Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Advertisements

Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Πρόγραμμα επαγωγής εκπαιδευτή Μέρος 2 ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
To διάστημα.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
 Επτά χρόνια αρμονικής συνύπαρξης καθηγητών και μαθητών.  «Έξω από τα τείχη»: ιστορίες ζωής των έγκλειστων μαθητών μας.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
John Dewey
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Το σχολείο στο μέλλον… Μια παρουσίαση γεμάτη φαντασία, διάφορες μελλοντικές υποθέσεις και σκέψεις!
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Ηλιακο συστημα.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Υπότιτλος Διάταξη τίτλου.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Υπότιτλος ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα; ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;

Περίοδος του Μαθητοκεντρισμού Το εκπαιδευτικό έργο και η ζωή στο σχολείο τρεις εκπαιδευτικές εμπειρίες Περίοδος του Μαθητοκεντρισμού Mary Kalantzis Bill Cope

Εικόνες από το παρόν (;) 3 Εικόνες από το παρόν (;) 2 1 5 6 4

Πρώτη διάσταση: Αρχιτεκτονική της τάξης Διαφορετική διάταξη της παλιάς τάξης. Θρανία, έδρα, πίνακας κ.ά

Δεύτερη διάσταση: Λεκτική επικοινωνία Διάλογος με τη συμμετοχή του δασκάλου και διάλογος μεταξύ μαθητών

Τρίτη διάσταση: Σχέσεις Τρίτη διάσταση: Σχέσεις Ο δάσκαλος σχεδιάζει δραστηριότητες με επίκεντρο τον μαθητή.

Τέταρτη διάσταση: Κοινωνιο-πολιτισμική φιλοσοφία Τέταρτη διάσταση: Κοινωνιο-πολιτισμική φιλοσοφία Εξατομικευμένη και αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε κάποιο βαθμό. Ελλιπής ή επιφανειακή αναγνώριση της διαφοράς (!)

Πέμπτη διάσταση: Κτητικές σχέσεις Πέμπτη διάσταση: Κτητικές σχέσεις Η τάξη ανοίγει στον έξω κόσμο και η ομαδική εργασία μέσα και έξω από την αίθουσα αναβαθμίζεται

Έκτη διάσταση: Επιστημολογία Έκτη διάσταση: Επιστημολογία Γενικοί μαθησιακοί στόχοι που υποστηρίζονται από ανάλογο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών

Έβδομη διάσταση: Παιδαγωγική Έβδομη διάσταση: Παιδαγωγική Βιωματική μάθηση, μαθαίνει ο μαθητής πώς να μαθαίνει. Ανακαλυπτική μάθηση, ο μαθητής ερευνά

Όγδοη διάσταση: Ηθική Ερευνητικά πνεύματα και ενεργοί πολίτες. Δίνεται η ευκαιρία να ενταχθούν στο «κυρίαρχο ρεύμα» της κοινωνίας