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτών Μέγεθος αγοράς Ρυθμός ανάπτυξης Ωριμότητα Πρόβλεψη μεριδίου αγοράς Ποιο είναι το μέγεθος της αγοράς? Ενισχυτικά στοιχεία

Το σχέδιο/ Επιχειρησιακό μοντέλο(2 διαφάνειες): Περιγράψτε τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση σας θα δημιουργήσει, παραδώσει και αποκτήσει προστιθέμενη αξία. Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Πως οι νέοι πελάτες θα μάθουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας; (από στόμα σε στόμα, διαφήμιση(επί πληρωμή), προώθηση απευθείας σε πελάτες, στρατηγική συνεργασία για διανομή) Ποιο είναι το κόστος απόκτησης καταναλωτή? Στρατηγικές Marketing. Πως θα προσεγγίσετέ την αγορά? Κοστολόγηση

Το σχέδιο/ Επιχειρησιακό μοντέλο(2 διαφάνειες): Περιγράψτε τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση σας θα δημιουργήσει, παραδώσει και αποκτήσει προστιθέμενη αξία. Οι ερωτήσεις παρακάτω είναι για να διευκολύνουν την σκέψη. Μην τις χρησιμοποιήσετε ή απαντήσετε απευθείας. Πως το κόστος απόκτηση πελάτη θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου και γιατί; (Ποια είναι η διαχρονική αξία του πελάτη- Customer lifetime value?) Πως θα προσεγγίσετε τον καταναλωτή με οικονομικό τρόπο? Κανάλια διανομής Μοντέλο εσόδων– πως και πότε η εταιρία θα έχει πωλήσεις, ταμειακή ροή, και κέρδη; Στρατηγικές συνεργασίες– ποιοι είναι οι συνέταιροι που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη, προώθηση, πωλήσεις, και στήριξη του προϊόντος (εάν υπάρχουν) Χρονοδιάγραμμα εισαγωγής προϊόντος στην αγορά

Η ομάδα (1 διαφάνεια): Βασικά μέλη(Ιδρυτές, CEO, CTO, κ.α.) Σε μία διαφάνεια, παρουσιάστε το υπόβαθρο των βασικών στελεχών, και highlight the backgrounds of the key members of the team, και κάποιο σύμβουλο, advisor (όχι πολλούς) που προσφέρουν κάτι ξεχωριστό στην επιχείρηση. Περιγράψετε περιφραστικά ποιον προτίθεστε να συμπεριλάβετε στην ομάδα στο επόμενο διάστημα. Μια καλή φωτογραφία, ηλικία, και θέση είναι απαραίτητα. Βασικά μέλη(Ιδρυτές, CEO, CTO, κ.α.) Εταιρικό συμβούλιο και Advisory Board, εάν υπάρχει Τρέχουσες θέσεις και προϋπηρεσία Χαρακτηριστικά κλειδιά Φωτογραφία κάθε στελέχους

Κύρια χαρακτηριστικά(1 διαφάνεια): Περιγράψετε τα κύρια χαρακτηριστικά της εταιρίας με απλό και ακριβή τρόπο. Έτος ίδρυσης Αριθμός εργαζομένων Milestones που έχουν επιτευχθεί Υπάρχοντες πελάτες, σχεδιαστές, κανάλια διανομής συνεργασίες Κεφάλαιο που επενδύθηκε στην εταιρία Έχετε χρηματοδοτηθεί, αν ναι από ποιον;

Κύρια μεγέθη(1 διαφάνεια): Παρουσιάστε μια χρηματοοικονομική περιγραφή των τελευταίων 3 ετών (εφόσον υπάρχει) της εταιρίας. Δημιουργήστε ένα πίνακα με τα παρακάτω μεγέθη. Υπάρχοντα χρηματοοικονομικά στοιχεία(3 τελευταίες χρήσεις) Έσοδα COGS (Κόστος πωληθέντων) R&D (Έρευνα και ανάπτυξη) δαπάνες S&M (Πωλήσεις & Marketing) δαπάνες G&A (γενικές και διαχείρισης) δαπάνες EBITDA Καθαρό κέρδος Ταμειακό υπόλοιπο

Κύρια μεγέθη(1 διαφάνεια): Δώστε μια περιγραφή από άλλες υπηρεσίες και προιόντα που προσφέρει η εταιρία σας και δεν συμπεριλαμβάνονται στο υπάρχον επιχειρηματικό σχέδιο. Υπάρχουν άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες;

Συνολική επένδυση και χρήση κεφαλαίων(1 διαφάνεια): Περιγράψτε το σύνολο της επένδυσης που χρειάζεστε ( πρώτη και δεύτερη δόση) και πως/που θα χρησιμοποιήσετε αυτό το ποσό. Τι ποσό ζητάτε (πρώτη και δεύτερη δόση) Πως/που θα χρησιμοποιήσετε τα κεφάλαια R&D δαπάνες Κυκλοφορία προϊόντος

Χρηματοοικονομικά στοιχεία(1 slide): Παρουσιάστε σε ένα πίνακα την πρόβλεψη των χρηματοοικονομικών μεγεθών για τα επόμενα 3-5 έτη. Κατάσταση αποτελεσμάτων και ταμειακό υπόλοιπο: Έσοδα COGS (κόστος πωληθέντων) R&D (Έρευνα & ανάπτυξη) S&M (Πωλήσεις & Marketing) G&A (δαπάνες γενικές & διαχείρισης) EBITDA (κερδοφορία στα λειτουργικά αποτελέσματα) Ταμειακό υπόλοιπο Ποια είναι η πρόβλεψη σας για τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης ?