Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αγαπητό κοινό, Τον Ιούνιο του 2002 επισκέφτηκα μια από τις παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας μας αυτή είναι η Λούτσα. Στη Λούτσα […] Με αγάπη η δημοσιογράφος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αγαπητό κοινό, Τον Ιούνιο του 2002 επισκέφτηκα μια από τις παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας μας αυτή είναι η Λούτσα. Στη Λούτσα […] Με αγάπη η δημοσιογράφος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αγαπητό κοινό, Τον Ιούνιο του 2002 επισκέφτηκα μια από τις παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας μας αυτή είναι η Λούτσα. Στη Λούτσα […] Με αγάπη η δημοσιογράφος [19-Γ-Ε] Σήμερα θα γράψω για ένα μέρος, παραθαλάσσιο που ονομάζεται Αρτέμιδα που η ρύπανση δεν είναι πολύ έντονη, αλλά είναι ενοχλητική, μια άσχημη εικόνα σ' ένα όμορφο μέρος. Στην ακτή της Αρτέμιδας τα σκουπίδια διακρίνονται από μακριά. Όμως δεν θα γράψω για αυτό. Σ' ένα συγκεκριμένο μέρος στην παραλία οι γέροντες μου λέγανε : κοίτα παιδή μου κατάντια, … αυτά τα λόγια, θυμάμαι … Λύσεις υπάρχουν και μια από αυτές είναι η ευεσθητοποίηση […] Αυτά σκέφτομαι και αυτά έγραψα και να θυμόμαστε πάντα τον πολιτισμό μας και την ανθρωπιά μας δεν την δείχνουμε μόνο στους συνανθρώπους μας αλλά και σε άλλα ζωντανά πλάσματα. γειά σας και καλό καλοκαίρι. [19-Γ-Α]

2 Εφαρμογή των αρχών της Ανάλυσης Λόγου στην εκπαίδευση:
Βασική μονάδα ανάλυσης το κείμενο Το κείμενο είναι δομημένο, διαθέτει οργανωτική δομή Αλληλεπίδραση κειμένου και περιβάλλοντος (γλωσσικού και εξωγλωσσικού) Δεν υπάρχουν προνομιούχα κείμενα: όλα τα αυθεντικά κείμενα πρέπει να διδάσκονται Στόχος: ανάπτυξη επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών/τριών για τη γνώση και δημιουργία κειμενικών ειδών κατάλληλων στο περιβάλλον επικοινωνίας ώστε να είναι αποτελεσματική η χρήση της γλώσσας

3 - λειτουργικός γραμματισμός - κριτικός γραμματισμός - πολυγραμματισμός
Διδασκαλία κειμενικών ειδών Επιτακτική η ανάγκη επαναπροσδιορισμού των σκοπών της γλωσσικής εκπαίδευσης Προσέγγιση των διαφόρων κειμενικών ειδών με τα οποία έρχονται σε επαφή οι μαθητές/τριες μέσα από τα ποικίλα συστήματα επικοινωνίας. > Κίνημα της παιδαγωγικής του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη (genre–based literacy pedagogy movement) - λειτουργικός γραμματισμός - κριτικός γραμματισμός - πολυγραμματισμός

4 Αξιολόγηση κειμενικών προβλημάτων
KEIMENO 1 Οι λόγοι που κάνουν αυτά τα παιδιά να αφήσουν το σχολείο και να αρχίσουν να δουλεύουν είναι ότι μπορεί να είναι μόνα τους στη ζωή, να έχουν πάρει κάποιο δάνειο οι γονείς του και να μην να μπορούν οι ίδιοι οι γωνείς να το πληρόσουν και να βαζουν τα παιδιά τους να δουλεύουν. Τα παιδιά μπορεί σαυτή τη δουλειά που κάνουν να μην πέρνουν καλό μεροκάματο, και να τα βάζουν σε πιο σκληρή δουλεία για να πληρόνοται καλύτερα για να μπορούν οι γονείς τους να πληρώσουν πιο γρήγορα ταχρέη που έχουν. [19-Α-Ε] Προβλήματα αναφοράς

5 Αξιολόγηση κειμενικών προβλημάτων
KEIMENO 2 Για την επιλογή του επαγγέλματός μου θα ζητούσα τη γνώμη πρώτα πρώτα των γονιών μου ύστερα θα ζητούσα από κάποιον φίλο μου ή κάποιον που να με ξέρει καλά επίσης θα ζητούσα τη γνώμη από κάποιον καθηγητή μου μιας και οι καθηγητές ξέρουν σε τι είμαι καλή και σε τι όχι. Επίσης θα συμβουλεβόμουν τον εαυτό μου και τους βαθμούς μου που πιστεύω θα ήταν οι τελική κριτές. [19-Α-Ε] Προβλήματα σύνδεσης

