Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Προσωπικές δεξιότητες
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Κοινωνικές Δεξιότητες
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry)
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επαγγελματική Αυτογνωσία
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
John Dewey
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Βασικός στόχος της παρέμβασης:
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Γκότσης Ηλίας Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής Προϊστάμενος Τμήματος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ΟΚΑΝΑ

Peter Lang Το σχολείο είναι η καρδιά του μέλλοντος της κοινότητας ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Το σχολείο είναι η καρδιά του μέλλοντος της κοινότητας Peter Lang

Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση η οποία : εστιάζει στις συνομιλίες για τις επιθυμίες και τα όνειρα των ανθρώπων και όχι στα προβλήματα και στις επιπτώσεις τους Προσκαλεί τα άτομα και τις ομάδες σε συνομιλίες που φέρουν στο προσκήνιο ιστορίες και εμπειρίες που χαρακτηρίζονται από αποθέματα, ικανότητες, αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια

Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση η οποία : αξιοποιεί τις ερωτήσεις και τον διάλογο σαν ένα τρόπο ώστε να έρθουν στο προσκήνιο οι εναλλακτικές πτυχές της ταυτότητας

Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση η οποία εστιάζει: στα αποθέματα, τις ικανότητες και τις δεξιότητες των Συστημάτων στις γνώσεις και την εμπειρία που υπάρχει μέσα στις ζωές των ανθρώπων στις ατομικές και στις συλλογικές ανάγκες, στις επιθυμίες και στα όνειρα των μελών μιας ομάδας

Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση μέσω της οποίας: ενδυναμώνεται η αυτοεκτίμηση και η δυνατότητα των ανθρώπων να συνδεθούν με τις δημιουργικές πλευρές του εαυτού ενισχύεται η συλλογική ταυτότητα μιας ομάδας, μέσα από την εστίαση στα συλλογικά αποθέματα και στις κοινές αξίες Ενισχύεται το αίσθηση του ανήκειν μέσα από την πρόσκληση να « συνομιλήσουν και να συναντηθούν» τα όνειρα των ανθρώπων για το μέλλον τους

Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση μέσω της οποίας: Διευκολύνεται η επικοινωνία και η σύνδεση των μελών μιας ομάδας, μέσα από την πρόσκληση να μοιραστούν τις επιθυμίες τους και να διηγηθούν ιστορίες αξιοπρέπειας και υπερηφάνειας Προσκαλείται η ομάδα να δημιουργήσει ένα πλαίσιο σεβασμού, ισοτιμίας και αποδοχής της διαφορετικότητας των μελών της

ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Συστημική Καταξιωτική Διερεύνηση Είναι μια προσέγγιση η οποία βασίζεται στην αξιοποίηση των ακόλουθων βημάτων: ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Α. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ Διερεύνηση και εστίαση στις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα Β. ΟΝΕΙΡΟ Πρόσκληση για σύνδεση με τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα όνειρα για το μέλλον Γ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Αποτύπωση ενός δημιουργικού σχεδιασμού για την οργάνωση των βημάτων και των απαιτούμενων αλλαγών που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό μέλλον Δ.ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Ανάληψη άμεσων δράσεων για την υλοποίηση των βημάτων που προβλέπονται στον σχεδιασμό

Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. Η Καταξιωτική έρευνα αφορά στην αναζήτηση και την αφήγηση, μέσω της απάντησης της καλύτερης εμπειρίας, που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός στο σχολείο.

Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. Σύνδεση μέσα από το μοίρασμα ιστοριών αξιοπρέπειας, καταξίωσης και δημιουργικότητας Η Καταξιωτική εμπειρία μπορεί να αφορά σε αμιγώς εκπαιδευτικές πρακτικές, ή σε δημιουργικές και εναλλακτικές παρεμβάσεις ή ενδεχομένως σε μια διαχείριση κρίσης

Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. Αναζητώντας μια εμπειρία Καταξίωσης: ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. Αναζητώντας μια εμπειρία Καταξίωσης: Ένα παράδειγμα Καταξιωτικής ερώτησης θα ήταν το εξής: «ποια ήταν η καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία που είχες ως δάσκαλος, από την οποία να προκύπτουν οι ικανότητες ή οι αξίες σου;»

Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Συνεργατική μάθηση ομοτίμων. Οι ερωτήσεις προσκαλούν στην ανάδυση και την δημιουργία καινούργιων πραγματικοτήτων Μια Καταξιωτική Ερώτηση δημιουργεί την δυνατότητα να παραχθεί μια αφήγηση στην οποία θα ξεδιπλωθούν εμπειρίες που αφορούν σε καλές παιδαγωγικές πρακτικές ή πρακτικές που αφορούν σε διαχείριση κρίσεων.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Μια εναλλακτική αφήγηση προτάσσει την υιοθέτηση μιας καταφατικής γλώσσας, που προσκαλεί να σκεφτούμε με όρους έξω από το πρόβλημα

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Και…. παράλληλα μας προσκαλεί στην υιοθέτηση συνεργατικών και αφηγηματικών πρακτικών που διευκολύνουν την δημιουργία δεσμών .

Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Το μοίρασμα και η δουλειά σε μικρές ομάδες , η βιωματική γνώση αυξάνει τις πιθανότητες συνεργασίας και διευκολύνει την συνεργατικότητα στην σχολική κοινότητα.

Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Η συν-κατασκευή νοήματος, η αίσθηση μιας κοινής ταυτότητας είναι σημαντικός παράγοντας για την δημιουργία ενός πλαισίου ασφάλειας και συναισθηματικής αλληλο- υποστήριξης

Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Η σύνδεση των μαθητών με τις ικανότητες, τα ταλέντα, τις αξίες και τα αποθέματα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την σύνδεση με προσωπικούς στόχους

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Η αξιοποίηση της ΚΣΔ αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση καθώς: 1. είναι συνεργατική- προσκαλεί όλα τα υποσυστήματα να εμπλακούν, μέσα από διαλογικές πρακτικές.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα 2. Δημιουργείται χώρος για να αναδυθούν οι ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες των εμπλεκόμενων.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα 3. προωθεί την ιδέα της αναζήτησης των αναγκών και των λύσεων εκ των έσω, αντί της εξωτερικής επιβολής προγραμμάτων

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα 4. αναγνωρίζει την ικανότητα του ίδιου του συστήματος να παράγει λύσεις, αντί αυτές να δίνονται με ένα κατευθυντικό τρόπο

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα 5. προωθεί την ιδέα της αναζήτησης και της αξιοποίησης των εσωτερικών πόρων των συστημάτων.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Δημιουργία πλαισίων ασφάλειας και υποστήριξης στη σχολική κοινότητα Η αξιοποίηση της ΚΣΔ αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση καθώς: προωθεί την ιδέα της δημιουργίας ενεργών δικτύων , στο οποία εμπλέκονται γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και η κοινότητα

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Στάδια εφαρμογής της ΚΣΔ στη σχολική κοινότητα 1ο Στάδιο : Ανάπτυξη Εμπλέκει μέσα από μια Συστημική οπτική όλο το σχολείο στην διερεύνηση των αναγκών, στην ανάδυση των ικανοτήτων, στον οραματισμό δράσεων, στον σχεδιασμό για τις δράσεις.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Στάδια εφαρμογής της ΚΣΔ στη σχολική κοινότητα 2ο Στάδιο Εφαρμογή δράσεων Οι ομάδες που εμπλέκονται το πρώτο στάδιο, σε αυτή την φάση εφαρμόζουν δράσεις που επικυρώνουν τον οραματισμό και τον σχεδιασμό για τις δράσεις.

Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Αξιοποίηση της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στην σχολική κοινότητα Στάδια εφαρμογής της ΚΣΔ στη σχολική κοινότητα 3ο Στάδιο Παρακολούθηση υποστήριξη των δράσεων Αντιμετώπιση των δυσκολιών που προκύπτουν. Πως δημιουργούνται συνεχή κίνητρα; Πως προωθούμε την δέσμευση των ανθρώπων που έχουν εμπλακεί στις δράσεις ;

Μέχρι σήμερα έχουν εκπαιδευτεί: ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Μέχρι σήμερα έχουν εκπαιδευτεί: Περισσότερα από 120 Στελέχη Πρόληψης από 40 Κέντρα Πρόληψης από όλη την Ελλάδα Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων του Υπουργείου Παιδείας, από τον νομό Αττικής Εργαζόμενοι σε Οργανισμούς Παιδικής Προστασίας

ευάλωτες ομάδες νέων (ξενώνες, οικοτροφεία) ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΟΚΑΝΑ  Δημιουργώντας δεσμούς: Η σύνδεση με τις ικανότητες, τις αξίες και τα αποθέματα σαν πηγή δύναμης και μεταμορφώσεων. Η αξιοποίηση της Καταξιωτικής Διερεύνησης (Appreciative Inquiry Systemic Approach) στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης κοινοτήτων και ομάδων σε κρίση. Εφαρμόζονται δράσεις που αξιοποιούν την Συστημική Καταξιωτική Προσέγγιση σε: ομάδες γονέων ευάλωτες ομάδες νέων (ξενώνες, οικοτροφεία) εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων ομάδες εφήβων ομάδες εθελοντών στην κοινότητα ειδικές ομάδες όπως εργαζόμενοι με μεγάλο κίνδυνο έκθεσης στο burn out, π.χ. νοσηλευτές που εργάζονται με καρκινοπαθείς