ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδική αγωγή και εκπαίδευση Θεσμικό πλαίσιο-εκπαιδευτική παρέμβαση
Advertisements

Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης.
Καθήκοντα Διευθυντών, Υποδιευθυντών & Δασκάλων Α/βάθμιας Εκπαίδευσης
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Τεμπρίδου Αντιόπη Ελένη Σχ. Σύμβουλος Π.Ε.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΕ στην Εκπαίδευση Εκπαίδευση Κομοτηνή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Βασικές λειτουργιές Συστήματος Δρ. Βασίλης Τσέτσος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση (mainstreaming)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Υπηρεσιακα συμβουλια - συνελευσεισ
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ

ΟΡΙΜΣΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΣΔΕΥ Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Τα ΣΔΕΥ αποτελούν αποκεντρωμένες αδιαβάθμητες υπηρεσιακές μονάδες της ΕΑΕ (Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης), υπάγονται στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή και έχουν σκοπό: α) Την προώθηση της συνεργασίας, το συντονισμό του έργου των σχολικών μονάδων και την ενδυνάμωσή τους στην ανταπόκριση στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών τους. β) Στην ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στο σχολείο των συνομηλίκων τους. γ) Στην υποστήριξη των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), της παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης και των μαθητών στους οποίους εφαρμόζεται κατ’ οίκον διδασκαλία. Κάθε ΣΔΕΥ, όπως προαναφέρθηκε, συντονίζει τις σχολικές μονάδες μέλη του ώστε να εντάσσουν και να ενισχύουν τους μαθητές με αναπηρία.

ΜΕΛΗ ΣΔΕΥ Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Διευθυντής του εκάστοτε Ειδικού Σχολειού Ψυχολόγος Κοινωνικός Λειτουργός Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής

ΔΡΑΣΗ ΣΔΕΥ Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Κάθε ΣΔΕΥ έχει υπό την ευθύνη του πέντε (5) γενικές σχολικές μονάδες. Σε κάθε γενική σχολική μονάδα δημιουργείται μια Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).

ΜΕΛΗ ΕΔΕΑΥ Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης Σε κάθε σχολική μονάδα δημιουργείται μια Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ), που αποτελείται: 1.από τον εκάστοτε Διευθυντή του γενικού σχολείου 2.τον εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής του Τμήματος Ένταξης, 3.έναν ψυχολόγο (από το ΣΔΕΥ του Ειδικού Σχολείου) 4.έναν κοινωνικό λειτουργό (από το ΣΔΕΥ του Ειδικού Σχολείου) 5.οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα του Ειδικού Σχολείου κριθεί απαραίτητη (π.χ. λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής, φυσικοθεραπευτής, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό)

ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΔΕΑΥ Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης Η Ε.Δ.Ε.Α.Υ. κάθε σχολικής μονάδας έχει τις εξής αρμοδιότητες: α) Διενεργεί αξιολόγηση για τη διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. β) Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης ή συμπεριφοράς, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης. γ) Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή μέσα στη γενική σχολική του τάξη. δ) Συντονίζει και παρακολουθεί τις δράσεις κοινωνικής στήριξης του μαθητή και της οικογένειάς του και συνεργάζεται με τις κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου και άλλους αρμόδιους φορείς.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΔΕΑΥ Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης ε ) Υποστηρίζει τις σχολικές μονάδες κατά τη μετεγγραφή των μαθητών, τους τελειόφοιτους με αναπηρία, καθώς και τους απόφοιτους με αναπηρία. στ) Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ όταν αυτοί συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Όλες οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε ΣΔΕΥ, καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για τη σύσταση του ωρολογίου προγράμματος της ΕΔΕΑΥ α ) Ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και Πρόεδρος της ΕΔΕΑΥ, κατά την έναρξη της σχολικής περιόδου, συγκαλεί Σύλλογο Διδασκόντων με θέμα «Ορισμός προτεραιοτήτων στις ανάγκες των μαθητών της σχολικής μονάδας που θα εξυπηρετήσει η ΕΔΕΑΥ» (Άρθρο 2 5 α Γ6 εγκύκλιος). β) Καταρτίζεται πρακτικό το οποίο υποβάλει ο διευθυντής της σχολικής μονάδας στο Διευθυντή της ΣΜΕΑΕ και συντονιστή των ΕΔΕΑΥ του σχολικού δικτύου. γ) Ο Συντονιστής του Κέντρου Υποστήριξης ΕΑΕ του ΣΔΕΥ μετά από πρόσκληση, καλεί τους προέδρους των ΕΔΕΑΥ όλων των σχολικών μονάδων του ΣΔΕΥ και συνεδριάζουν στην αρχή του σχολικού έτους και τουλάχιστον μια φορά κάθε τρίμηνο, με θέμα τον προγραμματισμό, τη συνεργασία, το συντονισμό και την κριτική αποτίμηση της προόδου υλοποίησης των σκοπών τους.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για τη σύσταση του ωρολογίου προγράμματος της ΕΔΕΑΥ δ) Στην πρώτη συνεδρίαση καθορίζεται το ετήσιο πρόγραμμα κάθε ΕΔΕΑΥ και διαμορφώνεται το τριμηνιαίο σχέδιο δράσης υλοποίησής του, το οποίο αναθεωρείται εφόσον χρειάζεται ή επικυρώνεται στη συνεδρίαση κάθε τριμήνου. ε) Η λειτουργία της ΕΔΕΑΥ αποτυπώνεται σε ένα ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα το οποίο συστήνεται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες για τις Σχολικές Μονάδες οργανωτικές διατάξεις.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του συνολικού ετήσιου προγραμματισμού της ΣΜΕΑΕ. ζ) Το τελικό ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ θεωρείται από το Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής της Σχολικής Δίκτυος και εγκρίνεται από το Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης που ανήκει το Κέντρο Στήριξης.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Προέδρου της ΕΔΕΑΥ 1. Πρόεδρος της ΕΔΕΑΥ είναι ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας στην οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της, ο οποίος συντονίζει την διαδικασία της συνεδρίασης της ΕΔΕΑΥ. 2. Υποβάλλει για θεώρηση το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ στο Συντονιστή με την έναρξη του σχολικού έτους σε τρία αντίτυπα και τον ενημερώνει για βασικές αλλαγές και τροποποιήσεις του προγράμματος, που ενδεχομένως θα προκύψουν κατά την εφαρμογή του. 3. Συνεργάζεται με το Συντονιστή των ΕΔΕΑΥ για την κατάρτιση του ωρολόγιου προγράμματος της ΕΔΕΑΥ. 4. Συνεργάζεται με τον/την Σχολικό Σύμβουλο ΕΑΕ, Σχολικό Σύμβουλο Γενικής Αγωγής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης της Μονάδας του σε όλες τις φάσεις του προγράμματος.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Προέδρου της ΕΔΕΑΥ 5. Συγκαλεί συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων ώστε να καταρτιστεί το πρακτικό των προτεραιοτήτων. 6. Διευκολύνει και συντονίζει το έργο του/της Εκπαιδευτικού ΕΑΕ ώστε να καταρτιστεί μια λειτουργική εισήγηση για τις ανάγκες που θα καλύψει η ΕΔΕΑΥ. 7. Προεδρεύει στις συνεδριάσεις της διεπιστημονικής ομάδας για την κατάρτιση του Ατομικού Προγράμματος Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης, χωρίς δικαίωμα ψήφου, σύμφωνα με το άρθρο 39 του Ν. 4115/ Εποπτεύει, διευκολύνει, υποστηρίζει το έργο της ΕΔΕΑΥ. 9. Εγκρίνει τις μετακινήσεις, ορίζει τις συναντήσεις με την οικογένεια και αποτελεί το πρόσωπο επαφής της ΕΔΕΑΥ για τη συνοδεία μαθητή ή οικογένειας σε άλλο φορέα.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Προέδρου της ΕΔΕΑΥ 10. Τηρεί το αρχείο της ΕΔΕΑΥ στο γραφείο του. 11. Υπογράφει και σφραγίζει το Ατομικό Πρόγραμμα Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης και τα παραπεμπτικά έντυπα της ΕΔΕΑΥ. 12. Τηρεί το παρουσιολόγιο του προσωπικού της ΕΔΕΑΥ. 13. Συνεργάζεται με τον/την Προϊστάμενο του οικείου ΚΕΔΔΥ, όπου κριθεί απαραίτητο. 14. Υποβάλλει στο Συντονιστή με τη λήξη του σχολικού έτους, την ετήσια έκθεση λειτουργίας της ΕΔΕΑΥ η οποία παραμένει στο αρχείο της ΣΜΕΑΕ.

Αρχείο ατομικών φακέλων 1. Σε κάθε Σχολική Μονάδα, με ευθύνη του Διευθυντή και Προέδρου της ΕΔΕΑΥ, τηρείται αρχείο που περιλαμβάνει τους ατομικούς φακέλους των μαθητών που υποστηρίζονται από την ΕΔΕΑΥ 2. Ο ατομικός φάκελος περιλαμβάνει: α. Το πρακτικό της αρχικής απόφασης του συλλόγου διδασκόντων για την υποστήριξη του μαθητή. β. Το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ όπου είναι καταγεγραμμένες οι υπηρεσίες που προσφέρονται στο μαθητή. γ. Το αξιολογικό υλικό της ΕΔΕΑΥ. δ. Το Ατομικό Πρόγραμμα Υποστήριξης και Διαφοροποίησης με τα σχόλια παρακολούθησης της πορείας του. ε. Το παραπεμπτικό στο ΚΕΔΔΥ ή άλλο φορέα, εφόσον υπάρχει. στ. Η γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ εφόσον υπάρχει. ζ. Ό,τι άλλο αφορά το μαθητή και το πρόγραμμά του. Η διακίνηση των εγγράφων αυτών από προς τη σχολική μονάδα γίνεται μόνο υπηρεσιακά