PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη  των έμβιων όντων και γενικά  των φαινομένων της ζωής είναι μελετά δομή, λειτουργία και συμπεριφορά.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Καρασαββίδου Δέσποινα Καθηγήτρια Παθολογίας
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Προφύλαξη και Αντιμετώπιση
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Βασικό γνώρισμα κάθε κοινωνίας
Φιλε, μην καπνιζεισ Η συμμετοχή του 5ου γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «Επικοινωνώ, άρα είμαι ελεύθερος»
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Ταινία : Φιλαδέλφεια ( Philadelphia)
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
Έρωτας και συντροφικότητα
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Ερέτριας Σχολ. Έτος 2013-2014

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ:ΜΠΟΥΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΝΤΟΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΛΥΚΕΙΟ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

Ομαδα Project Καλιαμπανάση Γιωργία Κατσιμπάνη Νάντια Κομνός Γιώργος Κωντσιλίδης Κωνσταντίνος Μίχου Στρατούλα

Το Θαυμα του τυφλου Κάποιο Σάββατο ο Κύριος στην Ιερουσαλήμ συνάντησε έναν άνθρωπο που είχε γεννηθεί τυφλός. Και αφού έφτιαξε πηλό με το σάλιο του, έχρισε με τον πηλό τα μάτια του τυφλού. Δοκιμάζοντας όμως την πίστη του, δεν τον θεράπευσε αμέσως, αλλά του είπε: «Πήγαινε, νίψε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ». Κι ο τυφλός υπάκουσε αμέσως. Και το θαύμα έγινε

Το Θαυμα Του Παραλυτου ο Κύριος βρίσκεται σε κάποιο σπίτι στην Καπερναούμ. Κι αμέσως έτρεξαν κοντά του τόσο πολλοί, ώστε γέμισε όλο το σπίτι και δεν χωρούσε πλέον κανείς άλλος εκεί. Ενώ όμως ο Κύριος δίδασκε το λαό, τέσσερις άνθρωποι μετέφεραν εκεί, πάνω σ’ ένα κρεβάτι, έναν παράλυτο. Κι επειδή δεν μπορούσαν να τον φέρουν μέσα στο σπίτι, ανέβηκαν στη στέγη του σπιτιού και την ξήλωσαν πάνω από το σημείο που βρισκόταν ο Κύριος. Κατόπιν κατέβασαν σιγά-σιγά το κρεβάτι. Και καθώς ο Κύριος είδε μπροστά του τον παράλυτο, διέγνωσε τη μεγάλη πίστη που είχε κι αυτός και οι άλλοι που τον μετέφεραν. Και είπε στον παράλυτο: «Παιδί μου, σου έχουν συγχωρεθεί οι αμαρτίες σου. Πάρε το κρεβάτι στον ώμο σου και πήγαινε στο σπίτι σου.». Και ο παράλυτος σηκώθηκε αμέσως, πήρε το κρεβάτι του και έφυγε από το σπίτι εκείνο.

Ευαλωτεσ, ευπαθεισ Ομαδεσ Ευάλωτες, ευπαθείς ή ομάδες υψηλού κινδύνου ονομάζουμε τις ομάδες του πληθυσμού εκείνες που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε κοινωνικά και δημόσια αγαθά και δυσκολεύονται ή αδυνατούν παντελώς σε πολλά επίπεδα και σε διάφορους τομείς να έχουν ποιότητα ζωής. (πχ εργασία, ικανοποιητικό εισόδημα, εκπαίδευση, ιατρική περίθαλψη, στέγη, κοινωνική ασφάλιση)

Πρόκειται κυρίως για: Άτομα με αναπηρία ή χρόνια παθολογικά προβλήματα, άτομα με ψυχικές παθήσεις, ανέργους, μετανάστες, αποφυλακισμένους, άτομα με παραβατική συμπεριφορά, πρώην χρήστες ουσιών, θρησκευτικές ή πολιτισμικές, μειονότητες (τσιγγάνοι, μουσουλμάνοι, κτλ), κατοίκους παραμεθωρίων περιοχών, μονογονικές οικογένειες, άτομα με σεξουαλικές ιδιαιτερότητες, θύματα βίας, ακόμη γυναίκες, ηλικιωμένοι κτλ.

