Ανάλυση Ανταγωνισμού. Ανάλυση Ανταγωνισμού: τύποι ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΛΙΓΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός Διαφοροποιημένο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Advertisements

Η εξέλιξη του αυτοκινήτου
Ποιο είναι το αυτοκίνητο των ονείρων σου ?. Μοιπως το AUDI TT ?
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
UNISTEP PLUS ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΥΚΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΑΡΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Η επιχειρηματική στρατηγική ανάπτυξη. Παρουσίαση Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Έλεγχος του διακοπτικού κυκλώματος Step-Down και η χρήση του σε Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα. Τουλάκη Αρετή Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Η Στρατηγική των Επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρούλης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Χρηματοοικονομικοί δείκτες Σπύρος Αβδημιώτης Αθανάσιος Δερμετζόπουλος.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ Β.6 Διαχείριση Κινδύνων & Έργων Α ργυρή Κατωπόδη.
Δημιουργήστε έναν πελάτη (όνομα και άλλα στοιχεία) Δημιουργήστε ένα προϊόν (κωδικός, ετικέτα, περιγραφή, χαρακτηριστικά, τιμή, φπα) Ελέγξτε τη λίστα αποθεμάτων.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΣΙΚΟΥΡΑ.
“Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης: Τάσεις και Προοπτικές’’
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ενέργεια και κλιματική αλλαγή
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία
Εναλλακτικές στρατηγικές.
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Όλγα Δέσποινα Λεωνίδας
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Αικατερίνη Παπαοικονόμου
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Επιτροπή Ηγεσίας ‘Όραμα 2020’
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Διοίκηση επιχειρήσεων
Έχεις δοκιμάσει τη ρύπανση, είναι η αιθαλομίχλη και άλλα δηλητηριώδη που αιωρούνται στον αέρα που αναπνέουμε. Σε αρκετές πόλεις στον κόσμο, όπως στο Los.
Πού είναι η μοτοσικλέτα;
Πού είναι η μοτοσικλέτα;
Ποιο είναι το αυτοκίνητο των ονείρων σου ?
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020
Εισαγωγή στο διεθνοποιημένο εταιρικό περιβάλλον
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Физика пәнінен ашық сабақ.
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Ανάλυση Ανταγωνισμού: τύποι ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΛΙΓΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός Διαφοροποιημένο Ολιγοπώλιο Μονοπώλιο ΜΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Καθαρός Ανταγωνισμός Καθαρό ΟλιγοπώλιοΜονοπώλιο

Βασικά Οικονομικά Μοντέλα Ανταγωνισμού ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΤΕΛΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ Υψηλότερα Κέρδη Μέσω:  Συνεργασίας  Διαφοροποίησης  Χαμηλότερου  κόστους

Τύποι Ανταγωνισμού Βάση ΑνταγωνισμούΚριτήρια Καταναλωτής - ΠελάτηςΠροϋπολογισμός του καταναλωτή Πότε χρησιμοποιείται το προϊόν Λειτουργίες ΜΚΤΔιανομή Προβολή – Διαφήμιση - media ΠόροιΥπάλληλοι Πρώτες ύλες Γεωγραφική ΠεριοχήΤοπικοί ενδιάμεσοι Παγκόσμιες Αγορές

Επίπεδα Ανταγωνισμού  Τύπου προϊόντος (product form)  Κατηγορίας προϊόντος (product category)  Γενικό (generic)  Προϋπολογισμού (budget)

Θεωρητικό πλαίσιο ανάλυσης ανταγωνισμού Μελλοντικοί στόχοιΤωρινή στρατηγική Προφίλ αντίδρασης του ανταγωνιστή Υποθέσεις Ικανότητες

Διαδικασία Ανάλυσης ανταγωνιστών  Εντοπισμός στόχων κύριων ανταγωνιστών  Εκτίμηση στρατηγικών που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές  Επιλογή αγοράς-στόχου  Στρατηγική Πυρήνα  Εφαρμογή στρατηγικής-μίγμα μάρκετινγκ

 Πηγές πληροφοριών  Αξιολόγηση ικανοτήτων του ανταγωνιστή  Ανταγωνιστικό Benchmarking  Πρόβλεψη μελλοντικών στρατηγικών ανταγωνιστών

Αξιολόγηση ικανοτήτων Σύλληψη και σχεδιασμός προϊόντων Ικανότητα ανάπτυξης και εισαγωγής στην αγορά νέων προϊόντων παραγωγήΙκανότητα αύξησης όγκου προϊόντων και παραγωγής νέων προϊόντων μάρκετινγκΕφαρμογή τεχνικών μκτ σε όλα τα επίπεδα του μίγματος μκτ χρηματοδότησηςΔυνατότητα λήψης δανείων για νέες επενδύσεις, χρηματική ροή διοίκησηςΧαρακτηριστικά-ικανότητες των managers

Παράγοντες αξιολόγησης ανταγωνιστών Χρηματοοικονομικοί παράγοντες Δείκτης ρευστότητας Κέρδη Turnover, ROI Παράγοντες προσωπικού Προσφορά εργασίας Προσόντα προσωπικού Εμπειρία, στύλ Παράγοντες παραγωγής Ικανότητα παραγωγής Μέγεθος εργοστασίου, παραγωγικότητα Παράγοντες αγοράςΜερίδιο αγοράς Εξυπηρέτηση πελατών Ανταγωνιστικότητα τιμής Κανάλια διανομής

Πρόβλεψη μελλοντικών στρατηγικών Καμία ενέργεια Ακολουθεί Πιο δυναμικά Αναμενόμενη αξία στρατηγικής ΣτρατηγικήΜ.Α.p p p Μείωση τιμής 12%39%57%29,5% Βελτίωση προϊόντος 12%510%34%29,8% Στόχευση Niche 11%89%18%110,5%

Ανταγωνισμός και Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ιδιαιτερότητα προϊόντος/υπηρεσίας Θέση χαμηλού κόστους Όλη η βιομηχανίαΔιαφοροποίηση ΜΚΤΣυνολική Ηγεσία κόστους Συγκεκριμένο τμήμα Αγορά Niche Στρατηγικό πλεονέκτημα Στρατηγικός Στόχος

Βάσεις ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων Διαφοροποίηση ΜΚΤ Ιδιαιτερότητα προϊόντος Όνομα μάρκας διανομή Ηγεσία ΚόστουςΑποτελέσματα κλίμακας Αποτελέσματα εμπειρίας Niche αγοράςΤμήμα πελατών Γραμμή προϊόντος

Κόλλημα στη Μέση Απόδοση Επενδυμένων Κεφαλαίων (ROI) Μερίδιο Αγοράς Στρατηγική Niche Διαφοροποίηση ΜΚΤ ή Ηγεσία Κόστους Κόλλημα

Βάσεις Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος Στρατηγικό Παράθυρο ευκαιρίας Μικρή Μεγάλη Ελκυστικότητα Βιομηχανίας Τωρινοί Ανταγωνιστές Μικρή Μεγάλη Ισχυροί Αδύνατοι Ικανότητα Επιχείρησης να εκμεταλλευθεί το πλεονέκτημα Ευκαιρία ΜΚΤ στηριζόμενη σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Στρατηγικές για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Βάση ανταγωνιστ. πλεονεκτήματος Στρατηγική πρόληψης (proactive) Στρατηγική αντίδρασης (reactive) Ηγέτες  Επέκταση αγοράς  Ανάπτυξη μεριδίου  Ενέργειες πρόληψης Διεκδικητές / Ακόλουθοι ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΗΣ  Κατά μέτωπο ανταγωνισμός  Πλευρικές στρατηγικές ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ  Ακολουθώ τον ηγέτη Αποφεύγουν ανταγωνισμό  Niche αγοράς  Ανταγωνισμός παράκαμψης  κατεστημένο

Στρατηγικές ΜΚΤ –ανάλυση ανταγωνισμού  Επένδυση σε παράγοντες-κλειδιά επιτυχίας  Ανάπτυξη σχετικής υπεροχής  Αλλαγή παραγόντων κλειδιών επιτυχίας  Ανάπτυξη νέων προϊόντων / αγορών  Καινοτομία σε κορεσμένες αγορές

Στρατηγικές για ηγέτες  Διατήρηση και προστασία μεριδίου αγοράς  Συνεχής καινοτομία  Οχύρωση  Αντιμετώπιση  Αύξηση μεριδίου αγοράς  Νέα προϊόντα  Αντιμετώπιση

Στρατηγικές για διεκδικητές  Επικεντρωμένες σε κάποια αγορά-στόχο (strong targeted strategies)  Υψηλού κινδύνου (έκπτωσης τιμών, καινοτομίας προϊόντων)  Χαμηλού κινδύνου (βελτίωση εξυπηρέτησης, καινοτομία στην διανομή, μείωση του κόστους)  Αδύναμες (weak strategies)  Ποικιλία / Καινοτομία προϊόντος  Εντατικής προβολής προϊόντος

Στρατηγικές Ομάδες  Χρησιμότητα;  Εντοπισμός;  Επιπτώσεις στην στρατηγική;

Στρατηγικές Ομάδες – αυτοκινητοβιομηχανία ΗΠΑ Λίγα Πολλά Χαμηλή Υψηλή Τιμή / ποιότητα Τμήματα αγοράς που εξυπηρετούνται GM Ford Chrysler Nissan Toyota Honda VW Mercedes Jaguar BMW Hyundai Yugo

Αλυσίδα αξίας Ηγεσία κόστους Διαφοροποίηση Εστίαση Στρατηγικές Ομάδες Εμπόδια κινητικότητας Ένταση Ανταγωνισμού Απειλή εισόδου Δύναμη Προμηθευτών Δύναμη Αγοραστών Υποκατάστατα Δυνάμεις ανταγωνισμού Δομή βιομηχανίας Generic strategies