Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Το Υλικό του Υπολογιστή
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δημοτικό Γυμνάσιο Λύκειο ΤΕΕ/ΕΠΑΛ Επαγγελματική κατάρτιση Γενική επιμόρφωση Επιμόρφωση Δασκάλων / καθηγητών /Επιμορφωτών

Στην Επαγγελματική κατάρτιση Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Επαγγελματική κατάρτιση Η επαγγελματική κατάρτιση έχει συγκεκριμένο αντικείμενο με σαφή σκοπό. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΎ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Χειρισμός συγκεκριμένου λογισμικού (για πολλά επαγγέλματα) Ειδικοί στην πληροφορική Τεχνικοί Λογισμικού συστήματος Τεχνικοί Υλικού (Hardware) Ανάπτυξη Λογισμικού Ειδικοί Δικτύων

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Επαγγελματική κατάρτιση Χειρισμός συγκεκριμένου λογισμικού (για πολλά επαγγέλματα) Αρχές διδακτικής μεθοδολογίας Η εκπαίδευση είναι καθαρά πρακτική - μιλάμε για απόκτηση δεξιοτήτων, άρα θα γίνεται πάνω σε υπολογιστές όλες οι ώρες Στόχος είναι να μάθουν να χρησιμοποιούν παραγωγικά το συγκεκριμένο λογισμικό πακέτο Προτείνεται ο κάθε καταρτιζόμενος να έχει το δικό του υπολογιστή Η διδασκαλία θα πρέπει να γίνεται με συνεχείς ασκήσεις και project , τα οποία προέρχονται από την καθημερινή πράξη του επαγγέλματος Η διδασκαλία δεν πρέπει να ακολουθεί σειριακή μορφή, δηλαδή παρουσίαση με τη σειρά όλων των εντολών, αλλά από τα πιο σημαντικά στα πιο επουσιώδη, στην πράξη

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Επαγγελματική κατάρτιση Χειρισμός συγκεκριμένου λογισμικού (για πολλά επαγγέλματα) Αρχές διδακτικής μεθοδολογίας Αν πρόκειται για εκπαίδευση ΑΡΧΑΡΙΩΝ πρέπει να προηγείται η βασική εκπαίδευση ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ, δηλαδή με τη σειρά: Αναγνώριση βασικών μερών του Υπολογιστή Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο Αναγνώριση των δεδομένων του υπολογιστή και τρόπος ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ Βασικός χειρισμός ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Βασικός χειρισμός ΔΙΚΤΥΩΝ Βασικός χειρισμός Internet Βασική ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Επαγγελματική κατάρτιση Χειρισμός συγκεκριμένου λογισμικού (για πολλά επαγγέλματα) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ Αυτό που για σας είναι αυτονόητο, για τον αρχάριο δεν είναι Ότι όσο ανεβαίνουμε σε ηλικία τόσο πιο δύσκολη γίνεται η επαφή με τους Υπολογιστές Πρέπει να εμποδίσετε αυτούς πού ήδη ξέρουν κάτι, να κομπλάρουν τους αρχάριους Πρέπει να καταλάβετε ότι για να καταλάβει ο αρχάριος την αξία του Υπολογιστή πρέπει να λύσει δικά του προβλήματα Μην μιλάτε θεωρητικά, ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, όπως δε μαθαίνουμε και ποδήλατο Για να διδάξετε το χειρισμό ενός πακέτου πρέπει να το έχετε χρησιμοποιήσει στη δουλεία σας.. Πείστε τους αρχάριους ότι τα βιβλία χρειάζονται μόνο για να ανατρέξουν σε κάτι που δε θυμούνται η για να ανακαλύψουν κάτι νέο

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Επαγγελματική κατάρτιση Χειρισμός συγκεκριμένου λογισμικού (για πολλά επαγγέλματα) Αρχές διδακτικής μεθοδολογίας - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει με θεωρητικές ερωτήσεις, πρέπει να ελέγχεται ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ και αυτό γίνεται μόνο πάνω στον υπολογιστή Πρέπει να δίνονται mini project, τακτικά μόλις ολοκληρώνεται ένα θέμα. Μπορεί η αξιολόγηση να γίνει και με ένα θέμα ΠΡΟΣΟΧΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ κατάρτιση στους υπολογιστές αν ο καταρτιζόμενος δεν δουλέψει αυτά που μαθαίνει.

είναι αναγκαία για όλους του πολίτες Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Γενική Επιμόρφωση Ο υπολογιστής σήμερα είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής, άρα χρειάζεται η εξοικείωση με το βασικό χειρισμό, και τις βασικές ιδέες της πληροφορικής, καθώς και με τις αλλαγές που συντελούνται στο κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον. ΑΡΑ Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ είναι αναγκαία για όλους του πολίτες Αυτή η γενική επιμόρφωση ΠΡΕΠΕΙ να δίνεται σο σχολείο αλλά οι εξελίξεις είναι τόσο γρήγορες που πάλι θα είναι αναγκαία

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Γενική Επιμόρφωση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ όλα όσα αναφέραμε για τον ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ Αρχές διδακτικής Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οι επιμορφούμενοι θα χρησιμοποιήσουν τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ στο σπίτι κυρίως η σε οποία εργασίας και αν κάνουν η θα κάνουν μελλοντικά Πρέπει να πεισθούν ότι ο υπολογιστής είναι εργαλείο καθημερινής χρήσης, ότι θα μας διευκολύνει τη ζωή Πρέπει να μπούν στο νόημα του τι γίνεται σήμερα γύρω μας όσο αφορά της νέες τεχνολογίες Πρέπει να τους προσελκύσουμε το ενδιαφέρον σε θέματα καθημερινα’

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Γενική Επιμόρφωση Αρχές διδακτικής ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Να Γράφουν στον υπολογιστή Να ακούν μουσική - να βλέπουν cd-rom Να παίζουν παιχνίδια Να ζωγραφίζουν Να Αρχειοθετούν τις φωτογραφίες τους Να σερφάρουν στο Internet Να στέλνουν E-mail Να κατεβάζουν μουσκή και όχι μόνο από το internet Να κάνουν εύκολα λογαριασμούς και πολλά άλλα καθημερινα

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Στην Γενική Επιμόρφωση Αρχές διδακτικής ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ Αναγνώριση βασικών μερών του Υπολογιστή Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο Αναγνώριση των δεδομένων του υπολογιστή και τρόπος ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ Βασικός χειρισμός ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Βασικός χειρισμός ΔΙΚΤΥΩΝ Βασικός χειρισμός Internet Βασική ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Βασικά θέματα γύρω από τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ Κάποιο λογισμικό ζωγραφικής