Καλές πρακτικές Ελίνα Ρέπα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Έδρα UNESCO για την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη.
Advertisements

Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
1 π. Χ.  Αθήνα, Σάμοςπ. Χ.341 –270  Συνεχιστής ιωνικής φυσικής σχολής.  Νεότερος των μεγάλων φιλοσόφων.  Η ζωή από τη σκοπιά.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» Εθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Joint Master Degrees Γενικές Πληροφορίες
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων: αναγκαιότητα, προτεραιότητες, προσδοκίες. Κατερίνα Κουτσογιάννη.
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Μεγάλο θάρρος.
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
Ινδιάνοι.
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
Tsadavile Hills Monte Mare Monte Mare.
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Ξεκλειδώνοντας τα Δικαιώματα των Παιδιών
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Programme for International Student Assessment 2018
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
Σκέψεις και προβληματισμοί πάνω στη μετεξέλιξη των Ελληνικών λιμανιών
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Programme for International Student Assessment 2018
«Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ»
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ Τσαλογλιδου Α.1, Κουκουρίκος Κ. 2, Κουρκούτα Λ.3 1. Επίκουρη Καθηγήτρια , Τμήμα Νοσηλευτικής,
Programme for International Student Assessment 2018
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλές πρακτικές Ελίνα Ρέπα Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Χρόνιες Ρευματοπάθειες

Γνωρίζετε ότι και τα παιδιά προσβάλλονται από ρευματικά νοσήματα

Λίγα λόγια για τον Σύλλογο μας Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Χρόνιες Ρευματοπάθειες ιδρύθηκε το 1989. Η συνεργασία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Χρόνιες Ρευματοπάθειες με τον Σύλλογο Φίλων των Παιδιών με Χρόνιες Ρευματοπάθειες δημιούργησε τον Παιδικό Αντιρευματικό Αγώνα.

Στόχοι του Συλλόγου Η καλύτερη δυνατή ενημέρωση για το νόσημα του παιδιού μας: προφορική, γραπτή και ηλεκτρονική ( www.printo.it). Συστηματική εκπαίδευση από εξειδικευμένους φυσικοθεραπευτές των γονέων, των κηδεμόνων και των ίδιων των παιδιών μας πάνω στον τρόπο εκτέλεσης των ασκήσεων της φυσικοθεραπείας. Προβολή του προβλήματος των Παιδικών Ρευματοπαθειών και οι κοινωνικές του προεκτάσεις.

Καλές πρακτικές Στη σημερινή παρουσίαση θα αναφερθώ: Στην κατασκήνωση (Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Χρόνιες Ρευματοπάθειες). Feeling Better programme ( National University of Ireland Galway). Workshop για παιδιά (SNAC, Scotish Network for children with arthritis).

Η κατασκήνωση (1/2) Το 1993 ήταν η πρώτη χρονιά της κατασκήνωσης. Οργανώθηκε αποστολή 16 παιδιών με ρευματικά νοσήματα σε αθλητική κατασκήνωση με την συνοδεία φυσικοθεραπεύτριας και παιδιάτρου. Έως και το 2001 στάλθηκαν συνολικά 124 παιδιά.

Η κατασκήνωση (2/2) Από το 2002 έως και σήμερα υπεύθυνη της κατασκήνωσης έγινε η εξειδικευμένη φυσικοθεραπεύτρια και εξωτερική συνεργάτης του ΠΑΡΚΑ (Παιδιατρικό Ανοσολογικό Ρευματολογικό Κέντρο Αναφοράς) κ. Μαρία Σταυρακίδου. Από το 2002 έως και το 2016 έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα πάνω από 200 παιδιά. Η διάρκεια της ξεκίνησε από 15 ημέρες. Τα τελευταία χρόνια μειώθηκε σε 10 ημέρες.

Πώς περνάει Τα παιδιά μας συμμετέχουν σε όλες σχεδόν τις αθλητικές δραστηριότητες της κατασκήνωσης (ιππασία, σκοποβολή, τοξοβολία, πινγκ πογκ, golf, ποδηλασία, τένις, παραδοσιακούς χορούς, χιπ χόπ, ταε κβο ντο, σκάκι) με την επίβλεψη της φυσικοθεραπεύτριας, της βοηθού της καθώς και των ομαδαρχών της ομάδας. Συμμετέχουν στις υπόλοιπες δραστηριότητες, παιχνίδια, θεατρικά που διοργανώνονται από τις διάφορες ομάδες της κατασκήνωσης.

Τι κερδίζει (1/2) Γίνεται ανεξάρτητο. Συνειδητοποιεί ότι μπορεί να τα καταφέρει και μόνο του αλλά ανακαλύπτει και θέτει σε λειτουργία νέες ικανότητες. Κοινωνικοποιείται. Μαθαίνει την έννοια της ομάδας και πώς να λειτουργεί μέσα σε αυτήν με τους κανόνες και τα όρια που την διέπουν. Μαθαίνει την υπευθυνότητα που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την σωστή λειτουργία της ομάδας. Αναπτύσσει την αυτοεκτίμηση του. Η κατασκήνωση λειτουργεί θετικά στην ωρίμανση της προσωπικότητας των παιδιών.

Τι κερδίζει (2/2) Διασκεδάζει. Αξιοποιεί τον χρόνο του κάνοντας δραστηριότητες. Περνάει όμορφες στιγμές χαλάρωσης, παιχνιδιού και γέλιου. Δημιουργεί νέες φιλίες. Βρίσκεται στην φύση κάτι που λείπει από την καθημερινότητα των σημερινών παιδιών. Αφήνει στην άκρη τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και την τηλεόραση.

Καλοκαίρι 2016

Feeling Better programme

Feeling Better programme (1/3) Το Εθνικό Πανεπιστήμιο GALAWAY της Ιρλανδίας δημιούργησε το πρόγραμμα αυτό για παιδιά από 5 – 12 χρονών που αντιμετωπίζουν χρόνιο και επίμονο πόνο. Είναι ένα διαδικτυακό – διαδραστικό πρόγραμμα γνωστικής συμπεριφοράς ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθήσει παιδιά με χρόνιο πόνο όπως επίσης τους γονείς και τους φροντιστές τους. Σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν τρόπους να αντιμετωπίζουν τον πόνο έτσι ώστε να είναι πιο δραστήρια και να διασκεδάζουν.

Feeling Better programme (2/3) Το πρόγραμμα αποτελείται από 9 δωρεάν διαδικτυακές συνεδρίες που χρειάζονται περίπου 30 λεπτά για να πραγματοποιηθούν. Τα παιδιά μπορούν να δουλεύουν 1 ολοκληρωμένη συνεδρία την φορά. Η κάθε συνεδρία διαρκεί περίπου 30 λεπτά. Όλο το πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί σε 9 εβδομάδες. Υπάρχει ξεχωριστό τμήμα για τους γονείς και τους φροντιστές των παιδιών. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα μπορεί να γίνει από το σπίτι ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται.

Feeling Better programme (3/3) Δυσκολία στο να είσαι δραστήριος και να κάνεις πράγματα που σε διασκεδάζουν. Στα συναισθήματα λύπης και ανησυχίας που προκύπτουν εξαιτίας του πόνου. Δυσκολία να συμμετέχεις στις δραστηριότητες του σχολείου. Δυσκολία στην καθημερινότητα.

Workshop για παιδιά στο SNAC

Λειτουργία του workshop Εκπαιδευτικά εργαστήρια για παιδιά ηλικίας 9 – 11 χρονών. Μαθαίνω για την ΝΙΑ και τα ρευματικά νοσήματα της παιδικής ηλικίας, γνωρίζω τι μου συμβαίνει, κατανοώ και σιγά – σιγά σταματάω να φοβάμαι. Μαθαίνω για τα φάρμακα μου. Μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Μαθαίνω να ζω με την ΝΙΑ και τα άλλα παιδιατρικά ρευματικά νοσήματα.

Συμπερασματικά Οι καλές πρακτικές εμπνέουν και αποδεικνύουν ότι υπάρχουν τρόποι να κάνουμε την διαφορά για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας