Το θέατρο των Corrales  Μη θρησκευτικά, κοσμικά θέματα  Χώρος= δημόσια θέατρα ή corrales (από το 1625 και μετά)  Λέγονται corrales επειδή αρχικά παίζονταν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Función seno: f ( x ) = sen( x )
Advertisements

• Puerto de Λα Cruz είναι ένα από τα κορυφαία θέρετρα στις Κανάριες νήσους. Είναι επίσης το ποιο καθιερωμένο το πληρέστερο όλων των θέρετρων της tenerife.
Los numerales cardinales en Griego
Los verbos III. ἀ κούω 1. Juan 10:3: ἀ κούει 3 sing pres act ind 2. Juan 10:8: ἤ κουσαν 3 pl aor act ind 3. El sujeto de los dos es τ ὰ πρόβατα. Un.
VERBOS CONTRACTOS UNIDAD 3 DEFINICIÓN 1. ποιεῖτε ¿Qué traduce? 2. ετε es la terminación de la segunda persona del plural, pero εῖτε no es igual. 3. ¿Cómo.
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Δώρα Μέντη «Με λογισμό και μ’ όνειρο». Εφαρμοσμένες ιδέες και δράσεις δημιουργικής γραφής.
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Τέχνη είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να συναγωνιστούμε την ομορφιά των λουλουδιών, χωρίς ποτέ να το κατορθώνουμε. Μ. Σαγκάλ Η τέχνη είναι ένα ψέμα που μας.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
«Η επιτραπέζια ελιά ως λειτουργικό προϊόν- Μια νέα προσέγγιση»
Εξερευνώ την Ελλάδα Θέμα: ΑΙΓΑΙΟ
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Τα τείχη του Χάνδακα.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
ΦεδεΡΙκο ΓκαρΘΙα ΛΟρκα
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Los Angeles The American Dream.
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ Βιολέτα Χαρμαντά Αντωνία Χρόνη
ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΜΠΑΣΚΕΤ
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Προδιαγνωστική Μελέτη και Μελέτη Σκοπιμότητας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Αιματολογία ΙΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Οξείες Μυελογενείς Λευχαιμίες
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Cliquez pour changer de page
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Ο Βυθός του Μίλτου Σαχτούρη
Η εποχή των επαναστάσεων
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
DEPARTAMENT DE FILOLOGIA GREGA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
EPÍLOGO. DECÁLOGO DE LA REDACCIÓN AUTOR: DANIEL CASSANY (1995)
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Η ιστορία του Πέπε.
Παράγουμε και ... εξάγουμε: Συνεταιριστικά προϊόντα και υπηρεσίες
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Στρατηγικές μάθησης: Η σημασία της παρατήρησης της σκέψης του παιδιού
Átomos, moléculas, iones
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Η δεκαετία του 1970 ήταν κυριολεκτικά η εποχή του
4 εκπληκτικά χωριά στο γκρεμό
Ενημέρωση δημοσιογράφων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Д.НАРАНТУЯА (АБТА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЗЭРЭГТЭЙ)
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το θέατρο των Corrales  Μη θρησκευτικά, κοσμικά θέματα  Χώρος= δημόσια θέατρα ή corrales (από το 1625 και μετά)  Λέγονται corrales επειδή αρχικά παίζονταν τα έργα στις αυλές των μεγάρων των δημόσιων νοσοκομείων.  Corral de la Cruz: 1579, το 1 ο σταθερό θέατρο της Ισπανίας τον 17 ο αι.  Corral del Principe: 1583, το 2 ο σταθερό θέατρο

Η διάταξη και το κοινό Corrales= θέατρο Patio Mosqueteros Cazuela 2 ος εξώστης 3 ος εξώστης Ενώ πρόκειται για αυλές τετράγωνου ή ορθογώνιου σχήματος. Κεντρικό τμήμα αυλής Όρθιοι θεατές Εξώστης (για γυναίκες) Με θεωρεία για δημοτικές αρχές της Μαδρίτης Για τον κλήρο (έβλεπε και μη θρησκευτικά έργα)

Η διάταξη β’ μέρος Στις 2 πλευρές της αυλής→ κερκίδες για το λαό!!! Τα παράθυρα των σπιτιών→ ιδιωτικά θεωρεία! Μεγάλωναν για να παρακολουθούν περισσότεροι θεατές Τα νέα κτίρια εξοπλίζονταν με θεωρεία (aposentos) πλέον! Βλ. θέατρο στο παλάτι του Buen Retiro, αυλικό θέατρο, ανοικτό στο κοινό που πλήρωνε εισιτήριο.

