Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργαστήριο #6.
Advertisements

Εργαστήριο #5.
ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥ Βιολογία Α’ Λυκείου Επιμέλεια: Δημήτριος Θεοδωρίδης, Φυσικός.
1 Ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Β / ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ « Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ » 1 Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Σχολικό έτος :
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Φοιτητές: Α. Γκαμπέσης & Α. Κωστής Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2014 Επιβλέπων.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/
1o Γυμνάσιο Βέροιας Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα Αναστασία Καρακώστα ΠΕ03.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
H Φιλοσοφία του Σχετικισμού (Relativismus) Η Φυσική και οι φοιτητές του Τμήματος Φυσικής Στράτος Θεοδοσίου Αναπληρωτής καθηγητής.
ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.
Τι είδαμε την περασμένη φορά … Μηχανές αναζήτησης. 1.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Αξιολόγηση επενδύσεων
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Ανάλυση χρηματοδοτικών προβλημάτων στα έργα
Οικονομικά Γεωργικής παραγωγής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ Β.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Δρ. Παντελής Μπαλαούρας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2010
Κυτταρογενετική Άσκηση 3 εργαστηριακού οδηγού Γ ΤΑΞΗ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αξιολόγηση επενδύσεων
ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
Ενότητα 11: Ελαχιστοποίηση του κόστους
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Κύτταρο-πυρήνας-χρωμοσώματα-γονίδια-DNA
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Πληροφορική Κεφάλαιο 10ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Γ
Αργυρόπουλος Θεόδωρος Νοσηλευτής Τ.Ε. MSc PhD ©
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
Σύστημα Ταξινόμησης & Κωδικοποίησης
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Κεφάλαιο 8 Επεξεργασία Δεδομένων και Υπολογιστικά Φύλλα
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Case 01: Προγραμματισμός Αγροτικής Παραγωγής «AGRO» ΣΕΝΑΡΙΟ
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Κεφάλαιο 2 Οργάνωση και Γραφική Απεικόνιση Μεταβλητών.
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Κεφάλαιο 6 Η Κανονική Κατανομή.
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
Микроэкономика: Өндірістік шығындар
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων

1 1. Εισαγωγή αρχικού πίνακα δεδομένων (αντικείμενα/μεταβλητές) α. Μενου: Αρχεία  Δημιουργία/Τροποποίηση  Κλικ στο «Δημιουργία» β. Δίνουμε μοναδικό όνομα αρχείου δεδομένων (όχι κενά)  ΟΚ γ. Δινουμε αριθμό μεταβλητών (στηλών) του πίνακα δεδομένων δ. Δεν υποστηρίζεται μαζική διαγραφή γραμμών/στηλών και άλλες σύνθετες λειτουργίες. ε.Στην πρώτη στήλη πληκτρολογούμε τους αύξοντες αριθμούς των αντικειμένων ενώ στην πρώτη γραμμή τα ονόματα των μεταβλητών.Τα υπόλοιπα κελιά του πίνακα πρέπει να περιέχουν αριθμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού εισαχθεί ο πίνακας δεδομένων δεν πρέπει να υπάρχουν κενές γραμμές. ζ.Για να διαγράψουμε μια γραμμή ή στήλη κάνουμε κλικ στο «Εξαγωγή γραμμών» ή «Εξαγωγή στηλών» αντίστοιχα και επιλέγουμε ποια απ’ τις υπάρχουσες γραμμές/στήλες θέλουμε να διαγραφεί, με ή χωρίς αποθήκευση. η.Για να αποθηκεύσουμε τα δεδομένα μας κάνουμε κλικ στο «Επιστροφή» 1

2 2. Άνοιγμα υπάρχοντος αρχείου δεδομένων για τροποποίηση α. Μενου: Αρχεία  Δημιουργία/Τροποποίηση  Κλικ στο «Άνοιγμα υπάρχοντος αρχείου» και επιλέγουμε το όνομα του αποθηκευμένου αρχείου δεδομένων μας. β.Αφού κάνουμε αλλαγές στα δεδομένα, κλικ στο «Επιστροφή» για αποθήκευση. 3. Δημιουργία πίνακα Burt α. Μενου: Επεξεργασία  Πολυδιάστατα  Δημιουργία πίνακα Burt β. Επιλέγουμε «Άνοιγμα αρχείου δεδομένων», επιλέγουμε το αρχείο, στην ενδιάμεση οθόνη «Επιστροφή» και κλικ στο «Δημιουργία πίνακα 0-1» και «Ναι» στην ερώτηση αν επιθυμούμε να δημιουργηθεί ο Burt απολύτων συχνοτήτων. Για πάρουμε τον Burt σχετικών συχνοτήτων κλικ στο «Δημιουργία πίνακα σχετικών συχνοτήτων (με ερμηνεία κατά στήλες). 2

3 4. Παραγοντική Ανάλυση Αντιστοιχιών α. Μενου: Μέθοδοι  Παραγοντική Ανάλυση Αντιστοιχιών (AFC)  Συνέχεια β. Κλικ στο «Άνοιγμα υπάρχοντος αρχείου» και στη νέα οθόνη επιλέγουμε «Με κωδικοποίηση Burt» και ΟΚ. ΠΡΟΣΟΧΗ: Για το αρχείο δεδομένων πρέπει πρώτα να έχει δημιουργηθεί ο πίνακας Burt. γ. «Συνέχεια» και «Εκτέλεση» για να προχωρήσουμε σε επόμενη οθόνη. Αγνοούμε τις δύο πρώτες οθόνες («Δείκτες έλξης-άπωσης» και «Συμβολή κελιών»). δ. Χρειαζόμαστε και κρατάμε τον πίνακα «Προβολή Χαρακτηριστικών Ριζών». Για αποθήκευση σε μορφή EXCEL, κάνουμε κλικ στο «Εκτύπωση χαρακτηριστικών ριζών» και απαντάμε θετικά στο αν θέλουμε να γίνει εκτύπωση καθώς και στο αν θέλουμε να κάνουμε εκτύπωση στο EXCEL. Πληροφορούμαστε ότι το αρχείο αποθηκεύεται με συγκεκριμένο όνομα στη διαδρομή δίσκου «C:\Program Files\M.A.D.\ όπου και θα το αναζητήσουμε. ε.Ομοίως στη συνέχεια αποθηκεύουμε τον πίνακα με τις Συντεταγμένες (F), Προβολές (COR) και Συνεισφορές (CTR) και «Συνέχεια» για να κατασκευάσουμε τα γραφήματα. 3

στ. Από το drop-down μενου επιλέγουμε «Διαβαθμίσεις Burt» ζ. Για την κατασκευή του πρώτου παραγοντικού άξονα επιλέγουμε με το ποντίκι την πρώτη στήλη του πίνακα και κάνουμε κλικ στο «Επιβεβαίωση άξονα Χ». Έπειτα επιλέγουμε τα σημεία που θα προβληθούν στον άξονα με κλικ στο «Επιλογή σημείων για τον άξονα Χ». Θέτουμε το COR πάνω από 200 και το CTR πάνω από 1000/διαβαθμίσεις και τελικά τα επιλεγμένα σημεία μαρκάρονται στον πίνακα. Με κλικ στο «Συνέχεια 1D» κατασκευάζεται ο πρώτος παραγοντικός άξονας. Αντί για εκτύπωση στο Excel μπορούμε να αποκόψουμε τον άξονα ως εικόνα. Με την ίδια διαδικασία κατασκευάζονται και οι υπόλοιποι άξονες. η. Για την κατασκευή του παραγοντικού επιπέδου 1x2 κάνουμε αρχικά επιβεβαίωση του πρώτου παραγοντικού άξονα (άξονας Χ) όπως παραπάνω – χωρίς όμως να επιλέξουμε κριτήρια – και στη συνέχεια κάνουμε επιβεβαίωση του δεύτερου παραγοντικού άξονα (άξονας Υ). Η επιλογή κριτηρίων και για τους δύο άξονες γίνεται με κλικ στο «Επιλογή σημείων για τους άξονες Χ,Υ». Τα σημεία μαρκάρονται στον πίνακα. Συνέχεια 2D για να πάρουμε το παραγοντικό επίπεδο 1x2. Με την ίδια διαδικασία μπορούμε να κατασκευάσουμε το παραγοντικό επίπεδο 1x3. 4

5 4. Αυτόματη Ιεραρχική Ταξινόμηση (FACOR) β. Αφήνουμε κενό το επόμενο πλαίσιο και ΟΚ. Παρακάμπτουμε τον πίνακα των κόμβων της ανιούσας ιεραρχικής ταξινόμησης και αποθηκεύουμε τον πίνακα με την περιγραφή των κλασεων της ταξινόμησης καθώς και το δενδρόγραμμα (ως εικόνα αφού μειώσουμε τις διαστάσεις του). Τέλος, παρακάμπτουμε τους δύο τελευταίους πίνακες. 5