Γενικές Πληροφορίες Στο χώρο του εργαστηρίου πραγματοποιείται εκπαιδευτική και ερευνητική δραστηριότητα που περιλαμβάνει (α) την εργαστηριακή εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Ή ΤΙΤΛΟΔΟΤΗΣΗ ;
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Το τηλεσκόπιο κοσμικών ακτίνων επί τροχάδην. Οι κοσμικές ακτίνες είναι πυρήνες ή υποατομικά σωμάτια, με τα οποία βομβαρδίζεται ο πλανήτης μας από το διάστημα.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Μεταπτυχιακές προοπτικές φοιτητών ΤΕΙ Κρήτης Ημερίδα, 6/6/2013 ΤΕΙ Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Κρήτης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Κατασκευή πακέτου προσομοίωσης σε Matlab της κυκλικής.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διδακτική της Πληροφορικής
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικές Πληροφορίες Στο χώρο του εργαστηρίου πραγματοποιείται εκπαιδευτική και ερευνητική δραστηριότητα που περιλαμβάνει (α) την εργαστηριακή εκπαίδευση των φοιτητών του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες» (ΦΥΕ) της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας, η οποία λαμβάνει χώρα σε δύο εργαστηριακούς κύκλους, (β) την εκπόνηση πειραματικών διπλωματικών εργασιών των φοιτητών των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών «Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών» (ΚΦΕ) και Προχωρημένες Σπουδές στη Φυσική (ΠΣΦ) και (γ) την εκπόνηση πειραματικών εργασιών υποψηφίων διδακτόρων της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας. Νέες Τεχνολογίες στη Εκπαίδευση Τηλεργαστήρια Το Εργαστήριο Φυσικής του ΕΑΠ. Μεθοδολογία Εργαστηριακής Εκπαίδευσης Πειράματα Φυσικής με το Πρόγραμμα Ιχνηλασίας Tracker Αξιοποιείται η τεχνολογία εικονοληψίας και επεξεργασίας video σε Η/Υ για τη μελέτη φυσικών φαινόμενων στα πραγματικά τους περιβάλλοντα. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της τεχνολογίας αυτής είναι η ευκολία, οι ελάχιστοι απαιτούμενοι πόροι και η εκτέλεση πειραμάτων που είτε λόγω κόστους είτε λόγω αντικειμενικής αδυναμίας δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σχολικό περιβάλλον. Ευνοείται η δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου πειραμάτων, προσπελάσιμων από οποιονδήποτε ελεύθερα, αρκεί να διαθέτει στοιχειώδεις υποδομές Η/Υ. Εφαρμόζεται σε πειράματα μηχανικής, οπτικής, ρευστών, αστρονομίας κλπ. Δημοσιεύσεις Μιχάλης Πετρόπουλος, «Ας πειραματιστούμε, κινηματογραφώντας μας... », Συνέδριο “Η Φυσική Μαγεύει’’, Συνδιοργάνωση ΕΕΦ και Δήμος Καλαβρύτων, Απριλίου 2016, Καλάβρυτα. Μιχάλης Πετρόπουλος, «Κατανόηση εξισώσεων κινηματικής με χρήση λογισμικού ιχνηλασίας Tracker», Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού, Αθήνα, Απριλίου 2016, Ευγενίδειο Ίδρυμα, Αθήνα. Μιχάλης Πετρόπουλος, «Κατανόηση των αρμονικών συναρτήσεων στα φυσικά φαινόμενα», Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ και της Καινοτομίας, Αθήνα, Νοεμβρίου Ίδρυμα Ευγενίδου. Μιχάλης Πετρόπουλος, «Μελέτη Πειραμάτων Φυσικής με τη χρήση Λογισμικού́ Ιχνηλασίας Tracker», Δ.Ε., ΕΑΠ, Πάτρα, 2016 Τηλεργαστήριο στο Νόμο του Snell Πείραμα οπτικής εξ αποστάσεως, με χρήση LabView, ενός οικιακού H/Y και πλακέτας Arduino. Ο χρήστης ελέγχει πλήρως την πειραματική διάταξη μέσω του ελεύθερου λογισμικού TeamViewer. Δημοσιεύση 9o Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 8-10 Μαίου Γιαννέλος Γιώργος, «Πραγματικά πειράματα Φυσικής από Απόσταση», Δ.Ε., ΕΑΠ, Πάτρα, 2014 Συμβολόμετρο Michelson Το ιστορικό πείραμα με απλά υλικά και κομψό τρόπο κατασκευής και εκτέλεσης, εύκολα εκτελέσιμο σε σχολικό περιβάλλον, για την κατανόηση θεμελιωδών εννοιών της σύγχρονης Φυσικής. Πλάτσας Βασίλειος, «Συμβολόμετρο Michelson. Υλοποίηση πρότυπης συσκευής και πραγματοποίηση μετρήσεων», Δ.Ε., ΕΑΠ, Πάτρα, 2015 Προσομοιώσεις και Πειραματικές Διαδικασίες Προσομοιώσεις φυσικών φαινομένων με χρήση λογιστικών φύλλων και αποτελεσματικές μαθηματικές μεθόδους. Από τις πλέον σύγχρονες απόψεις στο χώρο της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών. Νικολοπούλου Μαριλένα, «Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων στη Φυσική με χρήση πειραματικών διαδικασιών και προσομοιώσεων», Δ.Ε., ΕΑΠ, Πάτρα, 2014 Νέες Εργαστηριακές Ασκήσεις Μοντέρνας Φυσικής Λειτουργία των φωτοπολλαπλασιαστών (PMT). Βαθμονόμηση και λειτουργία των πλαστικών σπινθηριστών Λειτουργία τηλεσκοπίου κοσμικών ακτίνων, Ανασυγκρότηση των φυσικών ιδιοτήτων. Ασκήσεις Μηχανικών Αναλόγων Προσομοίωσης των φυσικών φαινομένων και παρουσίασή τους. Μηχανικό ανάλογο της σκέδασης Rutherford Μηχανικό ανάλογο της αντίστροφης προσέγγισης της σκέδασης. Καθ. Σ.Ε. Τζαμαρίας, Επικ. Καθ. Α. Λέισος, Δρ. Α. Τσιριγώτης, Δρ Γ. Μπουρλής «δια ζώσης» Εργαστηριακή Εκπαίδευση στις Εγκαταστάσεις της ΣΘΕΤ 4ωρες (πρακτικά 5ωρες) Εργαστηριακές Ασκήσεις, συμπεριλαμβανομένων: της επεξεργασίας των μετρήσεων, απάντηση ερωτήσεων και επίλυση προβλημάτων, παράδοση εργασίας καθώς και εξέταση στο αντικείμενο της άσκησης 2 Εργαστηριακές Ασκήσεις / ημέρα Τελική Εξέταση σε όλα τα αντικείμενα του Εργαστηριακού Κύκλου Εκπαιδευτικό Υλικό, Ψηφιακό Υλικό, Βιντεοσκοπήσεις ΗΕLYCON Μήτσης Ιωάννης,, «Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων στη Φυσική με χρήση πειραματικών διαδικασιών και προσομοιώσεων», Δ.Ε., ΕΑΠ, Πάτρα, 2013 Προσομοίωση μεταβατικής κατάστασης στη εξαναγκασμένη ταλάντωση με απόσβεση. Το τηλεσκόπιο HELYCON είναι ένα δίκτυο ανιχνευτικών σταθμών, σε ικανή απόσταση ο ένας από τον άλλον, οι οποίοι ανιχνεύουν τα σωμάτια (πλήθος και χρόνος άφιξης) των καταιονισμών που φτάνουν στο έδαφος. Το HELYCON έχει σχεδιασθεί και κατασκευάζεται ως τηλε-εργαστήριο. Παρέχεται η δυνατότητα σ΄ όλες τις συνεργαζόμενες εκπαιδευτικές μονάδες (Λύκεια, Ε.Κ.Φ.Ε., Πανεπιστημιακά Τμήματα και Εργαστήρια), ανεξάρτητα της γεωγραφικής τους θέσης, να ελέγχουν εκ του μακρόθεν τα ανιχνευτικά συστήματα και να εκπονούν εργαστηριακές ασκήσεις Επίσης δύνανται να χρησιμοποιούν την πειραματική πληροφορία, έχοντας ελεύθερη πρόσβαση στα εξειδικευμένα πακέτα λογισμικού ανάλυσης των πειραματικών δεδομένων, να την επεξεργάζονται και να εκπονούν μετρήσεις και εκτιμήσεις φυσικών παραμέτρων. Η εκπόνηση εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών προγραμμάτων με επίκεντρο το HELYCON αποτελεί πεδίο καινοτομικής εκπαιδευτικής έρευνας. Μιχάλης Πετρόπουλος Μεταπτυχιακός Φοιτητής ΕΑΠ, ΠΣ ΚΦΕ Εργαστήριο Φυσικής ΕΑΠ Ομάδα Σωματιδιακής και Αστροσωματιδιακής Φυσικής Εκπαιδευτική Έρευνα και Σύγχρονες Τεχνολογίες στο Εργαστήριο Φυσικής του ΕΑΠ Προσομοιώσεις Συστημάτων με Αριθμητικές Μεθόδους 1 η Ημερίδα Προβολής του Ερευνητικού Έργου της ΣΘΕΤ, Πάτρα, 16/07/2016 Τηλεργαστήριο μέτρησης του λόγου e/m Το γνωστό πείραμα μέτρησης του λόγου e/m τροποποιώντας την εργαστηριακή άσκηση του ΠΣ ΦΥΕ χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές μονάδες χειρισμού εξ/ αποστάσεως και ψηφιακής κάμερας για σύγχρονη προβολή καθώς και το λογισμικό Tracker Υπό εκπόνηση ΔΕ του ΠΣ ΚΦΕ Νίκος Τσέλιος, «Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού στη φυσική με έμφαση στον Ηλεκτρομαγνητισμό» Astroneu collaboration