ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ ΄Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΛΙΣΤΑ-ΠΑΝΤΑΖΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τηλ.:
ΚΛΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Ενότητα 9. Αποκλίνουσα συμπεριφορά : παραβατικότητα και εγκληματικότητα Υποενότητα 9.3 Αντιμετώπιση της παραβατικότητας.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
O ρόλος των μετα-νεωτερικών προσεγγίσεων της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας σε μια κρίσιμη εποχή για τον κόσμο της εργασίας Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Κοινωνικός στιγματισμός και επανένταξη
Έγκαιρη Παρέμβαση για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Παράγοντες Κινδύνου
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ: ΚΥΡΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
7η Διάλεξη: Ανήλικοι παραβάτες Αλλοδαποί και εγκληματικότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ ΄Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ ΄Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ «Η παραβατικότητα των ανηλίκων στη χώρα μας. Μια αξιολογική θεώρηση. Μια πρόταση για Δυναμική Συμβουλευτική Παρέμβαση» (σελ. 14-49) ΤΕΥΧΟΣ: 26-27 επιθεωρηση συμβουλευτικησ και προσανατολισμου, ελ.ε.συ.π. εκδοσεισ γρηγορη 1993 επιστημονικη επιμελεια: δημητροπουλοσ

Παραβάτης – Παραβατικότητα – Παραβατική συμπεριφορά Παραβάτης – Παραβατικότητα – Παραβατική συμπεριφορά Κοινωνικό φαινόμενο. Όταν διαταράσσεται η ισορροπία με ενέργειες & πράξεις, παραβαίνοντας κανόνες, αξίες, αρχές, κοινωνικοί κανόνες κ.α. Ο όρος χρησιμοποιείται κυρίως για άτομα ανήλικα ή νέα. Παραδείγματα παραβάσεων: Παράβαση ποινικού κώδικα Εγκλήματα κατά τιμής Εγκλήματα κατά ιδιοκτησίας Επαιτεία Αλητεία Προσβολή εξουσίας κ.α. Εμφανής (γίνεται γνωστή – αποκαλύπτεται – δικαστικά διαπιστούμενη) Αφανής (καλύπτει τα φαινόμενα που δεν δηλώνονται) – Μπορεί να είναι και η σχολική παραβατικότητα  Η παραβατικότητα διακρίνετε σε

Ανήλικοι (7-17 ετών) Ηλικία όπου τα άτομα διαμορφώνουν προσωπικότητα (υγιής ή όχι). Ανήλικος παραβάτης: ο νέος που δεν συμβιβάζεται με τα πρότυπα και αναζητά το δικό του στίγμα στην κοινωνία (Grandy & Hardy 1985). Μιας κοινωνίας με δικές της αξίες και πρότυπα συμπεριφοράς που προσπαθεί να τα περάσει στην προσωπικότητα των νέων. *Η επίδραση του περιβάλλοντος (οικογενειακού) καθώς και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των νέων και συνυπάρχουν με την Παραβατικότητα των ανηλίκων (Μπακατσούλας 1979, Μεσημέρης 1985).

Πολυπαραγοντική Ερμηνεία Αίτια Παραβατικότητας: Δεν μπορούν να καθοριστούν ξεκάθαρα λόγω της συνθετικότητας της ανθρώπινης φύσης και της σημερινής κοινωνίας! Πολυπαραγοντική Ερμηνεία Μπορεί να είναι αποτέλεσμα προσωπικών, ψυχολογικών, κοινωνικών και άλλων παραγόντων. Για τον προσδιορισμό τους έχουν καθοριστεί θεωρίες όπως βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικής μάθησης κ.λπ. Γενικά, ο νέος στην περίοδο της εφηβείας αναζητά τη δική του ταυτότητα. Το μοντέλο κοινωνίας που του προσφέρεται μπορεί να μην γίνεται αποδεκτό και η αδιαφορία του κοινωνικού συνόλου και η μη ευαισθητοποίηση στο φαινόμενο αυτό οδηγεί σε αντικοινωνικές συμπεριφορές ή και παραβατικές.

Σχολική παραβατικότητα Το σχολείο αποτελεί έναν κοινωνικοποιητικό θεσμό, όπου η οικογένεια και κατ’ επέκταση η κοινωνία έχουν αναθέσει σ’ αυτό την προετοιμασία των νέων, για να αντιμετωπίσουν υπεύθυνα τη ζωή και το μέλλον. Οι σχολικοί παράγοντες όμως σε συνδυασμό με εξωσχολικούς επιδρούν στην παραβατικότητα των ανηλίκων και αυτό γιατί το σχολείο παίρνει ένα ρόλο αυταρχικό, με λάθος πρότυπα συμπεριφοράς δασκάλων και καθηγητών και γενικότερα λάθος παιδαγωγική. Σχεδόν ποτέ δεν γίνεται γνωστό ποιές εκδηλώσεις παραβατικής συμπεριφοράς νέων οφείλονται ή προκλήθηκαν από σχολικούς παράγοντες. Άρα υπάρχει μια ολόκληρη περιοχή εκδηλώσεων σχολικής παραβατικότητας που παραμένουν ως εσωτερικό στοιχείο στην εκπαίδευση ή σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να καταχωρηθούν στο σχολικό ποινολόγιο (Δημητρόπουλος & Γιαννοπούλου 1989, Παπαδόπουλος 1987).

