ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Αντιλήψεις και στερεότυπα των χρηστών των νέων τεχνολογιών απέναντι στην καινοτομία Κοντού Β. Χαρίκλεια ΠΒ Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος Πληροφορική.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΠΥΡΙΤΙΟ Το πυρίτιο (Si) έχει ατομικό αριθμό 14. Είναι ένα μεταλλοειδές που ανήκει στην ομάδα IV A (14) του περιοδικού πίνακα μαζί με τον Άνθρακα, το Γερμάνιο,
1 Εταιρική Διακυβέρνηση & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Radio ads rule! Listen in! 1. Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ερευνητική εργασία: Changing Corporate Identity – The Case of a Regional Hospital. Αναγνώριση της ανάγκης για νέα ονομασία με σκοπό την επανατοποθέτηση.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Διαθεματική προσέγγιση
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
კულტურის კვლევების შესავალი
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING ΕΝΟΤΗΤΑ 1η

Στοιχεία Ενότητας Ιστορία της Διαφήμισης Ορισμός Διαφήμιση και Μίγμα Marketing Διαφήμιση ως Μορφή Επικοινωνίας ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ιστορία της Διαφήμισης Η διαφήμιση είναι χαρακτηριστικό του σύγχρονου βιομηχανικού κόσμου και εκείνων των χωρών που αναπτύσσονται και βιομηχανοποιούνται. Η ανάγκη της διαφήμισης άρχισε να γίνεται πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα και τη μαζική βιομηχανική παραγωγή. Οι μεγάλες ποσότητες των παραγόμενων προϊόντων γίνονταν γνωστές με τη βοήθεια της διαφήμισης σε άγνωστους πελάτες που ζούσαν μακριά από τον τόπο παραγωγής. Η διαφήμιση αναπτύχθηκε ακολουθώντας των ανάπτυξη των μέσων επικοινωνίας . ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η διαφήμιση και ο σύγχρονος κόσμος Ο σύγχρονος κόσμος εξαρτάται από τη διαφήμιση. Χωρίς αυτή, οι διανομείς και οι παραγωγοί δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, οι αγοραστές θα αγνοούσαν ή δεν θα μπορούσαν να θυμηθούν τα διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες και ο σύγχρονος βιομηχανικός κόσμος θα κατέρρεε. Η μαζική παραγωγή έχει ανάγκη τη μαζική κατανάλωση, η οποία απαιτεί με τη σειρά της τη διαφήμιση των προσφερόμενων προϊόντων στις μαζικές αγορές μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ορισμός Ο ορισμός που δίνει για τη διαφήμιση το Βρετανικό ινστιτούτο διαφημιστών είναι: «Η παρουσίαση του πειστικότερου δυνατού μηνύματος πώλησης στις σωστές προοπτικές για το προϊόν ή την υπηρεσία, με το μικρότερο δυνατό κόστος.» Εδώ έχουμε ένα συνδυασμό δημιουργικότητας, έρευνας αγοράς και οικονομικής αγοράς μέσων. Σωστή διαφημιστική εκστρατεία είναι αυτή που σχεδιάζεται και διεξάγεται έτσι ώστε να πετυχαίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, μέσα στα πλαίσια ενός αποδεκτού προϋπολογισμού. Πολλές διαφημιστικές εκστρατείες κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ αλλά αυτό το κόστος έχει να κάνει με το μέγεθος της αγοράς και το ύψος των πωλήσεων που απαιτείται για τη διατήρηση της σταθερής παραγωγής ενός προϊόντος. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η Διαφήμιση και το μίγμα Marketing Για να συνεχίσουμε την εξέταση της σχέσης ανάμεσα στη διαφήμιση και τη λειτουργία του Marketing, θα εφαρμόσουμε μια προσέγγιση στο μίγμα marketing που είναι λιγότερο ακαδημαϊκή από τον επίσημο ορισμό, αλλά πιο κοντά σε αυτά που πραγματικά συμβαίνουν στον κόσμο του Marketing. Ένα λογικό μίγμα marketing:* Αν και η διαφήμιση δεν αποτελεί παρά ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του μίγματος, σχετίζεται με όλα σχεδόν τα άλλα στοιχεία, δανειζόμενη από αυτά ή ερμηνεύοντας τα:* ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η Διαφήμιση ως μορφή Επικοινωνίας ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Επικοινωνία του Marketing Η διαφήμιση πρέπει να επηρεάσει της αποφάσεις επιλογής και αγοράς. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ο τύπος VIPS Visibility (Ορατότητα) Identity (Ταυτότητα) Promise (Υπόσχεση) Single Minded (Προσηλωμένη σε ένα στόχο) Η διαφήμιση πρέπει να είναι ορατή- δηλαδή να την προσέχει κανείς εύκολα. Η ταυτότητα του διαφημιζόμενου (ή του προϊόντος/ υπηρεσίας) πρέπει να είναι φανερή και όχι κρυμμένη πίσω από κακό σχεδιασμό ή υπερβολικά έξυπνη παρουσίαση. Η προσφορά (υπόσχεση) πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Για να πετύχει όλα αυτά, η διαφήμιση πρέπει να επικεντρώνεται στο σκοπό της και όχι να μπερδεύει προσπαθώντας να «πει» πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Λέξεις και εικόνες Ένας τρόπος για να μεταδοθεί ένα μήνυμα γρήγορα είναι να χρησιμοποιηθεί ένα «jingle» ή ένα slogan. Μια άλλη λύση είναι η χρήση κάποιας εικόνας. Στις τηλεοπτικές διαφημίσεις έχουν χρησιμοποιηθεί και οι δύο μορφές έκφρασης και έχουν καθιερωθεί κάποιες σύντομές «πιασάρικες» φράσεις. Έτσι η αποτελεσματική επικοινωνία εξαρτάται πάρα πολλές φορές από τον επιτυχημένο συνδυασμό λέξεων και συμβόλων. ΛΕΚΤΙΚΑ Σύμβολα Λέξεις ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΑ Σύμβολα Εικόνες ΕΝΝΟΙΑ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η καρδιά της Διαφήμισης Τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης διαφήμισης είναι η δημιουργικότητα για την προσέλκυση της προσοχής και του ενδιαφέροντος των καταναλωτών… Και η αποδοτικότερη από πλευράς κόστους επιλογή και χρήση των πολυάριθμων διαφημιστικών μέσων. Όλα αυτά μας οδηγούν στην παραδοχή της αλληλεπίδρασης των τριών μερών που εμπλέκονται στη διαφήμιση: Του διαφημιζόμενου , της διαφημιστικής εταιρίας και του Media Shop. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Επανεξέταση του Ορισμού Όλα τα παραπάνω μας αναγκάζουν να επανέλθουμε στον ορισμό: «Διαφήμιση είναι η παρουσίαση του πειστικότερου δυνατού μηνύματος πώλησης στις σωστές προοπτικές για το προϊόν ή την υπηρεσία, με το μικρότερο δυνατό κόστος.» Αυτές τις δύο προϋποθέσεις- τη δημιουργικότητα και τη σωστή χρήση των μέσων- θα πρέπει να τις έχετε στο νου σας όσο θα μαθαίνετε για τη διαφήμιση και κυρίως όταν θα ασχολείστε ή σχεδιάζετε διαφημιστικές εκστρατείες. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