Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ονοματεπώνυμο : Βασιλοπούλου Χριστίνα Α. Μ.: 3547 Εξάμηνο : ΣΤ΄ Μάθημα : Εκπαιδευτικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Advertisements

Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Ubuntu / LTSP / sch-scripts Εγκατάσταση και Διαχείριση Σχολικών Εργαστηρίων με Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα Γεωργόπουλος Άλκης Σιάχος Γιάννης.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 3: Οι Συμμετέχοντες (stakeholders). Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Lesson 11 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 11.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Εξέλιξη Farm Manager iOS για δυνατότητα λογικής ομαδοποίησης, επισκόπησης εργασιών που εκκρεμούν και αναφορές Μπούρας Βασίλειος 2702 Επιβλέπων: Δρ. Λάντζος.
Αρχεία - Φάκελοι Αρχείο ονομάζουμε μια οργανωμένη συλλογή από δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα σε κάποιο μέσο αποθήκευσης του υπολογιστή. Τα βασικά χαρακτηριστικά.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
“Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης: Τάσεις και Προοπτικές’’
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Βασικές αρχές της σύγχρονης Γλωσσολογίας: Σωστό ή λάθος;
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Δημαρχείο Θεσσαλονίκης
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Διοικητική των επιχειρήσεων
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
Συμβουλές για ασφάλεια στο INSTAGRAM
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Μαυροματάκη
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Αυτοκινούμενα και εναέρια Ρομποτικά Συστήματα
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Ριζοσπαστική δεξιά - φροντίδα στην κοινότητα (1/5)
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
Συστημα διαχΕΙρισης επιστημονικΩν Εργων
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Eπιστημονική ημερίδα Γυμνάσιο Πτελεού Οκτώβριος 2014
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
H Περαιτέρω Χρήση Πληροφοριών του Δημόσιου Τομέα
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
Σύστημα Εισροών - Εκροών στα πλωτά εφοδιαστικά μέσα
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Βελτίωση Ποιότητας Υπηρεσιών του ΕΣΥ: του Νοσηλευτικού Προσωπικού
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Χρήσιμες Λειτουργίες στο Google Chrome
Χρήση του Tablet.
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Εφαρμογή συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης στην Αεροπορική Συντήρηση… ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ.
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
Social Media Networks.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ονοματεπώνυμο : Βασιλοπούλου Χριστίνα Α. Μ.: 3547 Εξάμηνο : ΣΤ΄ Μάθημα : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Θέμα Εργασίας : Εκπαιδευτικές Εφαρμογές ΦΛΩΡΙΝΑ

Στόχοι της εφαρμογής babbel; Είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκμάθησης ξένων γλωσσών στην Android συσκευή μας. Χρησιμοποιούμε έξυπνους και περιεκτικούς τρόπους μελέτης για να μάθουμε πολύ γρήγορα τα βασικά ούτως ώστε να μπορέσουμε να μιλήσουμε ακόμα γρηγορότερα. Μπορούμε να μάθουμε : Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Σουηδικά, Πορτογαλικά, Ολλανδικά, Πολωνικά, Τούρκικα, Ινδονήσια

Περιγραφή της εφαρμογής babbel Η εφαρμογή διαθέτει το Λεξιλόγιο (Vocabulary) και την Επανάληψη (Review Manager). Για να λειτουργήσει η Επανάληψη θα πρέπει να κάνουμε λογαριασμό στη σελίδα του Babbel. Το κύριο χαρακτηριστικό όμως είναι το Λεξιλόγιο (Vocabulary).

Στην παραπάνω εικόνα θα βρούμε λέξεις χωρισμένες σε κατηγορίες, ανάλογα με το μέρος ή το αντικείμενο που θέλουμε να συζητήσουμε, για παράδειγμα στο σπίτι, στη δουλειά, κ. α. Στις κατηγορίες περιέχονται πακέτα τα οποία μπορούμε να κα Επιλέγοντας μια κατηγορία θα βρούμε ομάδες λέξεων όπως νούμερα, χρόνος, χρώματα και άλλα για να μπορέσουμε να τις μελετήσουμε αλλά και να κάνουμε μία ολοκληρωμένη επανάληψη.