Ιδρύματα Αγωγής («κατάρτισης», «αποκατάστασης», «επανένταξης») Αρμόδια τμήματα & υπηρεσίες αντιμετώπισης: Στην Ελλάδα υπάρχουν υπηρεσίες που σχετίζονται με τους ανήλικους παραβάτες. Αυτά είναι: Ιδρύματα Αγωγής («κατάρτισης», «αποκατάστασης», «επανένταξης») Σωφρονιστικά Δικαστήρια Ανηλίκων Κοινωνικός έλεγχος στην Ελλάδα ασκείται βασιζόμενος σε 2 κριτήρια: 1) Ύπαρξη ηθικού κινδύνου – όπου με χρήση διοικητικής οδού λαμβάνονται προληπτικά μέτρα τα οποία είναι: 2) Τέλεση παράβασης – με χρήση της δικαστικής οδού, που έχει κατασταλτικό χαρακτήρα. Τα μέτρα αυτά είναι: Ανάθεση επιμέλειας σε ειδικό επιμελητή ανηλίκων. Εισαγωγή σε ίδρυμα αγωγής. Αναμορφωτικά μέτρα (επίπληξη, επιμέλεια γονέων και παρακολούθηση του ανηλίκου από ειδικούς επιμελητές, εισαγωγή σε ίδρυμα) Ποινικός σωφρονισμός – μόνο σε ανήλικους (Κουράκης 1985) – σε περίπτωση διάπραξης σοβαρού αδικήματος. Θεραπευτικά μέτρα – όταν έχει ανάγκη ο ανήλικος για θεραπεία.

Δυναμική Συμβουλευτική Παρέμβαση Δυναμική Συμβουλευτική Παρέμβαση εφαρμόζεται κυρίως: Για πρόληψη της νεανικής παραβατικότητας. Βελτίωση της κατάστασης & επάνοδο στη φυσιολογική ζωή & συμπεριφορά. Πρόταση – Πλαίσιο για Δυναμική Συμβουλευτική Παρέμβαση που αφορά την αποκατάσταση, την επανένταξη κ.α. με σκοπό τη μείωση της έκτασης της παραβατικής συμπεριφοράς και την αύξηση της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης επί των ήδη παραβατών.

Σκοποί Δυναμικής Συμβουλευτικής Παρέμβασης Σκοποί Δυναμικής Συμβουλευτικής Παρέμβασης Η κατά το δυνατόν πρόληψη των παραβατικών φαινομένων και συνεπώς μείωσή τους. Μείωση των αρνητικών επιπτώσεων που έχει στην προσωπικότητα του ατόμου η αλυσίδα των μέτρων και διαδικασιών από τη στιγμή που το άτομο χαρακτηρίζεται παραβατικό. Η μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων για την προσπάθεια αναδόμησης της προσωπικότητας των νεαρών παραβατών. Η επιτυχέστερη και αποτελεσματικότερη προσαρμογή και επανένταξη του νέου στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Ειδικότερα, η απόκτηση της ικανότητας προσαρμογής και συνύπαρξης στο κοινωνικό σύνολο μέχρι και την ικανότητα επαγγελματικής απασχόλησης στην παραγωγική διαδικασία (Παπαδάτος 1988, Δημητρόπουλος 1993, Thomas 1985).

Χώροι εφαρμογής Συμβουλευτικής Παρέμβασης Μέθοδοι και προσεγγίσεις Χώροι εφαρμογής Συμβουλευτικής Παρέμβασης Οι χώροι εφαρμογής εντάσσονται σε 3 κατηγορίες οι οποίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο 1ος χώρος αφορά κυρίως το κοινωνικό, το οικονομικό, το εκπαιδευτικό πλαίσιο όπως το σχολείο, οικογένεια, γειτονία, κοινωνικό σύνολο κ.α. Ο 2ος χώρος αφορά το περιβάλλον του ατόμου, από την στιγμή που έχει εκδηλώσει την παραβατική συμπεριφορά όπως για παράδειγμα ιδρύματα και χώροι διαχείρισης παραβατικών φαινομένων και ατόμων (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.λπ.). Τέλος, ο 3ος χώρος αφορά τα μέτρα και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ληφθούν και να υλοποιηθούν για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Μέθοδοι και προσεγγίσεις Υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις και τεχνικές όπως η αλληλοσυμβουλευτική, η συμβουλευτική οικογενείας κ.α. (Thomas 1985). Σε κάθε περίπτωση ο σύμβουλος πρέπει να είναι σε θέση να επιλέγει τη μέθοδο έτσι ώστε να υπάρχει επιτυχία. Τέλος, πρέπει να είναι ενημερωμένος σε νέους τρόπους απόκτησης δεξιοτήτων για να μπορέσει να αντιμετωπίσει σωστά τον κάθε συμβουλευόμενο.

Προϋποθέσεις αποτελεσματικότητας Επανεξέταση & επαναδιατύπωση των σκοπών της προσπάθειας συμβουλευτικής στήριξης και παρέμβασης. Η επιστημονικοποίηση των διαδικασιών και μεθόδων παρέμβασης. Σωστά επιλεγμένοι λειτουργοί και σύμβουλοι. Κατάλληλη και επαρκής υποδομή σε μέσα και υλικά. Σύγχρονη και ενθαρρυντική νομοθεσία. Επαρκές και σύγχρονο σύστημα εκπαίδευσης και κατάρτισης για την καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων. Απομάκρυνση της παραδοσιακής κατασταλτικής νοοτροπίας. Τέλος, δόμηση σύγχρονου, πλήρους και καλά εξοπλισμένου συστήματος παρακολούθησης και τεκμηρίωσης του φαινομένου παραβατικότητας. … ΤΕΛΟΣ !

Γεωργίου Εύα Ευχαριστώ πολύ ! ! !