Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ο Ρόλος του ΕΕΥΕΜ και το ΕΑΠ
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Το Open Eclass ως Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Βάλια Τριπερίνα Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης & Ηλεκτρονική Αξιολόγηση»

2 library.elearningtemplates.com

Στόχοι Παρουσίασης 3 Παρουσίαση  του χώρου της ηλεκτρονικής μάθησης  της φιλοσοφίας που διέπει τις αρχές σχεδίασης των συστημάτων διαχείρισής της  των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των συστημάτων αυτών.

Συνιστώσες της Εκπαιδευτικής Πρακτικής Original diagram by C. Duncan

Ηλεκτρονική Μάθηση (e-learning) 5 Η έννοια της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) είναι αρκετά γενική και περικλείει οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης από απόσταση, όπου ως πλατφόρμα χρησιμοποιεί τους πόρους του διαδικτύου (internet) ή, γενικότερα, τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Ηλεκτρονική Μάθηση Σχετικοί Όροι 6  Εκπαίδευση βασισμένη σε υπολογιστές  Εκπαίδευση βασισμένη στο διαδίκτυο  Εκπαίδευση βασισμένη στην τεχνολογία itviz.com

Εκπαίδευση βασισμένη σε υπολογιστές (Computer Based Training, CBT) 7 Σειρές μαθημάτων που διατίθενται σε ηλεκτρονική μορφή υποστηριζόμενη από οποιασδήποτε μορφής διαδραστική (interactive) τεχνολογία. Συνήθως αφορά την εκμάθηση ενός συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου

Εκπαίδευση βασισμένη στο διαδίκτυο (Web Based Training, WBT) 8 Πρακτικά, πρόκειται για μια επέκταση της εκδοχής της εκπαίδευσης που βασίζεται σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές οι οποίοι πλέον συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαδικτύου. Ως αποτέλεσμα, τελικά, αυξάνεται πρακτικά και ουσιαστικά η δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ διδασκόμενου και εκπαιδευτή και μεταξύ διδασκομένων.

Εκπαίδευση βασισμένη στην τεχνολογία (technology based training, TBT) 9 Αφορά στον εμπλουτισμό του μαθήματος που γίνεται στην παραδοσιακή αίθουσα διδασκαλίας με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, όπως τηλεόραση, εκτυπωτής, ήχος, video κ.λπ. Στη μορφή αυτή δεν υπάρχει μέριμνα για συνολικό διδακτικό σχεδιασμό αλλά μόνο ξεχωριστά για το καθένα από τα επιμέρους διαθέσιμα μέσα. Υποστηρίζεται από συστήματα διαχείρισης μαθήματος και διδακτικού περιεχομένου.

Τρόποι παροχής E-learning 10 Εξ’ αποστάσεως Distance Learning Πρόσωπο με πρόσωπο ( Face to Face) Μικτή Blended ΣύγχρονηΑσύγχρονη Σε απ’ ευθείας σύνδεση Online

√Θέματα δημιουργίας και διάθεσης περιεχομένου √Επικοινωνία και συνεργασία √Εξέταση και αξιολόγηση Σχεδίαση ενός online μαθήματος

Συστήματα Υποστήριξης Ηλεκτρονικής Μάθησης 12 library.elearningtemplates.com Συστήματα Συγγραφής Περιεχομένου Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης

Συστήματα Συγγραφής Περιεχομένου 13

Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης 14 Εμπορικά Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα

Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης – Learning Management Systems (LMS) 15 Τα ΣΔΜ αποτελούν σήμερα το μεγαλύτερο τμήμα των συστημάτων λογισμικού τα οποία υποστηρίζουν την εκπαίδευση. Το υπερσύνολο των συστημάτων αυτών είναι γνωστό με τον όρο Συστήματα Μαθησιακής Τεχνολογίας Γνωστά επίσης και ως ηλεκτρονικές πλατφόρμες ή Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης ( Virtual Learning Environments )

Κυριότεροι εκπρόσωποι LMS 16 Συστήματα διαχείρισης Μαθήματος Συστήματα διαχείρισης Διδακτικού Περιεχομένου

Τι είναι το Σύστημα Διαχείρισης Μαθήματος Course Management System (CMS) 17 Ένα CMS είναι ένα διαδικτυακό σύστημα που  διαχειρίζεται την εγγραφή του μαθητή σε ένα μάθημα,  παρακολουθεί τη δραστηριότητά του και  διαθέτει το ψηφιακό περιεχόμενο του μαθήματος.

Τι είναι το Σύστημα διαχείρισης διδακτικού περιεχομένου Learning Content Manag. System (LCMS) 18 Υποσύνολο των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (CMS επίσης) που διαθέτουν κυρίως λειτουργίες:  δημιουργίας και διαχείρισης του εκπαιδευτικού υλικού ενός μαθήματος από τον εκπαιδευτή  εγγραφής του μαθητή σε ένα μάθημα  αλληλεπίδρασης του μαθητή με το μαθησιακό περιεχόμενο  εκπαιδευτικού σχεδιασμού

LCMS vs CMS 19

LCMS & LMS 20 edmaterials.net

Learning Management Systems - LMS 21 MicroAssist. learning/learning-management-systems

Τι δεν κάνουν τα τυπικά LMS 22 δεν παρέχουν σειρές μαθημάτων δεν παρέχουν προσωποποιημένη διαδικασίας μάθησης δε διαθέτουν ολοκληρωμένα περιβάλλοντα συγγραφής περιεχομένου δε διαθέτουν ολοκληρωμένα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής εξέτασης