Ο τρόπος των μαθημάτων γίνεται ως εξής : 1. Μας παρουσιάζονται τριάδες ή τετράδες λέξεων με διαφορετικούς τρόπους για να τις αφομοιώσουμε όσο καλύτερα γίνεται. 2. Πρώτα μας δείχνει τη λέξη και μια εικόνα του αντικειμένου. Ακούμε τη λέξη από τα ηχεία και καλούμαστε να την επαναλάβουμε. Η εφαρμογή μας βαθμολογεί με άριστα το 100, αναλόγως πόσο καλά χρησιμοποιούμε την προφορά ! 3. Ύστερα παρουσιάζονται όλες οι εικόνες των λέξεων μαζί με μία από τις λέξεις γραμμένη στο κέντρο της οθόνης. Καλούμαστε να επιλέξουμε τη σωστή εικόνα για την ανάλογη λέξη. 4. Αργότερα, εμφανίζονται και πάλι μία μία οι εικόνες και από κάτω μερικά τυχαία γράμματα από τα οποία πρέπει να επιλέξουμε με ποιο γράμμα ξεκινάει η λέξη που θέλουμε να βρούμε. 5. Στην τέταρτη παρουσίαση, μας δείχνει την εικόνα και από κάτω έχει μπερδεμένα όλα τα γράμματα από τα οποία αποτελείται η λέξη. Πρέπει με τη σειρά να τα επιλέξουμε ένα ένα για να τη βρούμε. 6. Στην πέμπτη και τελευταία παρουσίαση, μας δίνει κάποιες προτάσεις στις οποίες λείπει η λέξη που θέλουμε να βρούμε. Πρέπει να καταλάβουμε το νόημα της πρότασης και να επιλέξουμε τη σωστή.

Αποτελέσματα 1. Μαθαίνουμε να προφέρουμε ξένες λέξεις σωστά. 2. Μαθαίνουμε να γράφουμε λέξεις σωστά. 3. Απομνημονεύουμε ευκολότερα λέξεις μέσω εικόνων.

b/start.html

Στόχοι της εφαρμογής « η μαγική γραμμούλα » Να μάθουν οι μαθητές καινούριες λέξεις. Να χρησιμοποιούν την λογική τους. Να μάθουν τα γράμματα της αλφαβήτου. Να μάθουν ορθογραφία και ανάγνωση. Να αποκτούν κριτική ικανότητα και σκέψη.

Περιγραφή της εφαρμογής « η μαγική γραμμούλα » 1. Κάνουμε κλικ για να παίξουμε με τη Μαγική Γραμμή. Πρόκειται για λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που βοηθά στο μάθημα της Γλώσσας τα παιδιά της Πρώτης και της Δεύτερης τάξης του Δημοτικού Σχολείου. 2. Επιλέγουμε το παράθυρο της Μαγικής Γραμμούλας που είναι και το πλέον κατάλληλο για το διάστημα αυτό και το αρχικό στάδιο διδασκαλίας των γραμμάτων. 3. Κάθε γράμμα παρουσιάζεται ξεχωριστά, με δικές του ασκήσεις, και το πρόγραμμα διαθέτει και βοήθεια ( πατήστε τη νεραϊδούλα στο κάτω μέρος της σελίδας για να σας βοηθήσει ). 4. Από την επιλογή " Χωριό " κατάλληλο παιγνίδι είναι ο Κηπουρός, που βοηθά τα παιδιά να εντοπίζουν το αρχικό γράμμα μιας λέξης.

Αποτελέσματα 1. Οι μαθητές ( Α΄και Β΄ δημοτικού ) μέσω της εφαρμογής καταφέρνουν να εξασκήσουν την γλωσσική τους ικανότητα και συγκεκριμένα το αλφάβητο όπου είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν στο σχολείο. 2. Αντιμετωπίζουν τυχόν δυσκολίες που είχαν, όσον αφορά το αλφάβητο και γενικότερα την γραφή, πρίν ασχοληθούν με την εφαρμογή αυτή. 3. Ενδιαφέρονται περισσότερο για το μάθημα της γλώσσας καθώς οι εικόνες και τα παραμύθια της εφαρμογής προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον σε αντίθεση με τα βιβλία του σχολείου.