Κοινή γνώμη Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
ΕΝΔΟΚΡΙΝΕΙΣ ΑΔΕΝΕΣ Π. Κορκολοπούλου. ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ (Γενικά) Φυσιολογικό βάρος: 40 γρ. Φυσιολογική σύσταση:ζελατινώδης Διόγκωση θυρεοειδούς: - Φλεγμονή -
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
1 Υποδείγματα Λήψης Αποφάσεων στο Χώρο - Εισαγωγή zΒασικές Υποθέσεις του Οικονομικού Ορθολογισμού yΜεγιστοποίηση Χρησιμότητας - Υποθέσεις xΤέλεια πληροφόρηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
58 Ζητήματα Συγκριτικών Μελετητών της Εκπαίδευσης Η πορεία ανάπτυξης της Συγκριτικής Παιδαγωγικής κατέδειξε την απουσία συναίνεσης των Συγκριτικών Μελετητών.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Thasos Charalambous Προσωπικά δεδομένα και Υπολογιστές Μια από τις πιο κοινές χρήσεις των υπολογιστών είναι η εγγραφή σε βάσεις δεδομένων με σκοπό την.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
PROPAGANDA WHY?.
Επίκ. Καθηγήτρια Ελένη Λεοντσίνη, Τομέας Φιλοσοφίας,
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Δικαιώματα ζώων Σουμπάμ Πολ Τόκι Κων/νος Καραμάνης Ιωάννα Συριοπούλου.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Η εποχή των επαναστάσεων
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΚΑΠΝΙΣΜΑ-ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ Ανδρέας Κοντονίκας Γιώργος Γιαννίτσας
Ανεξιθρησκία Επιμέλεια: Χριστίνα Ιωαννίδου, Κατερίνα Ζιάκα, Ευαγγελία Ζιάκα, Ελένη Βλέτσα, Αργυρώ Δάβου.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η φοίτηση στο ….
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!
Θέση σώματος, συμβολίζεται συνήθως με χ: πού βρίσκεται το σώμα σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς (αρχή συστήματος αξόνων). Πλήρης περιγραφή της κίνησης προυποθέτει.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Έλληνες Τραγουδιστές.
Αγαπητό κοινό, Τον Ιούνιο του 2002 επισκέφτηκα μια από τις παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας μας αυτή είναι η Λούτσα. Στη Λούτσα […] Με αγάπη η δημοσιογράφος.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινή γνώμη Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

παράγοντες σχηματισμού κοινής γνώμης α) Η διαπροσωπική επικοινωνία β) Η επιρροή των Μ.Μ.Ε. γ) Οι επιδράσεις των καθοδηγητών γνώμης Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Διαμόρφωση πολιτικής συμπεριφοράς ΟΡΝΕΡΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ (Τα Νέα) Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

κριτική σκέψη, υπευθυνότητα Η παιδεία διαπλάθει άτομα με κριτική σκέψη, υπευθυνότητα και τα προσανατολίζει προς ένα σύστημα αξιών. Η σωστή και αντικειμενική ενημέρωση τούς δίνει τα απαραίτητα στοιχεία για να κρίνoυν και ένα σύστημα αξιών τα θωρακίζει από επικίνδυνες επιρροές, Χρ. Β. Μασσαλάς, πρόεδρος Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Παπαγεωργίου Βασίλης Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

ομάδες πίεσης/συμφερόντων Διαδραματίζουν διαμεσολαβητικό ρόλο μεταξύ πολιτών και κράτους π.χ. αγροτικές, εργατικές συνδικαλιστικές οργανώσεις, επαγγελματικές ενώσεις, ενώσεις καταναλωτών κ.ά Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Δομή τους Εθνική (σε τοπικό επίπεδο) υπερεθνική (στο διεθνές παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον) Γραφεία στον ΟΗΕ, Ε.Ε. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Η κοινωνία πολιτών Σύνολο των οργανωμένων ενεργών πολιτών, που υπηρετούν, μέσω του δημοκρατικού διαλόγου, το γενικό συμφέρον και χρησιμεύουν ως διαμεσολαβητές μεταξύ των δημοσίων αρχών και των πολιτών. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Παραδείγματα κοινωνίας πολιτών Συντεχνίες , συνδέσμοι εργοδοτών, συνδικάτα, σωματεία (ομάδες πίεσης), Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.), τις περιβαλλοντικές οργανώσεις, ομάδες προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κλπ Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Τι εξυπηρετεί; Την ενίσχυση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Την προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών. Την ανάπτυξη δημοσίου και δημοκρατικού διαλόγου για τα προβλήματα της κοινωνίας. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