Παιδια Με Ειδικεσ Αναγκεσ Ειδικές ανάγκες έχει οποιοδήποτε παιδί που χρειάζεται επιπλέον βοήθεια περισσότερη από τους άλλους, για να μπορεί να ζει μια, όσο γίνεται, κανονική ζωή.

Ιστορικη Αναδρομη Στην Ειδικη Αγωγη Στην παλαιολιθική εποχή έκανε την εμφάνισή της μια πρωτότυπη «θεραπευτική» μέθοδος αποπομπής των «κακών πνευμάτων» που κατοικούσαν στο κεφάλι του ανάπηρου ατόμου: Με ειδικά αιχμηρά εργαλεία φτιαγμένα από πέτρα, τρυπούσαν το κρανίο του ανάπηρου ατόμου για να διαφύγουν οι «δαίμονες», στοιχείο που αποδεικνύεται και από την εύρεση τέτοιων εργαλείων και τρυπημένων κρανίων. Στην Αίγυπτο τα άτομα με κάποια αναπηρία προσέφεραν διαφόρων ειδών υπηρεσίες είτε στην πολιτεία είτε σε ιδιώτες.

Στην αρχαία Σπάρτη είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη η περίπτωση του Καιάδα, στον οποίο έριχναν όσους δεν ανταποκρίνονταν στο ιδεώδες του τέλειου αρσενικού, στο αρχέτυπο του άνδρα και του ιδανικού πολεμιστή. Στην αρχαία Αθήνα, όπου τα ανάπηρα άτομα όχι μόνο είχαν ιδιαίτερη αντιμετώπιση, αλλά έπαιρναν και ένα επίδομα «Περί αδυνάτων»! Στη ρωμαϊκή εποχή τα άτομα με αναπηρία χρησιμοποιούνται ως υπηρέτες ή γελωτοποιοί. Στο Βυζάντιο η αναπηρία είναι ουσιαστικά μια πάθηση και αυτή η εποχή είναι η αρχή εγκλεισμού των αναπήρων σε ιδρύματα και μοναστήρια.

Στα μεσαιωνικά χρόνια έχουμε για μια ακόμη φορά την επιστροφή στα «κακά πνεύματα» που κατοικούν μέσα στα άτομα με αναπηρία, ενώ παράλληλα οι ανάπηροι εμφανίζονται ως ατραξιόν στα τσίρκο της εποχής. Ουσιαστικά η αρχή της Ειδικής Αγωγής και η θεώρησή της ως κρατική ευθύνη τοποθετείται το 19ο – 20ο αιώνα.

Η Ειδικη Αγωγη Στην Ελλαδα Στην Ελλάδα έχουν ιδρυθεί: «Οίκος Τυφλών» (1906) «Σχολείο Κωφαλάλων Αμπελοκήπων» (1923) «Πρότυπο Ειδικό Σχολείο Αθηνών» (1937) «Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα) (δεκαετία 1950) «Ειδικά Σχολεία» – Ιδιωτικά (δεκαετία 1960) «Κρατικά (δημόσια) ειδικά σχολεία» (1973)

Ατομα Με Ειδικεσ Αναγκεσ Που Εχουν Διαπρεψει Σούντρα Τσαντράν - Χορεύτρια Με τεχνητό πόδι κατόρθωσε να εξελιχθεί σε μια από τις σημαντικότερες χορεύτριες στην Ινδία

Μάρλα Ράνιαν - Αθλήτρια Διακρίνει μόνο σκιές

Βίνσεντ Βαν Γκογκ Ζωγράφος Βαθύτατα καταθλιπτικός

Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν Συνθέτης – Έχασε την ακοή του στα 28 του χρόνια

Φρίντα Κάλο – Ζωγράφος Αναπηρία εφ’όρου ζωής μετά από τροχαίο ατύχημα

Κρίστυ Μπράουν – Συγγραφέας Εγκεφαλική Παράλυση Τζον Νας – Μαθηματικός – Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πρίνστον Εμμονές (Πράκτορες τον κυνηγούσαν δημιουργώντας του καταστάσεις φόβου και παράνοιας) Ζαν Ντομινίκ Μπομπί – Συγγραφέας Γενική Παράλυση

Στίβεν Χόκινγκ Θεωρητικός Φυσικός – Κοσμολόγος – Συγγραφέας Πάσχει από νόσο του κινητικού νευρώνα (αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση)

Έλεν Κέλερ Συγγραφέας – Κάτοχος Πτυχίου Καλών Τεχνών Τυφλή - Κωφή

Τα Ατομα Με Αναπηρια Ζητουν Ιση Μεταχειριση, Οχι Ειδικη Μεταχειριση

ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ

Προβληματα Που Αντιμετωπιζουν Οι Αποφυλακισμενοι Αποφυλάκιση Έλλειψη στέγης Οικονομικά Προβλήματα Το οικογενειακό περιβάλλον τους έχει αποβάλλει Καχυποψία Απόρριψη Ελάχιστες πιθανότητες εύρεσης εργασίας

Φορεισ Επανενταξησ Αποφυλακισμενων

PRAKSIS – Μη Κυβερνητικη Οργανωση

ΚΕ.Θ.Ε.Α – Θεσσαλονικη Νομική υπόσταση Ν.Π.Ι.Δ. Απευθύνεται σε Αποφυλακισμένους χρήστες ή εξαρτημένους. Παρεχόμενες υπηρεσίες Υποστήριξη για νομικά θέματα, ενημέρωση για εργασιακά θέματα και συμβουλευτική σε άτομα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος των αποφυλακισμένων.

Υπουργειο Δικαιοσυνησ Ειδικότερα για την προώθηση των αποφυλακισμένων στην απασχόληση υπάρχει συνεργασία του Υπουργείου Δικαιοσύνης με τον ΟΑΕΔ και για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δυσχεραίνουν την επανένταξη στην αγορά εργασίας.

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ BULLYING

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που αναπτύσσεται στο σχολικό περιβάλλον. Εκδηλώνεται με ποικίλους τρόπους και ως όρος χρησιμοποιείται για βίαιες ή επιθετικές πράξεις που ασκούνται επανειλημμένα από ένα παιδί ή από μια ομάδα παιδιών εναντίον ενός συμμαθητή τους, με απώτερο στόχο να του προκαλέσουν σωματικό και ψυχικό πόνο ή αναστάτωση.

Έχει τη μορφή: του λεκτικού εκφοβισμού (προσβολές, παρατσούκλια, διάδοση φημών, υβριστικά σχόλια, κοροϊδία, διακρίσεις, σεξουαλικά σχόλια), της σωματικής βίας (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές κ.α.), του κοινωνικού αποκλεισμού και της περιθωριοποίησης από ομαδικές δραστηριότητες και του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (απειλητικές εκφράσεις μέσω του Διαδικτύου, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο)

Τα αγόρια είναι πιο συχνά θύτες και θύματα της εκφοβιστικής συμπεριφοράς. Χρησιμοποιούν τον άμεσο εκφοβισμό και επιτίθενται σωματικά. Τα κορίτσια χρησιμοποιούν τον έμμεσο εκφοβισμό διαδίδοντας φήμες, ασκώντας κοινωνική κριτική και αποκλείοντας παιδιά από ομαδικές δραστηριότητες

AIDS

Η λοίμωξη με τον Ιό Ανθρώπινης Ανοσοανεπάρκειας και το σύνδρομο Επίκτητης Ανοσοανεπάρκειας (AIDS) προκαλείται από τον ιό της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας (HIV). Η νόσος παρεμβαίνει στο ανοσοποιητικό σύστημα και παρεμποδίζει τη λειτουργία του, κάνοντας τα άτομα με AIDS περισσότερο πιθανά να αποκτήσουν λοιμώξεις, όπως ευκαιριακές λοιμώξεις και όγκους που συνήθως δεν προσβάλλουν τα άτομα με λειτουργικά ανοσοποιητικά συστήματα.

ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ AIDS O HIV μεταδίδεται πρωταρχικά με τη σεξουαλική επαφή, τη μετάγγιση αίματος, τις μολυσμένες υποδερμικές βελόνες και από τη μητέρα στο παιδί κατά την εγκυμοσύνη, τον τοκετό και το θηλασμό. Ορισμένα σωματικά υγρά όπως το σάλιο, τα δάκρυα, τα ούρα και ο ιδρώτας δεν μεταδίδουν τον HIV εκτός εάν περιέχουν μικροποσότητες αίματος. Ο ιός μπορεί να μεταδοθεί επίσης από επαφή ενός βλεννογόνου με ένα σωματικό υγρό που περιέχει τον ιό, όπως αίμα, σπέρμα, κολπικά υγρά, προσπερματικά υγρά ή γάλα θηλασμού ενός μολυσμένου ατόμου.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ Η προφύλαξη από την HIV λοίμωξη, πρωταρχικά μέσω του ασφαλούς σεξ και των προγραμμάτων ανταλλαγής συρίγγων και βελονών, αποτελεί στρατηγική κλειδί για τον έλεγχο της νόσου. Δεν υπάρχει θεραπεία ίασης ή προληπτικό εμβόλιο. Η αντιρετροϊκη θεραπεία μπορεί να επιβραδύνει την εξέλιξη της νόσου και να οδηγήσει ένα προσδόκιμο ζωής κοντά στο φυσιολογικό. Παρότι η θεραπεία αυτή μειώνει τον κίνδυνο θανάτου και επιπλοκών από τη νόσο, τα φάρμακα αυτά είναι υψηλού κόστους και σχετίζονται με παρενέργειες οφειλόμενες αποκλειστικά σε αυτά (οι οποίες πολλές φορές συνδυάζονται με τις παρενέργειες που προκαλεί η χρόνια HIV λοίμωξη

Άνθρωποι με HIV μπορούν σήμερα να ζουν περισσότερο, να είναι καλά, να προστατεύουν τους συντρόφους τους από τη μόλυνση και να προφυλάσσουν τα παιδιά τους από τον ιό.

Άνθρωποι με HIV δεν έχουν καταφέρει να αλλάξουν την αντίληψη του κόσμου έναντι των ομάδων υψηλού κινδύνου. Ο στιγματισμός, οι διακρίσεις, ακόμη και οι διώξεις τους θέτουν σε κίνδυνο περιθωριοποίησης.

1Η ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 Η πρώτη παγκόσμια ημέρα, αφιερωμένη στην καταπολέμηση των διακρίσεων εναντίον των φορέων του ιού HIV θα είναι η 1η Μαρτίου 2014

ΝΑΡΚΟΜΑΝΙΑ

ΝΑΡΚΟΜΑΝΙΑ Επιστημονικές έρευνες αναγνωρίζουν την ναρκομανία σαν αρρώστια, η οποία μπορεί να αναχαιτιστεί αλλά όχι να θεραπευτεί. Ένα από τα συμπτώματα, είναι μια ανεξέλεγκτη επιθυμία για την χρήση ουσιών. Η ναρκομανία είναι μια εξελισσόμενη αρρώστια. Ενόσω οι ναρκομανείς συνεχίζουν να πίνουν, η ώθηση τους προς την χρήση θα χειροτερεύει. Αν η αρρώστια δεν αναχαιτιστεί, μπορεί να καταλήξει στην παραφροσύνη ή το Θάνατο. Ο μόνος τρόπος για να αναχαιτιστεί η ναρκομανία, είναι η πλήρης αποχή.

