ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο της πώλησης του προϊόντος»
ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC BBDO: «Εντοπισμός Προβλήματος» “Problem Detection” Η εταιρεία απευθύνεται άμεσα στους καταναλωτές για να διαπιστωθεί τι τυχόν τους ενοχλεί στο συγκεκριμένο προϊόν ή στην κατηγορία του προϊόντος
ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC DDB Needham: «Εμπόδια στην Αγορά του Προϊόντος» “Barriers to Purchase” R.O.I. (Relevance-Σχετική με τις Ανάγκες του, Originality-Πρωτοτυπία, Impact-Επίδραση)
ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC Leo Burnett: Δίνει έμφαση στο «ενυπάρχον στοιχείο δραματοποίησης του κάθε προϊόντος» (Inherent Drama) το οποίο θα πρέπει να παρουσιάζεται αξιόπιστα.
ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC J. Walter Thompson: Επικεντρώνει την προσοχή της στη μοναδικότητα του προϊόντος, στη δημιουργία ταυτότητας για το προϊόν και στη χρησιμοποίηση του γοήτρου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 1.Προσανατολισμός (Orientation): Ανάδειξη και εντοπισμός του προβλήματος. 2.Προετοιμασία (Preparation): Συγκέντρωση των απαραίτητων δεδομένων.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 3. Ανάλυση (Analysis): Ανάλυση του πληροφοριακού υλικού που συγκεντρώθηκε. 4. Διατύπωση Ιδεών (Ideation): Παρουσίαση πρώτων ιδεών και εξέταση εναλλακτικών προτάσεων.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 5. Επώαση (Incubation): Παρέχεται χρονικό διάστημα για αφομοίωση και αναμονή για την έμπνευση. 6. Σύνθεση (Synthesis): Συναρμολόγηση των επί μέρους στοιχείων για την ολοκλήρωση της προσπάθειας.