κοινωνικά κινήματα, Ενώσεις πολιτών με χαλαρή οργάνωση. Ενώσεις πολιτών με χαλαρή οργάνωση. κινητοποιούν τους πολίτες σε δράση. Π. Χ. οικολογικό, το αντιρατσιστικό, το γυναικείο κίνημα, το κίνημα για τα δικαιώματα του πολίτη κτλ. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

μορφές κοινωνικών κινημάτων Το εργατικό κίνημα, Τα νέα κοινωνικά κινήματα (το φοιτητικό, το οικολογικό, το φεμινιστικό, κ.ά.), Τα παγκόσμια κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Εθνικιστικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κίνημα της αντικουλτούρας («χίπις») Κίνημα της αντικουλτούρας («χίπις») Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Civil Rights Movement (Κίνημα για τα Δικαιώματα των Πολιτών) 1950-60 Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Μάης του ’68 Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

12 Μαΐου 1968: Γενική απεργία "Τεράστια διαδήλωση στο Παρίσι και γενική απεργία. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Οι μεγάλες κινητοποιήσεις (Σιάτλ, Γένοβα, Εβιάν) ενάντια σ’ αυτούς που αποφασίζουν για τον πλανήτη, τα κοινωνικά φόρουμ (συγκεντρώνουν ετερόκλητες δυνάμεις, οι οποίες παρουσιάζουν αντιθέσεις. Ωστόσο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και διαμορφώνουν προτάσεις. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Διαδικτυακός ακτιβισμός (‘activism’) διαμαρτυρία μέσα στο διαδίκτυο Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

μέσω μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας (S. M. S μέσω μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας (S.M.S.) και των ιστοημερολογίων (blogs) στο διαδίκτυο Εδουάρδος Σακαγιάν Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Οικολογικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Οικολογικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Μόλυνση περιβάλλοντος Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Μόλυνση περιβάλλοντος Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Φεμινιστικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Φεμινιστικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Φεμινιστικά κινήματα Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Το αγροτικό κίνημα συνδέθηκε από τη γέννησή του με την πάλη των Θεσσαλών κολίγων. Ήταν αποτέλεσμα των οξύτατων προβλημάτων που αντιμετώπιζαν οι κολίγοι από την εκμετάλλευση των τσιφλικάδων.  Βασικό αίτημα των κολίγων της Θεσσαλίας ήταν η διανομή των τσιφλικιών Εδώ στη χώρα των κυκλώπων στη γη που θέλουνε τσιφλίκια,       ποτέ μη γίνεσαι τσανάκι.      Δείξε τη δύναμη που έχεις,    αλλιώς τη γη σου δεν τη βλέπεις    ποτέ δικιά σου.   Είλωτας θα΄ σαι μια ζωή .... Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

‘e- διαδήλωση’, Το Κ.Ε.Α.Ν., σε συνεργασία με το ‘act – click’, οργανώνει ‘e- διαδήλωση’, με στόχο την αποστολή και εξάπλωση της ‘e- διαμαρτυρίας’ από τουλάχιστον 10.000 ‘e- διαδηλωτές’ στο Υπουργείο Ανάπτυξης και το Υπουργείο Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. «Μπορούμε μέχρι το 2030 να απεξαρτηθούμε από τα ορυκτά καύσιμα (που είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνα για τη μείωση του όζοντος στην ατμόσφαιρα), αρκεί να το πιστέψουμε και να δράσουμε». Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Αλέξης Ντε Τοκβίλ (Alexis de Tocqueville, 1805 - 1859) Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Οι νέοι παίκτες είναι «οι πολίτες που έχουν αναπτύξει νέες πρακτικές και δημιούργησαν εν σπέρματι νέους κοινωνικούς θεσμούς … οι μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) … τα ποικιλώνυμα δίκτυα που συγκροτούνται σε υπερεθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο», Γ. Παπαδημητρίου, καθ. Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας

Όσοι υποστηρίζουν πως στη χώρα μας η κοινωνία των πολιτών πρέπει να γίνει πιο ισχυρή, εννοούν πως πρέπει να αναπτυχθούν διάφορες αυτόνομες Αρχές καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις που έχουν ουμανιστικούς προσανατολισμούς προωθούν όχι την μισαλλοδοξία…., αλλά στην ανάπτυξη του λεγόμενου civic spirit: στη νοοτροπία του ανθρώπου που είναι δημοκρατικά συνεπής, κοινωνικά και οικολογικά ευαίσθητος και πολιτισμικά ανεκτικός στην ετερότητα, Νίκος Μουζέλης, καθηγητής Κοινωνιολογίας στη London School of Economics. Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας