Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Advertisements

Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης του ατόμου
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΚΩΚΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
Υποδοχή Πρωτοετών Φοιτητών 2015 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
€823 mm Η ΟΤΕ Estate είναι εταιρία του Ομίλου ΟΤΕ, στην οποία έχει μεταβιβασθεί το σύνολο της ακίνητης περιουσίας.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜxN»
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Δράσεις και προτάσεις για το
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2: Χρήση της σύνθετης δομής επιλογής
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Γραμμένου Ευαγγελία.
Εργαλεία Γονικού Ελέγχου
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Έρωτας και συντροφικότητα
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Δια Βίου Διαχείρισης Σταδιοδρομίας Ασκήσεις και δραστηριότητες για μαθητές, φοιτητές, νέους και ενήλικες Μαματά Ηλιάνα Μιχαηλίδης Γρηγόριος Τάτση Φωτεινή Τσατσαρώνη Αικατερίνη Τμήμα: Α3 Μάιος 2017

Εισαγωγικά Ασκήσεις που καλλιεργούν δεξιότητες σε όλες τις ηλικίες Ασκήσεις που καλλιεργούν δεξιότητες σε όλες τις ηλικίες Αναπτύσσουν στα άτομα την εμπιστοσύνη και την πίστη στον εαυτό τους και παράλληλα, αναπτύσσουν δεξιότητες ως προς την επαγγελματικής τους σταδιοδρομία.

Δεξιότητες δια βίου Διαχείρισης της Σταδιοδρομίας Δεξιότητες δια βίου Διαχείρισης Σταδιοδρομίας είναι οι δεξιότητες που παρέχουν βοήθεια, σε άτομα όλων των ηλικιών, στη συλλογή, την ανάλυση και την σύνθεση πληροφοριών για τον εαυτό τους, την εκπαίδευση και τα επαγγέλματα και τις δεξιότητες τους και αποτελούν σημαντικά «εφόδια» για την διαχείριση της σταδιοδρομίας τους.

Δεξιότητες δια βίου Διαχείρισης της Σταδιοδρομία (2) Η ετοιμότητα στο τυχαίο Η «δεξιοτεχνία» για τη δημιουργία εναλλακτικών προοπτικών για τη σταδιοδρομία μας Η επαγγελματική προσαρμοστικότητα Η κοινωνική ευαισθητοποίηση Η επαγγελματική ανθεκτικότητα Η αυτό-αποτελεσματικότητα στον σχεδιασμό της σταδιοδρομίας: Ο θετικός προσανατολισμός στο μέλλον Οι δεξιότητες αναζήτησης εργασίας, κοινωνικής δικτύωσης, κινητικότητας και διαχείρισης ελεύθερου χρόνου

Επάγγελμα και επαγγελματικές επιλογές στη δια βίου ανάπτυξη

Επαγγελματικές αναζητήσεις και επιλογές στην εφηβική ηλικία Από την ηλικία των 12-18 ετών, το άτομο προετοιμάζει τον εαυτό του για αυτό που θα ήθελε να γίνει και παίρνει αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του. Πρόκειται για τη διαδικασία διαμόρφωσης της ταυτότητας του Εγώ.

Η διαμόρφωση της ταυτότητας κατά τον Εrikson Στάδιο σύγχυσης ταυτότητας: Ο έφηβος προσπαθεί να κατανοήσει ποιος είναι, παίρνοντας αποφάσεις για τις προσωπικές, επαγγελματικές, σεξουαλικές και πολιτικές του προτιμήσεις. Δύο πόλοι της πορείας διαμόρφωσης ταυτότητας: α) θετικός (κατάκτηση ταυτότητας) και β) αρνητικός (σύγχυση ταυτότητας). Ψυχολογικό μορατόριουμ. Ο έφηβος αναβάλλει την ανάληψη των ευθυνών της ενήλικης ζωής και διερευνά περαιτέρω ρόλους και δυνατότητες.

Η διαμόρφωση της ταυτότητας κατά τον J.Marcia Η διαμόρφωση της ταυτότητας είναι αποτέλεσμα δύο διαδικασιών α) της αναζήτησης και β) της δέσμευσης. Αναζήτηση: ο έφηβος διερευνά εναλλακτικούς τρόπους δράσης και παίρνει σχετικές αποφάσεις. Δέσμευση: η ψυχολογική επένδυση σε μια πορεία δράσης ή σε μια ιδεολογία.

Ο Marcia πρότεινε τις εξής μορφές ταυτότητας: Κατακτημένη ταυτότητα Δοτή ταυτότητα Μορατόριουμ Σύγχυση ταυτότητας

Επαγγελματικές επιλογές και σταδιοδρομία στην πρώιμη ενήλικη ζωή Στην εφηβεία το άτομο παίρνει μια απόφαση, για το πού θέλει να κατευθυνθεί ως προς την μελλοντική του απασχόληση. Με την έναρξη της ενήλικης ζωής εξειδικεύει αυτή του την απόφαση και κατευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα. Η επιλογή αυτή δεν σχετίζεται μόνο με τις απολαβές, αλλά και με την κοινωνική του θέση.

Επαγγελματικές επιλογές και σταδιοδρομία στην πρώιμη ενήλικη ζωή (2) Μια διά βίου προσέγγιση. Οι επαγγελματικές επιλογές είναι θέμα που συνάπτεται με την διά βίου ανάπτυξη, και δεν περιορίζεται στην εφηβική ηλικία. Ο Ginzberg έχει περιγράψει τις διαδικασίες επιλογής επαγγέλματος σε τρία στάδια: Περίοδος της φαντασίωσης: Αφορά την παιδική ηλικία, όπου το άτομο επιλέγει επαγγέλματα χωρίς πραγματικά κριτήρια. Περίοδος διερεύνησης: Ο έφηβος μελετά τις απαιτήσεις των επαγγελμάτων και αξιολογεί τις ατομικές του δυνατότητες. Περίοδος του ρεαλισμού: Ο έφηβος διερευνά συγκεκριμένα επαγγέλματα, μέσω ενασχόλησης στην πράξη ή μέσω της εκπαίδευσης. και τελικά καταλήγει σε μια συγκεκριμένη επαγγελματική επιλογή.

Η θεωρία του Holland Οι έξι τύποι προσωπικότητας που είναι σημαντικοί για την επιλογή επαγγέλματος, είναι οι εξής: Ρεαλιστικός: εργάτης, γεωργός, οδηγός, Διανοητικός/Θεωρητικός: αποδίδει σε επαγγέλματα σχετικά με τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, Κοινωνικός: έμπορος, εκπαιδευτικός, σύμβουλος, Συμβατικός: διοικητικός υπάλληλος, γραμματέας, ταμίας, Επιχειρηματικός: ηγέτης, διευθυντικό στέλεχος, πολιτικός, Καλλιτεχνικός: επαγγέλματα από τον χώρος της τέχνης.

Επάγγελμα και σταδιοδρομία στη μέση ενήλικη ζωή   Επάγγελμα και σταδιοδρομία στη μέση ενήλικη ζωή Tο άτομο φτάνει στην κορύφωση της επιτυχίας στην εργασία και στις οικονομικές απολαβές και επιδεικνύει τη μεγαλύτερη δυνατή παραγωγικότητα. Tο άτομο επιδίδεται και σε ελεύθερες ενασχολήσεις και δραστηριότητες. Η μέση ενήλικη ζωή συνδέεται με ορισμένα ζητήματα όπως την αλλαγή σταδιοδρομίας, την ανεργία και την επαγγελματική εξουθένωση.

Επάγγελμα και σταδιοδρομία στη μέση ενήλικη ζωή (2) Αλλαγή σταδιοδρομίας. Δύο κατηγορίες: α) εκείνοι που αισθάνονται ότι το επάγγελμά τους δεν τους προσφέρει καμιά ικανοποίηση, άρα οι λόγοι είναι προσωπικοί και εκούσιοι και β)εκείνοι που αλλάζουν εργασία διότι χάνουν τη δουλειά τους για λόγους οι οποίοι αντικειμενικοί και ακούσιοι.  Ανεργία. Οι μεσήλικες που χάνουν τη δουλειά τους, συνήθως μένουν άνεργοι για μεγαλύτερο διάστημα από ό,τι οι νεότεροι εργαζόμενοι και έχουν λιγότερες ευκαιρίες να βρουν ικανοποιητική δουλειά, όσο μεγαλώνουν. Επαγγελματική εξουθένωση. Εμφανίζεται όταν ο εργαζόμενος βιώνει έλλειψη ικανοποίησης και ματαίωση. Παρατηρείται σε επαγγέλματα που περιλαμβάνουν βοήθεια σε άλλους και πλήττει όσους είχαν περισσότερα κίνητρα στην αρχή της σταδιοδρομίας τους.

Ασκήσεις ανάπτυξης δεξιοτήτων δια βίου διαχείρισης της σταδιοδρομίας

Μετασχηματισμός των τυχαίων γεγονότων σε επαγγελματικές ευκαιρίες – Ασκήσεις εφαρμογής της Μαθησιακής Θεωρίας του Τυχαίου για την επαγγελματική ανάπτυξη Κάνε ό,τι μπορείς για να δημιουργήσεις τη δική σου τύχη Δραστηριότητα: Σκέψου τρόπους για να δημιουργήσεις ευκαιρίες Εντόπισε τρέχοντα προβλήματα στο σχολείο, στη σχολή σου ή στη δουλειά σου και κατόπιν βρες ιδέες πώς θα τα λύσεις. Μάθε να χειρίζεσαι το άγχος σου, χαλάρωσε το σώμα και το πνεύμα σου Δικτυώσου, κοινωνικοποιήσου, κάνε σχέσεις Ψάξε τομείς που σε ενδιαφέρουν Γίνε εθελοντής σε έναν οργανισμό που σε ενδιαφέρει Προσπάθησε ακόμη κι αν δεν γνωρίζεις το αποτέλεσμα

