18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
"Ο ΠΥΞΙΔΟΥΛΗΣ και η ΠΥΞΙΔΟΥΛΑ στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ «Η ΟΜΑΔΑ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ελληνογερμανική Αγωγή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας: 18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας: Χτίζοντας συνεργασίες και δικτυώσεις στη σχολική και ευρύτερη κοινότητα Σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ)

Φορείς – Εταίροι Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας Προεδρία: Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας Αντιπροεδρία: Δήμος Πατρέων Γραμματεία: «ΠΡΟΤΑΣΗ» Κίνηση για έναν άλλο τρόπο ζωής Μέλη : Δήμος Αιγιαλείας Δήμος Καλαβρύτων Δήμος Δυτικής Αχαΐας Ιατρικός Σύλλογος Πανεπιστήμιο Πατρών Περιφερειακή Ένωση Δήμων (Π.Ε.Δ.) Δυτικής Ελλάδας

Πρόληψη των εξαρτήσεων Μια σύνθετη διαδικασία πολυεπίπεδων παρεμβάσεων με στόχο την αναίρεση των κοινών γενεσιουργών αιτιών όλων των εξαρτητικών συμπεριφορών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων. Η πρόληψη δεν αναπτύσσεται «για» το άνθρωπο και «για» την κοινότητα αλλά με τον άνθρωπο και με την κοινότητα

Πρόληψη των εξαρτήσεων Σημαίνει αλλαγή σε στάσεις, γνώσεις, και απόψεις για τις ουσίες, ενίσχυση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και ενδυνάμωση του ατόμου ώστε να υιοθετήσει υγιείς συμπεριφορές και θετική στάση στη ζωή Σημαίνει προώθηση ενός διαφορετικού τρόπου ζωής στη κοινότητα που θα αντιστρατεύεται την κουλτούρα χρήσης. είναι υπόθεση πολιτικής και κοινωνικής ευθύνης. Μας αφορά όλους και προϋποθέτει την εθελοντική συμμετοχή και την ανάληψη της προσωπικής μας ευθύνης μέσα από την ενεργό δράση.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι της πρόληψης: Απαιτούνται ολοκληρωμένες, μακροχρόνιες και ολιστικές παρεμβάσεις που επιδιώκουν την εκπαίδευση – αλλαγή σε επίπεδο ατόμου και ανάληψη δράσης για αλλαγές σε επίπεδο κοινότητας, ώστε η εξάρτηση από το κέντρο του ενδιαφέροντος θα βρεθεί στο περιθώριο. Επιδιώκεται η ευαισθητοποίηση της ευρύτερης κοινότητας και η εμπλοκή όσο το δυνατό περισσότερων φορέων και θεσμών Τα προγράμματα εξειδικεύονται ως προς τον πληθυσμό στον οποίο απευθύνονται και τις ιδιαίτερες ανάγκες του Επιδιώκονται πρώιμες παρεμβάσεις (από την προσχολική ακόμη ηλικία) και σχεδιάζονται δράσεις για την ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων κατά τις μεταβατικές φάσεις στη ζωή των παιδιών και των εφήβων Η εφαρμογή των προγραμμάτων προϋποθέτει την αποδοχή από τους αποδέκτες και ως εκ τούτου, την εθελοντική συμμετοχή τους.

Η πρόληψη δεν είναι Μύθος Μακροχρόνια σχολικά προγράμματα που εστιάζουν σε θέματα κοινωνικής επιρροής, εκπαιδεύουν σε δεξιότητες όπως διεκδικητικότητα, επικοινωνία και αντίσταση στην επιρροή της παρέας έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της έναρξης της χρήσης κατά 50% και της κατανάλωση τσιγάρου, αλκοόλ και κάνναβης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ενημέρωση –ευαισθητοποίηση μαθητών Εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και ψυχικής υγείας σε μαθητές Σεμινάρια σε νηπιαγωγούς δασκάλους και καθηγητές Ομάδες υποστήριξης και ενδυνάμωσης εκπαιδευτικών στο ρόλο τους

Προγράμματα για Μαθητές

Προγράμματα για Εκπαιδευτικούς

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ενημερωτικές συναντήσεις για γονείς σε σχολεία Σεμινάρια για γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας Σεμινάρια για γονείς εφήβων Σεμινάρια για ζευγάρια Εργαστήρια για γονείς Εργαστήρια για όλη την οικογένεια

Προγράμματα για Γονείς

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ Ενημέρωση –ευαισθητοποίηση φοιτητών Ομάδες εμψύχωσης και ενδυνάμωσης νέων 18-25 ετών Εκπαίδευση, εποπτεία φοιτητών του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας Εθελοντική εργασία φοιτητών άλλων χωρών

Προγράμματα για Νέους

Δίκτυο ομάδων εθελοντών Βραχναίικα-Παραλία Αίγιο Ακράτα  

Άλλες δράσεις: Συμβουλευτική σε γονείς και νέους Υποδοχή αιτημάτων βοήθειας για θέματα εξάρτησης και παραπομπή Συμβουλευτική σε γονείς και νέους Συντονισμός του Πανελλήνιου Δικτύου Φορέων Πρόληψης Ανοιχτές ομιλίες-ημερίδες Ενημέρωση-εκπαίδευση στρατευμένων, στελεχών του στρατού και της αεροπορίας, επαγγελματιών ψυχικής υγείας Διεξαγωγή της έρευνας Espad στο μαθητικό πληθυσμό

Άλλες δράσεις

(παιδιά, νέους και ενήλικες) Τα τελευταία 10 χρόνια το Κέντρο Πρόληψης σε συνεργασία με φορείς της εκπαίδευσης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, κοινωνικούς φορείς και υπηρεσίες έχει προσεγγίσει 35490 άτομα (παιδιά, νέους και ενήλικες)

Συνεργασίες «ΠΡΟΤΑΣΗ» Κίνηση για έναν άλλο τρόπο ζωής, Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για τα Ναρκωτικά Πανελλήνιο Δίκτυο Φορέων Πρόληψης της Εξάρτησης Τμήμα Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολικοί σύμβουλοι, ΚΕΣΥΠ (Κέντρο Συμβουλευτικής Προσανατολισμού) Δευτεροβάθμιας, Σχολικές μονάδες (Διευθυντές, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων), Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης , Δίκτυο Θεραπευτικών Υπηρεσιών Ο.ΚΑ.ΝΑ Πάτρας ΚΕΘΕΑ και Ανοιχτό Πρόγραμμα Εφήβων και Νεαρών Ενηλίκων Πάτρας Υπηρεσίες παραπομπής (Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής, ΚΕΚΟΙΨΥ, Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Καραμανδανείου Νοσοκομείου κ.λ.π) Α.Τ.Ε.Ι Πάτρας – Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και Τμήμα Περίθαλψης και Κοινωνικής Μέριμνας ΚΟΠΑ Πάτρας, Ομάδες ΑΑ Χαμόγελο του Παιδιού-παράρτημα Αιγίου Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου-ΑΚΜΑ Πανεπιστήμιο Πατρών – AIESEC - HelMSIC Αιγινήτειο Νοσοκομείο: πρόγραμμα «ΑΡΙΑΔΝΗ», πρόγραμμα ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αιγιαλείας Πολιτιστική Δράση Βραχνεΐκων

Βασική αρχή για την πρόληψη: Η Δικτύωση για να δράσει πράγματι θεραπευτικά-ιαματικά και να συμβάλλει στην ανασύνθεση του κοινωνικού ιστού πρέπει να προσεγγιστεί ως πρόκληση και ευκαιρία για σχέση.

Σχολική Κοινότητα Σχέση - Σύνδεση Εκπαιδευτικοί Κέντρο Πρόληψης Αχαΐας Τμήμα Αγωγής Υγείας Σχέση - Σύνδεση Σχολική Κοινότητα Μετάδοση Εκπαιδευτικοί

Συμπερασματικά Η συνεργασία και δικτύωση είναι επιβεβλημένη όμως δεν επιβάλλεται Ο κάθε φορέας-δομή πρέπει να έχει σαφή ταυτότητα, στοχοθεσία, όραμα και να διαθέτει μία επαρκή εσωτερική συγκρότηση και ταυτόχρονα να είναι ανοιχτό ως σύστημα στο διαφορετικό και την αλλαγή Τους φορείς θα πρέπει να τους συνδέει ένα κοινό αξιακό σύστημα Πρέπει να κατακτηθεί κοινή γλώσσα και να υπάρχουν κοινά στοιχεία στη φιλοσοφία Η συνεργασία και δικτύωση θα πρέπει να απαντά σε μία διαπιστωμένη ανάγκη και η δράση θα πρέπει να είναι προϊόν κοινού σχεδιασμού

Συμπερασματικά Η συνεργασία και η δικτύωση προϋποθέτει ότι έχουν χτιστεί σχέσεις εμπιστοσύνης ειλικρίνειας και αλληλεγγύης Οι φορείς να μοιράζονται κοινό όραμα και οι συνεργατικές τους σχέσεις να βασίζονται στην ευθύνη και όχι στην ισχύ, στο ηγείσθαι και όχι στον ηγέτη. Η δικτύωση απαιτεί αρκετό χρόνο και αποτελεί μία δυναμική διεργασία που συνεχώς εξελίσσεται και το όφελος είναι σε πολλά επίπεδα τόσο για τους ίδιους τους φορείς όσο και σε επίπεδο κοινωνίας