6 Προβλήματα οργάνωσης του κειμενικού είδους
Αξιολόγηση κειμενικών προβλημάτων KEIMENO 3 Οι βασικοί λόγοι που αναγκάζονται ορισμένα παιδιά να εγκαταλείψουν το σχολείο είναι κάποιοι λόγοι, είναι ότι άμα οι γονείς των παιδιών δεν έχουν λεφτά για να πληρώσουν κάποια χρέοι και τα παιδιά αναγκάζονται να βοηθήσουν τους γονείς τους. [19-Α-Ε] Προβλήματα οργάνωσης του κειμενικού είδους

7 Προβλήματα κειμενικής στάσης
Αξιολόγηση κειμενικών προβλημάτων KEIMENO 9 Εχθές εγώ και η υπόλοιπη τάξη μου πήγαμε και επισκευτήκαμε μια παραθαλάσσια περιοχή και θα θέλαμε να σας πούμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι άνθρωποι … εμείς η άνθρωποι αρρωσταίνουμε από αυτό και γιαυτό πρέπει να βρούμε μια λύση γι αυτό το πρόβλημα … Εγώ θα έλεγα να βρούμε κάποιο άλλο μέρος για να ρίχνουμε τα σκουπίδια και ότι δήποτε αλλά άλλο μακριά από τη θάλασσα, δεν συμφωνείτε μαζί μου? Ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο της τάξης μας. Με αγάπη [19-Γ-Ε] Προβλήματα κειμενικής στάσης

8 Προς μια κειμενοκεντρική γλωσσική διδασκαλία
Κείμενο: η γλώσσα ως επικοινωνιακό σύστημα, οργανωμένο σε μια συνεκτική ολότητα > Επικοινωνιακή πράξη Σχέση με τη γραμματική: Χωρίς το κειμενικό είδος η γραμματική είναι πολύ αφηρημένη > Γραμματική βασισμένη στο είδος: πώς χρησιμοποιείται η γλώσσα στο επίπεδο είδους/κειμένου. > Έμφαση στο τρόπο δόμησης των ειδών ώστε να είναι διακριτά από άλλα > Όχι μόνο κανόνες, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ο λόγος ως επικοινωνιακή εμπειρία και γνώση του κόσμου > Γνώση μορφής και λειτουργίας/προθετικότητας σε κοινωνικό περιβάλλον

9 Κατηγορίες εξαπέλυσε με ανακοίνωση του το ΚΚΕ εναντίον του Αλέξη Τσίπρα σημειώνοντας ότι χρησιμοποιεί την εντολή που πήρε για τις επόμενες εκλογές προσπαθώντας «να παραπλανήσει τους απελπισμένους» και «να υποκλέψει ψήφους». Ακόμη, το ΚΚΕ λέει ότι οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ δεν καταργούν το μνημόνιο και τη δανειακή σύμβαση και οι εργαζόμενοι θα κληθούν να πληρώσουν ένα μεγάλο μέρος του χρέους. Αναφέρει επίσης ότι οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ αφήνουν ανοιχτό το δρόμο στις ιδιωτικοποιήσεις και στα νέα αντεργατικά μέτρα αφήνοντας  στο απυρόβλητο «τις αντιδραστικές αλλαγές στην παιδεία, υγεία, πρόνοια». Για το Κομμουνιστικό Κόμμα ο Αλέξης Τσίπρας προσπαθεί συνειδητά να εξαπατήσει τον ελληνικό λαό με τις εξαγγελίες του  για δημόσιο έλεγχο των τραπεζών προς όφελος των μικρομεσαίων, καθώς τους καταδικάζουν σε νέα δάνεια μέσα σε συνθήκες ασφυκτικής περικύκλωσης από τα μονοπώλια. Το ΚΚΕ καταλήγει υποστηρίζοντας ότι ο λαός πρέπει «να πάρει διαζύγιο» από όσους τον καλούν να συνεχίσει στον εφιαλτικό «ευρωμονόδρομο» είτε «φορούν μνημονιακό είτε αντιμνημονιακό προσωπείο».

10 Arbitrage/Άλλοθι. Δραματική, ΗΠΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ 2012 (Έγχρ

11 Επειδή κάθε δευτερόλεπτο μετράει πρέπει τώρα ν' αρχίσουμε να γράφουμε όλο και περισσότερα ποιήματα για να καθαρίσουμε το τοπίο από τον τρόμο, την απειλή και τον θάνατο πρέπει τώρα να εξορκίσουμε τους εφιάλτες που κρύβονται ακόμη μέσα στην ελευθερία έτοιμοι να μας πιουν όλο το αίμα κι επειδή όποιος σήμερα ξεχαστεί μέσα στον εαυτό του θα είναι αύριο λησμονιά και στάχτη πρέπει τώρα να μάθει τι θα πει εχθρός και αδικία διότι η πραγματικότητα δεν γίνεται κατανοητή χωρίς την κατανόηση της αθλιότητας και της απελπισίας κι επειδή κάθε δευτερόλεπτο μετράει πρέπει από τώρα να πάμε στο σχολείο της φαντασίας για να σώσουμε ξανά τα όνειρα.


Κατέβασμα ppt "Αγαπητό κοινό, Τον Ιούνιο του 2002 επισκέφτηκα μια από τις παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας μας αυτή είναι η Λούτσα. Στη Λούτσα […] Με αγάπη η δημοσιογράφος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google