Επαγγελματική προσαρμοστικότητα: Αναπτύσσω δεξιότητες για μια αποτελεσματική διαχείριση των μεταβάσεων στη σταδιοδρομία μου Ενδιαφέρον για τη σταδιοδρομία: Σκέφτομαι τη ζωή μου με αισιοδοξία και διαμορφώνω μια ενεργό στάση σχεδιασμού του μέλλοντος. Άσκηση: «Σχεδιάζοντας το μέλλον» Σκέφτομαι έναν επαγγελματικό στόχο που χρειάζεται να επιτευχθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Φτιάχνω μια σκάλα. Γράφω σε κάθε σκαλοπάτι της σκάλας τα βήματα που χρειάζεται να κάνω προκειμένου ο στόχος μου να επιτευχθεί.  

Μπορεί το μέλλον να είναι καλύτερο από το παρόν; Δημιουργώ συνειδητά και σταθερά, μελλοντικά σχέδια για τη σταδιοδρομία Άσκηση: «Ο ντετέκτιβ της βιογραφίας» Διαβάστε μια βιογραφία και προσπαθήστε να απαντήσετε εν συντομία στα ερωτήματα: Πώς νομίζετε πως ήταν τα παιδικά του χρόνια; Γιατί; Σπούδασε; Αν ναι, τι νομίζετε σπούδασε και γιατί; Τι τον βοήθησε να προχωρήσει στη ζωή του; Γιατί; Ονομάστε 3 προσωπικά χαρακτηριστικά (πχ εξυπνάδα, επιμονή κλπ). Ονομάστε 3 εξωτερικούς παράγοντες (πχ, οικογένειά του, τύχη, ατυχία κλπ Τι πιστεύετε ότι δεν έκανε ποτέ; Γιατί; Τι πιστεύετε ότι έκανε πάντα;

Τι θέλω να γίνω, τι μπορώ να γίνω και τί θέλω να αποφύγω να γίνω: Ο «θετικός προσανατολισμός στο μέλλον» ως μέσο για τη διαμόρφωση της σταδιοδρομίας   Δραστηριότητα: Η μελλοντική επαγγελματική αυτοβιογραφία Σκέφτομαι και γράφω μέσα σε μια μικρή παράγραφο πώς φαντάζομαι τον εαυτό μου επαγγελματικά μετά από πέντε χρόνια. Απαντώ στις ερωτήσεις: Η μελλοντική επαγγελματική αυτοβιογραφία μου αρέσει ή όχι; Θα επιθυμούσα κάτι διαφορετικό; Με ότι ασχολούμαι τώρα συνδέονται μ’ αυτές τις προοπτικές;

Δεξιότητες αυτοπαρουσίασης Δραστηριότητα: Προσομοίωση συνέντευξης επιλογής Αναζητώ μια κατάλληλη για εμένα αγγελία επαγγελματικής θέσης. Φαντάζομαι ότι με καλούν σε συνέντευξη για την υποψήφια θέση, δίνω στον εαυτό μου 5 λεπτά για να προετοιμαστεί και μπαίνω στο ρόλο του συνεντευξιαζόμενου. Επιλέγω ένα άτομο για να πάρει το ρόλο του συνεντευκτή του οποίου τη γνώμη εκτιμώ και η κριτική του θα είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική, δεν θα είναι, δηλαδή, ούτε ιδιαίτερα αυστηρή και επικριτική, αλλά ούτε θα εκφράζει υπερβολικό θαυμασμό. Πραγματοποιώ με τον συνεντευκτή τη συνέντευξη εργασίας και λαμβάνω, στη συνέχεια, από αυτόν ανατροφοδότηση για σημεία που θα μπορούσα να βελτιώσω.

Δεξιότητες ζωής και σταδιοδρομίας Δραστηριότητα: Real Game - Οραματίσου το μέλλον σου παίζοντας! Το Real Game είναι ένα πρωτοποριακό διαδραστικό ηλεκτρονικό “παιχνίδι” ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής και σταδιοδρομίας, Παίζοντας το παιχνίδι καλείσαι να υποδυθείς έναν ενήλικο χαρακτήρα με ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό, και όχι μόνο, προφίλ. Με τον τρόπο αυτό έρχεσαι αντιμέτωπος/η με καταστάσεις, προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν όλοι οι ενήλικες και διευκολύνεσαι στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής σου πορείας και στη μετάβασή σου στον κόσμο των ενηλίκων. Είναι δωρεάν και θα το βρεις στη Διαδικτυακή Διαδραστική Πύλη Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΕΟΠΠΕΠ www.eoppep.gr/teens

Ανάδειξε τα επιτεύγματα σου Φτιάξε τον Ατομικό σου Φάκελο Δεξιοτήτων (e- Portfolio) Στη Διαδικτυακή Διαδραστική Πύλη Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΕΟΠΠΕΠ www.eoppep.gr/teens, θα βρεις την ειδική εφαρμογή για τον ατομικό φάκελο δεξιοτήτων και πολλές χρήσιμες οδηγίες για να ξεκινήσεις.

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!