ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
SWOT ANALYSIS.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Στρατηγική Μάρκετινγκ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Όνομα προϊόντος.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας

Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές, τις μεταβολές στην αγορά, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό

Ορισμός προϊόντος  Περιγράψτε το προϊόν ή την υπηρεσία που διατίθεται στην αγορά

Ανταγωνισμός  Το ανταγωνιστικό τοπίο  Παρουσιάστε μια επισκόπηση των ανταγωνιστικών προϊόντων, των δυνατών τους σημείων και των μειονεκτημάτων τους  Εξετάστε κάθε ανταγωνιστικό προϊόν σε σχέση με το νέο προϊόν

Τοποθέτηση  Τοποθέτηση προϊόντος ή υπηρεσίας  Έκθεση η οποία ορίζει το προϊόν στα πλαίσια της αγοράς και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα με την πάροδο του χρόνου  Δέσμευση προς τον καταναλωτή – Έκθεση που συνοψίζει τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας για τον καταναλωτή

Στρατηγικές επικοινωνίας  Μηνύματα από το κοινό  Δημογραφικά στοιχεία των πελατών - στόχων

Συσκευασία και ολοκλήρωση  Συσκευασία προϊόντος  Συζητήστε θέματα μορφής, τιμολόγησης, εμφάνισης και στρατηγικής  Συζητήστε για θέματα ολοκλήρωσης για στοιχεία που δεν αποστέλλονται απευθείας με το προϊόν  Εμπορεύματα πελατών (COG) – Συνοψίστε το κόστος των αγαθών και τη χρέωση υψηλού επιπέδου των υλικών

Στρατηγικές προώθησης  Σχέδιο προώθησης  Εάν το προϊόν έχει ανακοινωθεί  Προϋπολογισμός προώθησης  Εφοδιάστε το υποστηρικτικό υλικό με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον προϋπολογισμό για αναθεώρηση

Δημόσιες σχέσεις  Στρατηγική και εκτέλεση  Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων  Κύρια σημεία του σχεδίου δημοσίων σχέσεων  Δημιουργήστε ένα εφεδρικό σχέδιο δημοσίων σχέσεων συμπεριλαμβανομένων ημερολογίων, ομιλιών, χρονοδιαγραμμάτων συσκέψεων, κ. λ. π

Διαφήμιση  Στρατηγική και εκτέλεση  Επισκόπηση στρατηγικής  Επισκόπηση μέσων επικοινωνίας και συγχρονισμού  Επισκόπηση εξόδων διαφήμισης

Άλλες μέθοδοι προώθησης  Άμεσο μάρκετινγκ  Επισκόπηση στρατηγικής, μέσων και συγχρονισμού  Επισκόπηση στόχων, σκοπών και προϋπολογισμού  Μάρκετινγκ άλλων εταιρειών – Διακανονισμοί κοινού μάρκετινγκ με άλλες εταιρείες  Προγράμματα μάρκετινγκ – Άλλα προγράμματα προώθησης

Τιμολόγηση  Τιμολόγηση  Συνοψίστε συγκεκριμένες μεθόδους τιμολόγησης ή στρατηγικές τιμολόγησης  Συγκρίνετε με παρόμοια προϊόντα  Πολιτικές  Συνοψίστε τις πολιτικές που σχετίζονται με την κατανόηση των κύριων θεμάτων τιμολόγησης

Διανομή  Στρατηγικές διανομής  Κανάλια διανομής  Συνοψίστε τα κανάλια διανομής  Διανομή μέσω καναλιού  Παρουσιάστε το ποσοστό της διανομής που θα διανέμεται από κάθε κανάλι - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γράφημα πίτας

Κάθετες αγορές / Τμήματα  Ευκαιρίες κάθετων αγορών  Συζητήστε για συγκεκριμένες ευκαιρίες τμημάτων αγοράς  Υποδείξτε στρατηγικές διανομής για αυτές τις αγορές ή τμήματα  Επισημάνετε το ρόλο του συνεργάτη από άλλη εταιρεία στη διανομή σε κάθετες αγορές

Διεθνής  Διεθνής διανομή  Παρουσιάστε στρατηγικές διανομής  Συζητήστε θέματα που αφορούν τη διεθνή διανομή  Στρατηγική διεθνούς τιμολόγησης  Θέματα προσαρμογής  Επισημάνετε τις προδιαγραφές για τα διάφορα τοπικά προϊόντα

Δείκτες απόδοσης  Στόχοι πρώτου έτους  Στόχοι επόμενων ετών  Μέτρο επιτυχίας / αποτυχίας  Απαιτήσεις για επιτυχία

Χρονοδιάγραμμα  Κύρια σημεία 18 μηνου χρονοδιαγράμματος  Συγχρονισμός  Απομονώστε τα σημεία που εξαρτώνται από το συγχρονισμό και είναι κρίσιμα για την επιτυχία