Η χωρητικότητα και το εισιτήριο!  Τα κοράλες → άτομα  Πλήρωναν στην είσοδο κι έτσι:  οι γυναίκες → στην καζουέλα  Και οι άντρες στο πάτιο  Όσοι επιθυμούσαν στις κερκίδες (gradas)  Στα σκαμνάκια (taburetes) ή στο θεωρείο πλήρωναν κάτι παραπάνω

Ισπανία και αποδοχή των ηθοποιών!! o Ισπανία= καθολικότατη!! o Αλλά… μετριοπαθής πολεμική εναντίον τους!! o Γιατί???? o 1) τα κοράλες ανήκαν σε θρησκευτικά ιδρύματα που κέρδιζαν παραδάκι!! o Οι θίασοι έπαιζαν στα δημόσια θέατρα αλλά και στην αυλή, σε ιδιωτικές παραστάσεις, γιορτές, επίσημους εορτασμούς o οι ίδιοι θίασοι και για θρησκευτικά έργα!!

Επαγγελματικός χαρακτήρας θιάσων Ισπανικό θέατρο 17 ου αι. → επαγγελματικό →εργαλείο + έκφραση του καθολικισμού (βλ. ουσιαστική δύναμη του ισπανικού πολιτισμού) → σχηματισμός της Confradia=αδελφότητα, αληθινό επαγγελματικό σωματείο, επίσημα αναγνωρισμένο.

Ισπανικοί θίασοι και ευελιξία  έπαιζαν υπό διαφορετικές συνθήκες, σε διαφορετικούς χώρους!!  βλ. Flexibility!!!  δλδ. ιταλική σκηνή του αυλικού θεάτρου, ελαστική και ουδέτερη των κοράλες, πολύπλοκη των κάρος!  1 σε 3!  Ιδιαίτερα προσαρμοστικοί και ικανοί!

Ποικιλία θιάσων Εγκεκριμένοι και μη εγκεκριμένοι! Δλδ. companies de titulo/companies de legua Οι εγκεκριμένοι έπαιζαν στα κοράλες μεγάλων πόλεων Οι μη εγκεκριμένοι στις ταβέρνες και στις δημόσιες πλατείες μικρών πόλεων Ηθοποιοί=γυναίκες!!! και άντρες

Ισπανικοί θίασοι & γυναίκες!!  1587: οι γυναίκες αποκτούν άδεια επισήμως να εμφανίζονται επί σκηνής  1596: βασιλικό διάταγμα με απαγόρευση, δεν τέθηκε ποτέ σε ισχύ!!  Γενικά: σημείο αιχμής μεταξύ εκκλησίας και θιάσων!!

Κοστούμια σκηνογραφία Ενδυμασίες εποχής Αρχαιοπρεπή, πολυτελή ενδύματα → ιστορικά/μυθολογικά πρόσωπα 1653: απαγόρευση κοντής φούστας, εξεζητημένης περούκας, βαθύ ντεκολτέ… Σκηνή= υπερυψωμένη πλατφόρμα, χωρίς τόξο του προσκηνίου (+καταπακτές) Σκηνικές πρακτικές=ελισαβετια νό θέατρο 1 είσοδος ή 1 έξοδος έδειχναν αλλαγή τόπου. Οροφή με μηχανήματα!!

Σκηνή και σκηνογραφία  3 διαφορετικά είδη σκηνικού φόντου  Συχνά έφτανε και μόνο η πρόσοψη ως φόντο για τη δράση  Όχι σκηνογραφική αντίληψη.  Σκηνικά??? Βλ. διαθεσιμότητα αντικειμένων!!  1650 και μετά: ζωγραφισμένα τοπία, παράθυρα & πόρτες διακοσμούσαν την πρόσοψη.  Όχι προοπτικά σκηνικά.