Καταφύγια – Σπίτια Ενότητα: Κατασκευαστικά συστήματα ΣΤ΄ τάξη Ειρήνη Μάντολε Eιρήνη Πετράκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι στόχοι της χώρας μας, ως το 2020, με βάση το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Ενεργειακής Αποδοτικότητας:  Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 4%.
Advertisements

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ αρχιτέκτων μηχανικός
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ
Σταυρακάκης Μ. Γεώργιος Υποπυραγός
κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
Μια ιστορία που γράφτηκε
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
Η γειτονιά του Αγίου Ιωάννη στην Λάρνακα
BBS …το νέο σύστημα δόμησης.
O πύργος του Ολύμπιου Στο νότιο μέρος του χωριού και κάτω απ' τον επαρχιακό δρόμο Βόλου -Τσαγκαράδας, ανάμεσα σε οπωρώνες στέκεται αγέρωχος ο τρίπατος.
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
Almere – Oλλανδία – 2006 αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών 29 / ha (κατοίκων 100 / ha) Εισόδημα / έτος ευρώ Xρηματοδότηση 100% ιδιωτικό.
Ονομ/μο εκπαιδευτή : Χρυσόγελος Μανώλης
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
 1. Προφύλαξη μόνωσης  2. Θερμομόνωση  3. Ηχομόνωση  4. Βελτίωση περιβαλλοντικών συνθηκών  5. Μείωση της απορροής των βρόχινων νερών  6. Οικονομία.
Τότε και Τώρα Μονοκατοικίες – Πολυκατοικίες
Η τέχνη και η γραφή.
Εργασία των : Άντρεα Ιωάννου Μαρία Στυλιανού Μιχαέλα Παυλίδου Αναστασία Δεσπότ Αναστασία Δεσπότη.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Ο Ινδουισμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη θρησκεία του κόσμου σε αριθμό πιστών με περίπου ένα δισεκατομμύριο πιστούς, από τους οποίους οι περισσότεροι.
Μάθημα 6: Η Γεωλογική ιστορία της Ευρώπης και η ορογένεση
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΓΕΦΥΡΕΣ … ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Ενότητα: Κατασκευαστικά συστήματα (Δομές) ΣΤ΄ ΤΑΞΗ Eιρήνη Πετράκη Ειρήνη Μάντολε.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
Παρίσι … η πόλη του φωτός…. Μενού Επιλογών  Πληροφορίες για το Παρίσι Πληροφορίες για το Παρίσι  Λούβρο Λούβρο  Αψίδα του Θριάμβου Αψίδα του Θριάμβου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΟΦ. ΤΖΟΒΑΡΙΔΗΣ 1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:ΔΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
H εξέλιξη και οι «μαρτυρίες» της
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
Ερευνητική Εργασία «Βοηθάει η τεχνολογία στην εκπαίδευση»   Ομάδα 4 «Οι προσομοιωτές στην εκπαίδευση» Γρηγοριάδης Θεόφιλος Α1 Κορωνάκης Πασχάλης Α2.
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
Δ΄ τάξη Εμένα με νοιάζει.
Γεωλογική ιστορία της Ευρώπης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΘΕΡΜΟΠΕΡΑΤΟΤΗΤΑΣ (U)
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Ι.Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
70 χρόνια μετά τη λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου,
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ.
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΣΤΕΛΛΑ ΜΠΑΡΟΥΤΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καταφύγια – Σπίτια Ενότητα: Κατασκευαστικά συστήματα ΣΤ΄ τάξη Ειρήνη Μάντολε Eιρήνη Πετράκη

Να φτιάξετε μια ιδεοθύελλα για τις ανάγκες που εξυπηρετεί ένα καταφύγιο … Ποιος ο ρόλος του καταφυγίου στη ζωή;

Ποιοι και για ποιο σκοπό χρησιμοποιούν τα πιο κάτω καταφύγια;

Να παρατηρήσετε τις πιο κάτω εικόνες και να τις αριθμήσετε με βάση την ιστορική τους εξέλιξη Να παρατηρήσετε τις πιο κάτω εικόνες και να τις αριθμήσετε με βάση την ιστορική τους εξέλιξη Ποια είναι η ιστορία της κατοικίας;

Ποια υλικά χρησιμοποιούνται;  Ποια οικοδομικά υλικά χρησιμοποιούσαν οι πρώτοι άνθρωποι;  Ποια είναι τα σύγχρονα οικοδομικά υλικά;  Ποια τα πλεονεκτήματα ή και ποια τα μειονεκτήματά τους;

Σε ποιες χώρες βρίσκονται; Δικαιολογήστε … Να αντιστοιχίσετε τα πιο κάτω καταφύγια με την περιοχή από την οποία προέρχονται και να δικαιολογήσετε τις επιλογές σας με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Σκανδιναβία Ινδία Κύπρος Κίνα Ανταρκτική

 Γιατί κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν να μένουν στα πιο κάτω σπίτια;  Ποια ανάγκη ή ποιο πρόβλημα έλυσαν; Καταφύγια για όλους …

 Πολυκατοικία (πολλά σπίτια σε ένα κτίριο)  Μεζονέτα (διώροφη μονοκατοικία με εσωτερική σκάλα )  Μονοκατοικία (δεν ενώνεται με κανένα άλλο σπίτι)  Αγροτόσπιτο (εξοχικό) Ποιους τύπους σπιτιών συναντάμε σήμερα;

π.χ. δοκοί, κολώνες, πλαίσια, τριγωνισμός σε οροφές (δικτυωτά πλαίσια), αψίδα, πλάκες, τοιχοποιία, κ.ά. Ποιες τεχνικές ενίσχυσης της αντοχής εφαρμόζονται σήμερα;

Πού θα ζούμε άραγε στο μέλλον;