Η ναρκομανία είναι μια χρόνια αρρώστια Η ναρκομανία είναι μια χρόνια αρρώστια. Οι περισσότεροι ειδικοί αποδέχονται ότι ακόμα και μετά από μακροχρόνια νηφαλιότητα, οι ναρκομανείς δεν μπορούν ποτέ ξανά να ελέγξουν την χρήση αν ξαναρχίσουν να πίνουν. Ναρκομανείς μπορεί να είναι όλοι οι τύποι ανθρώπων ..... Μόνο το 3% ~ 5% των ναρκομανών είναι «αλήτες» ή ταραχοποιά στοιχεία.

Οι ναρκομανείς κάνουν χρήση επειδή νομίζουν ότι πρέπει να πίνουν Οι ναρκομανείς κάνουν χρήση επειδή νομίζουν ότι πρέπει να πίνουν. Χρησιμοποιούν την χρήση τους σαν δεκανίκι και σαν μέσο διαφυγής. Βρίσκονται σε κατάσταση συναισθηματικού πόνου και χρησιμοποιούν την ουσία για να «σκοτώσουν» αυτόν τον πόνο. Τελικά, καταλήγουν να εξαρτώνται τόσο από τις ουσίες, ώστε πείθονται ότι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό. Αυτό είναι έμμονη ιδέα και πάθος. Όταν μερικοί ναρκομανείς πρoσπαθoύν να τα βγάλουν πέρα χωρίς τις ουσίες, τα συμπτώματα στέρησης είναι τόσο έντονα ώστε γυρίζουν ξανά στην χρήση γιατί η ουσία μοιάζει να είναι ο μόνος τρόπος για να απαλλαγούν από την αγωνία. Αυτό είναι εξάρτηση.

Η παθολογική χρήση επηρεάζει τον ναρκομανή καθώς και τις σχέσεις του Η παθολογική χρήση επηρεάζει τον ναρκομανή καθώς και τις σχέσεις του. Φιλίες, εργασία, παιδική ηλικία,· γονείς, ερωτικές σχέσεις, γάμοι, τα πάντα πάσχουν ατό τις συνέπειες της ναρκομανίας. Περισσότερο επηρεάζονται οι στενές σχέσεις, ότου ένα άτομο είναι πραγματικά κοντά σε κάποιον ναρκομανή Αυτά τα άτομα αρχίζουν να καταμετρούν την χρήση που κάποιος άλλος κάνει. Πετούν ό,τι ουσίες και ποτά έχουν στην αποχέτευση, ψάχνουν στο σπίτι για κρυμμένες δόσεις, στήνουν αυτί για να ακούσουν τον ήχο πιθανόν χρήσης . Κάθε σκέψη τους κατευθύνεται στο τι κάνει ή δεν κάνει ο ναρκομανής καθώς και στο πως θα τον κάνουν να σταματήσει τις ουσίες.

Τέλος οι Αυτόνομες Οικογενειακές Ομάδες ασχολούνται με τους ναρκομανείς. Οι Ανώνυμες Οικογενειακές Ομάδες(F.A) είναι μία αδελφότητα από συγγενείς και φίλους ναρκομανών, που τα μέλη της μοιράζονται τις εμπειρίες τους, τη δύναμη και την ελπίδα για να λύσουν τα κοινά τους προβλήματα. Πιστεύουμε ότι η ναρκομανία είναι η οικογενειακή αρρώστια και μπορεί να αντιμετωπιστεί με αλλαγή συμπεριφοράς.