ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ; ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΟΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ; ΝΑΙ! ΓΙΑΤΙ; ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ; ΜΕΘΟΔΟΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΩΣ; ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ
ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ: ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Μελέτες, εργασίες και συμπεράσματα ερευνών (ιδιωτών, πανεπιστημίων, μη κερδοσκοπικών οργανισμών, επιχειρήσεων κ.λπ.) Online μαθήματα (σειρές κειμένων με αντικείμενο τη διδασκαλία συγκεκριμένων θεμάτων Μηνύματα ενημερωτικού περιεχομένου τα οποία έχουν δημοσιευθεί σε δημόσιους χώρους του Internet (π.χ. usenet groups ή mailing lists)
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (MAILING LISTS, USENET GROUPS, CHAT ROOMS) SITES ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ (Π.Χ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ INTERNET ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ
ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ" ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Χ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ (Interactive Videoconferencing) ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΕΠΑΦΗΣ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΥΛΙΚΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ (Download) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΥΝΟΧΗ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ COPYRIGHT ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΡΙΣΤΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΚΤΕΝΗΣ ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑΡΡΟΣ ΓΝΩΜΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΩΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ ΕΥΝΟΪΚΗ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