ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου
Φιλοσοφία Από την ένταξη στο κύκλο της Φυσικής του Λυκείου Στη συμπλήρωση των γνώσεων της Γενικής Παιδείας - Επέκταση του γυμνασίου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ
ΣΤΟΧΟΙ ΝΕΟΥ Α.Π. Η έμφαση στην εννοιολογική διάσταση της επιστημονικής γνώσης Στην ενότητα ‘Μηχανική’ η έμφαση μπορεί να δοθεί στη ‘Δυναμική’ η οποία θα πλαισιωθεί από την ενότητα: ‘Ευθύγραμμη κίνηση’. Στην ενότητα ‘Ενέργεια’, αναβαθμίζεται ο ρόλος της ενότητας ‘Διατήρηση της ενέργειας’ Στην ενότητα ‘Ηλεκτρισμός’, διακρίνονται δύο ισοδύναμα εννοιολογικά πλαίσια, το ‘ηλεκτροδυναμικό’ (νόμος του Ohm) και το ‘ενεργειακό’ (νόμος του Joule)
Διδακτικά Εργαλεία Όχι ασκησιολογία :Λελογισμένη χρήση του μαθηματικού λογισμού και των μαθηματικών εργαλείων Έμφαση στην πειραματική διδασκαλία και στις πειραματικές δραστηριότητες των μαθητών. Έμφαση στο τρόπο με τον οποίο παράγεται η επιστημονική γνώση (απαραίτητη η ρητή διδασκαλία μεθοδολογικών στοιχείων της φυσικής.) πολιτισμική διάσταση της φυσικής (Σύνδεση με Ιστορία –Τεχνολογία –καθημερινή ζωή)
Εκπαιδευτικό υλικό υποστήριξης Δικτυακοί τόποι Στους δικτυακούς τόπους των ΕΚΦΕ (Δικτυακός τόπος–blog ομάδας εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών)