Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η (2016-17) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ 9/24/ Υπολογισμός Εθνικής Παραγωγής Δρ. Γ. Καμπουρίδης.
1 ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ» ΜΕΡΟΣ 2 Ο ΔΡ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 
Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
«Προϊόντα αγροτικής παραγωγής με όνομα και ταυτότητα»
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η (2016-17) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSH150/

Ορίζοντας την επιχείρηση Ποιους θα εξυπηρετεί η επιχείρηση; (Αγορά στόχος) Τι θα πουλάει η επιχείρηση; (Προσφορά) Πώς θα παρέχει η επιχείρηση τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της; (Δυνατότητες παραγωγής και διανομής )

Βασικοί τύποι επιχειρήσεων Μεταποιητικές - παράγουν αγαθά με φυσική υπόσταση και στη συνέχεια τα διαθέτουν μέσω διανομέων ή τα πωλούν απευθείας . Χονδρικού εμπορίου - πραγματοποιούν μαζικές αγορές από μεταποιητικές επιχειρήσεις και στη συνέχεια διαθέτουν τα αποθέματα τους σε μικρότερες ποσότητες σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Λιανικού εμπορίου – πραγματοποιούν πωλήσεις μεμονωμένων προϊόντων.

Προσδιορίστε μια επιχείρηση Βασικές αξίες - Οι θεμελιώδεις ηθικές αρχές, οι οποίες παρέχουν καθοδήγηση κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αποστολή - οι στόχοι της επιχείρησης και η βασική στρατηγική μέσω της οποίας θα επιτευχθούν. Όραμα - μια γενικευμένη έκφραση της επιθυμητής πορείας της επιχείρησης. Κουλτούρα - το περιβάλλον εργασίας.

Βασικές αξίες Παρέχουν καθοδήγηση κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Παρέχουν καθοδήγηση κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Παράδειγμα: Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου πιστεύει στη στήριξη των τοπικών καλλιεργητών οργανικών προϊόντων. Επηρεάζουν επιχειρηματικές αρχές, όπως: Το είδος των χρησιμοποιούμενων υλικών. Τις τιμές των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι πελάτες.

Δήλωση αποστολής Περιγράφει τον σκοπό της επιχείρησης χωρίς να υπερβαίνει τις 40 έως 50 λέξεις. Αποτελεί οδηγό και πηγή κινήτρων. Κάνει αναφορά στα ακόλουθα ζητήματα: Υποψήφιοι πελάτες και αγορές. Προϊόντα και υπηρεσίες. Χρησιμοποιούμενη τεχνολογία. Επισήμανση σημαντικότητας των υπαλλήλων και της κοινωνικής ευθύνης. Εστίαση στη βιωσιμότητα, την κερδοφορία και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Δήλωση αποστολής Εκφράζει το όραμα του επιχειρηματία Συνοψίζει συνοπτικά αυτό που ξεκινά να κάνει η επιχείρηση και για ποιους Συνήθως εκφράζεται με ποιοτικούς όρους Θα πρέπει να είναι ρεαλιστική, εφικτή και σύντομη Πρέπει να εξηγεί το αντικείμενο της επιχείρησης, τον σκοπό, τους στρατηγικούς στόχους κα τις αξίες τηε επιχείρησης

Όραμα Γενικευμένη έκφραση της επιθυμητής πορείας μιας επιχείρησης. Γενικευμένη έκφραση της επιθυμητής πορείας μιας επιχείρησης. Βασισμένο στις βασικές αξίες. Η εφαρμογή του σε κάθε τμήμα της επιχείρησης είναι επιτακτική. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να διαθέτουν τον απαιτούμενο βαθμό ελευθερίας, προκειμένου να το εκπληρώσουν.

Κουλτούρα Διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από την ηγεσία της επιχείρησης. Αποτελεί εφαρμογή των βασικών αξιών. Η κουλτούρα διαδίδεται στους υπαλλήλους μέσω αφηγήσεων, εορταστικών τελετών, εταιρικών εκδηλώσεων και συμβόλων. Επηρεάζει κανόνες συμπεριφοράς όπως: Ανοχή ως προς τον κίνδυνο Τάσεις ως προς την ανθρώπινη φύση, την ομαδικότητα και τα αποτελέσματα. Επικοινωνία - φρασεολογία

Διαδικασίες λήψης αποφάσεων Διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από την ηγεσία της επιχείρησης. Αποτελεί εφαρμογή των βασικών αξιών. Η κουλτούρα διαδίδεται στους υπαλλήλους μέσω αφηγήσεων, εορταστικών τελετών, εταιρικών εκδηλώσεων και συμβόλων. Επηρεάζει κανόνες συμπεριφοράς όπως: Ανοχή ως προς τον κίνδυνο Τάσεις ως προς την ανθρώπινη φύση, την ομαδικότητα και τα αποτελέσματα. Επικοινωνία - φρασεολογία

Διαδικασίες λήψης αποφάσεων Εξετάστε ιδέες που προκύπτουν από εσάς ή την επιχειρηματική σας ομάδα, μέσω της διαδικασίας καταιγισμού ιδεών (market driven) Εξετάστε τις σύγχρονες τάσεις στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και σε τομείς που γνωρίζουν σημαντική ανάπτυξη (market driven) Ξεκινήστε με μία ιδέα για συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία και στη συνέχεια αναζητήστε την αγορά στην οποία θα δραστηριοποιηθείτε (product driven)

Διαδικασίες λήψης αποφάσεων

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Χρειάζεστε μια στρατηγική για να επικρατήσετε έναντι των ανταγωνιστών. Το πλεονέκτημα πρέπει να είναι διατηρήσιμο. Ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι άμεσος ή έμμεσος. To ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκύπτει από οποιοδήποτε σημαντικό όφελος μπορείτε να προσφέρετε και το οποίο δίνει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών: Ποιότητα Τιμή Η ιδέα σας θα είναι επιτυχημένη; Διεξάγεται έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού.

Παράγοντες ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Παράγοντες ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ποιότητα: Μπορείτε να εξασφαλίσετε υψηλότερη ποιότητα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Τιμή: Μπορείτε να εξασφαλίσετε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές, σε βάθος χρόνου; Τοποθεσία: Μπορείτε να εγκαταστήσετε την επιχείρηση σας σε έναν χώρο που θα διευκολύνει την πρόσβαση των καταναλωτών; Επιλογή: Μπορείτε να εξασφαλίσετε ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών στους πελάτες; Εξυπηρέτηση: Μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας με καλύτερο και περισσότερο εξατομικευμένο τρόπο; Ταχύτητα: Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε μικρότερο χρονικό διάστημα;

Είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα αρκετά ισχυρό; Μια επιτυχημένη επιχείρηση δραστηριοποιείται σε μια αγορά: η οποία είναι ισχυρή και συνεχώς αναπτύσσεται. όπου ο ανταγωνισμός θα μπορούσε να αποφέρει κέρδος. στην οποία οι υφιστάμενες επιχειρήσεις είναι πετυχημένες, αλλά δεν υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός που να δημιουργεί εμπόδια εισόδου για νέους επιχειρηματίες. Μια επιτυχημένη επιχείρηση διαθέτει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία: που επιλύουν προβλήματα που μπορεί να έχουν οι καταναλωτές σε σχέση με τα αντίστοιχα προϊόντα ή υπηρεσίες των ανταγωνιστών. σε ανταγωνιστική τιμή, προκειμένου να προσελκύσει πελάτες.

Είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα αρκετά ισχυρό; Μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι εξαιρετικά σημαντικό: να κατανοεί τις ανάγκες των πελατών. να διαθέτει ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή πολλαπλά εξελισσόμενα πλεονεκτήματα. να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, στη σωστή τιμή.

Διερεύνηση του ανταγωνισμού Μοναδική πρόταση πώλησης (Unique Selling Proposition - USP): Ποιο είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα και το παρεχόμενο όφελος που σας διαφοροποιεί; Συγκρίνετε την προσφορά της επιχείρησης σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Προσδιορίστε εάν βρίσκεστε σε πλεονεκτική ή μειονεκτική θέση από άποψη κόστους.

Στρατηγική έναντι τακτικής Το σχέδιο ενός επιχειρηματία για τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύει να υποσκελίσει τους ανταγωνιστές του. Ανταγωνιστική στρατηγική Συνδυασμός του ορισμού μιας επιχείρησης και του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος. Τακτικές Ενέργειες μέσω των οποίων μια επιχείρηση εφαρμόζει τη στρατηγική της.