Συστήματα του ευρύτερου χώρου των LMS 23  Συστήματα Υποστήριξης Συνεργατικής Μάθησης (Collaborative Learning Support System)  Συστήματα Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Αξιολόγησης (Electronic Assessment Management Systems)  Εικονικές Τάξεις (Virtual Classrooms)

Αξιολόγηση των LMS στην εκπαιδευτική διαδικασία 24 Πλεονεκτήματα (Ι) αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η μετάδοση και η πρόσληψη των γνώσεων Γίνεται εφικτή η πρόσβαση σε μεγάλες βάσεις δεδομένων και η σύνδεση με μεγάλες ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες ενθαρρύνεται η αυτονομία και πρωτοβουλία των μαθητών η διαδικασία της μάθησης μπορεί να γίνει συνεργατική

Αξιολόγηση των LMS στην εκπαιδευτική διαδικασία 25 Πλεονεκτήματα (ΙΙ) οι μαθησιακές διαδικασίες εξισώνονται για τους εκπαιδευόμενους δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους να επικοινωνούν μεταξύ τους µέσω ασύγχρονων και σύγχρονων υπηρεσιών δίνει τη δυνατότητα εκπαίδευσης μεγάλου αριθμού ατόμων

Αξιολόγηση των LMS στην εκπαιδευτική διαδικασία 26 Μειονεκτήματα απαιτείται περισσότερος χρόνος ενασχόλησης για τον εκπαιδευτή εξάρτηση από την δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο για τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ενισχύεται η αίσθηση απομόνωσης λόγω της απόστασης και της έλλειψης φυσικής επαφής με τον διδάσκοντα ή τους άλλους εκπαιδευόμενους

Γνωστά LMS ανοιχτού κώδικα 27  Moodle  ATutor  Claroline  ILIAS  Dokeos  OLATwww.olat.org

Λόγοι επιλογής των παραπάνω LMS στην εκπαίδευση 28  Είναι λογισμικά που διατίθενται δωρεάν  Ο κώδικάς τους μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του ιδρύματος ή οργανισμού  είναι πολύ δημοφιλή καθώς χρησιμοποιούνται από πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς  υποστηρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες και διεθνή πρότυπα στο χώρο των Μαθησιακών Τεχνολογιών.  Διαθέτουν μεγάλη και ενεργή κοινότητα χρηστών

Αξιολόγηση των LMS στην εκπαιδευτική διαδικασία Πλεονεκτήματα  Συμπληρωματική Λειτουργία με την Παραδοσιακή Εκπαιδευτική Διαδικασία  Εκμετάλλευση των Δυνατοτήτων της Τεχνολογίας √Διευκόλυνση της επικοινωνίας Διδάσκοντος - Διδασκομένου √Εμπλουτισμός Μαθημάτων - Χρήση πολυμέσων – Αλληλεπίδραση - Αυτοαξιολόγηση √Ευκολία ανανέωσης υλικού √Ευκολία πρόσβασης μέσω Διαδικτύου χωρίς περιορισμό χώρου και χρόνου

Αξιολόγηση των LMS στην εκπαιδευτική διαδικασία Μειονεκτήματα  Περιορισμός της Προσωπικής Επικοινωνίας Διδάσκοντος – Διδασκομένου  Αύξηση των Υποχρεώσεων του Διδάσκοντος  Απαραίτητη η Εξοικείωση με τις Νέες Τεχνολογίες  Υψηλό Κόστος Εξοπλισμού – Απόκτησης και Συντήρησης

Λειτουργικό Μοντέλο Ηλεκτρονικής Μάθησης Σχεδιαστής Μάθησης Εγγραφή Εκπαιδευομένου Περιβάλλον Συνεργασίας Περιβάλλον Διανομής Έλεγχοι και Δοκιμασίες Source: Eduworks Corporation January Εργαλεία Σύνθεσης Περιεχομένου Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Διαχειριστής Καταλόγου ΑποθήκηΜαθησιακούΥλικούκαιΚατάλογοςΔιανομής ΜαθησιακάΑντικείμενα ΜαθησιακάΑντικείμενα ΜαθησιακάΑντικείμενα ΜαθησιακάΑντικείμεναΔιαθέσιμαΔιαθέσιμα Εγγραφές Γεγονότα Δοκιμασίες Δραστηριότητες Δραστηριότητες Αποτελέσματα ΣύστημαΔιαχείρισηςΜάθησης Εγγραφές Εγγραφές Εγγραφές Εγγραφές Σχεδιασμοί ΣχεδιασμοίΣτόχοι

ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Πρακτική Μαθησιακά Αντικείμενα metadata Αποθετήρια OERs Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός SCORM Κοινωνικά μέσα Συνεργατικά περιβάλλοντα e-portfolio Ορισμοί Μαθησιακών Ικανοτήτων Γλώσσα Εκπαιδευτικής Μοντελοποίησης EML Μαθησιακές ευκαιρίες metadata Περιβάλλοντα Αξιολόγησης VLEs MOOCs

Εν Κατακλείδι…  Η τεχνολογική υποδομή υπάρχει…  Τα εργαλεία υπάρχουν…  Τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα είναι δεδομένα…  Αυτό που λείπει είναι το περιεχόμενο

Σας ευχαριστώ πολύ Ερωτήσεις; Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας