Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Advertisements

Επιχειρηματικό Σχέδιο
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 6: Αντιμετώπιση Κινδύνων.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ιδέες για το παρόν και το μέλλον
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Πρόταση μιας στρατηγικής
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Παρουσίαση από [Όνομα]
Επιχειρηματικό σχέδιο
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο

Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε λέξεις που θα καθοδηγούν την ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο συνοπτικοί.

Η ομάδα Αναφέρετε το Γενικό Διευθυντή και τα βασικά στελέχη κατά όνομα. Συμπεριλάβετε τα προηγούμενα επιτεύγματα για να δείξετε ότι πρόκειται για άτομα με επιτυχίες. Συνοψίστε τα χρόνια εμπειρίας στον τομέα.

Σύνοψη αγοράς Συνοψίστε την αγορά στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον. –Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές, τις μεταβολές στην αγορά, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό που προσφέρουν την ευκαιρία για την επιτυχία της εταιρείας.

Ευκαιρίες Αναγνωρίστε προβλήματα και ευκαιρίες. –Αναφέρετε προβλήματα των καταναλωτών και προσδιορίστε τη φύση των ευκαιριών προϊόντων/υπηρεσιών που δημιουργούνται από αυτά τα προβλήματα.

Επιχειρηματική ιδέα Συνοψίστε την κύρια τεχνολογία, την ιδέα ή τη στρατηγική στην οποία βασίζεται η επιχείρηση.

Ανταγωνισμός Συνοψίστε τον ανταγωνισμό. Περιγράψτε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας.

Στόχοι και σκοποί Αναφέρετε τους στόχους της πενταετίας. Αναφέρετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους για να επιτύχετε τους σκοπούς της πενταετίας. –Αναφέρετε τους στόχους για το μερίδιο της αγοράς. –Αναφέρετε τους στόχους εσόδων/κερδοφορίας.

Οικονομικό σχέδιο Περιγράψτε ένα οικονομικό σχέδιο υψηλού επιπέδου που καθορίζει το οικονομικό μοντέλο και τις υποθέσεις τιμολόγησης. –Αυτό το σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει τις αναμενόμενες ετήσεις πωλήσεις και τα κέρδη για την επόμενη τριετία. –Χρησιμοποιήστε περισσότερες από μία διαφάνειες για να καλύψετε επαρκώς αυτό το υλικό.

Απαιτήσεις πόρων Λίστα απαιτήσεων για τους παρακάτω πόρους: –Προσωπικό –Τεχνολογία –Οικονομικά –Διανομή –Προώθηση –Προϊόντα –Υπηρεσία

Κίνδυνοι και ανταμοιβές Συνοψίστε τους κινδύνους του προτεινόμενου έργου και πώς θα τους αντιμετωπίσετε. Αξιολογήστε τις αναμενόμενες ανταμοιβές, ιδιαίτερα αν αναζητείτε χρηματοδότηση.

Βασικά θέματα Βραχυπρόθεσμα –Αναγνωρίστε τις βασικές απόφάσεις και θέματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης. –Περιλάβετε τις συνέπειες από την αναβολή της απόφασης. Μακροπρόθεσμα –Αναγνωρίστε θέματα που χρήζουν μακροπρόθεσμης επίλυσης. –Περιλάβετε τις συνέπειες από την αναβολή της απόφασης. Αν αναζητείτε χρηματοδότηση, πρέπει να συγκεκριμενοποιήσετε τα θέματα που απαιτούν οικονομικούς πόρους για επίλυση.