Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών « Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων Τάκης Αλεξόπουλος Επίκουρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών « Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων Τάκης Αλεξόπουλος Επίκουρος Καθηγητής.

Επιχειρηματικές Συνεργασίες ΔΟΜΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΠΑΠ ΑΕ ΠΑΕ Super league 2013

Οι νέες επιχειρηματικές συνθήκες που διαμορφώνονται στην πορεία της νέας χιλιετίας καθιστούν επιτακτική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού του ρόλου και των στόχων κάθε επιχείρησης. Οι ποδοσφαιρικές ομάδες πλέον λειτουργούν ως επιχειρήσεις και για το λόγο αυτό θα πρέπει να προσαρμόζονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Το ανταγωνιστικό αυτό περιβάλλον θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με έναν επιχειρηματικό σχεδιασμό, με αποτελεσματική διοίκηση και ολοκληρωμένες προτάσεις μάρκετινγκ, που να μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγικότητας, αύξηση των εσόδων, Το ανταγωνιστικό αυτό περιβάλλον θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με έναν επιχειρηματικό σχεδιασμό, με αποτελεσματική διοίκηση και ολοκληρωμένες προτάσεις μάρκετινγκ, που να μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγικότητας, αύξηση των εσόδων, αλλά και σε μια καλύτερη σχέση με την κοινωνία μέσα στην οποία υπάρχει και λειτουργεί, αλλά και που από την οποία συντηρείται. Πλέον, η οικονομική κατάσταση του κάθε πρωταθλήματος παίζει μείζονα ρόλο, μιας και η συνεχώς αυξανόμενη εμπορευματοποίηση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου αυξάνει διαρκώς και το επιχειρηματικό ρίσκο 3ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Δυστυχώς όμως, οι κρατικοί φορείς, οι οργανωτικές αρχές, όπως και οι Ανώνυμες Εταιρείες οι ίδιες δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή στον ποδοσφαιρικό κλάδο ο οποίος «φωνάζει» για εξυγίανση. Είναι πια γεγονός ότι η διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων του 2004, αλλά και η κατάκτηση του Euro την ίδια χρονιά από την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου υπήρξαν ευκαιρίες χαμένες για την δημιουργία ενός ψυχολογικού κινήτρου-ερεθίσματος που θα έσπρωχνε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη προς την μετατροπή του χώρου σε ένα υγιές αθλητικό-επιχειρηματικό περιβάλλον. 4ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Το ελληνικό ποδόσφαιρο χρειάζεται να επαναπροσδιορίσει τη σχέση με την ίδια του την «φύση». Σε πολλούς που είναι συναισθηματικά συνδεδεμένοι –και φορές αντιμετωπίζουν τα νέα δεδομένα με υπερβάλλοντα ρομαντισμό, υποστηρίζοντας ότι το ποδόσφαιρο έχει «μεταβεί» σε μια άλλη διάσταση – απαντούμε ότι το παιχνίδι δεν «μεταβαίνει» ούτε «πεθαίνει», απλά μεταβάλεται λόγω των ευρύτερων κοινωνικών, οικονομικών αλλά και πολιτικών αλλαγών. Αυτό άλλωστε συμβαίνει καθ’ όλη την πορεία της ύπαρξής του. Μεταβολή λοιπόν και όχι «μετάβαση». 5ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Η λέξη ‘μετάβαση’ δίνει έμφαση στον προορισμό, έχοντας δηλαδή αφετηρία και στάση. Αντίθετα, η μεταβολή υπονοεί μια διαδικασία ανακάλυψης που ξεδιπλώνεται μέσα στον χρόνο και εξαρτάται από τις προηγούμενες, αλλά και από τις αναδυόμενες κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές παραμέτρους. Η μεταβολή, λοιπόν, που υφίσταται το ελληνικό ποδόσφαιρο αντανακλά τις κοινωνικές εξελίξεις. Σε αυτό το αναδυόμενο περιβάλλον θα πρέπει το ελληνικό ποδόσφαιρο όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να ανακαλύψει τις πραγματικές του δυνατότητες. 6ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Το ποδόσφαιρο δεν είναι απλά το πιο δημοφιλές άθλημα στην Ελλάδα, είναι πια και ένα σπορ με αξιοσημείωτες οικονομικές διαστάσεις Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Αθλητικής Επιχειρηματικότητας, το ετήσιο μέγεθος της αγοράς του αθλητικού επιχειρείν, της επιχειρηματικής δηλαδή δραστηριότητας που αναπτύσσεται γύρω από τον αθλητισμό στην Ελλάδα, άγγιξε το 2008 τα 2,5 δις ευρώ. Η έρευνα έδειξε ότι το σημαντικότερο κομμάτι του τζίρου αφορά το χώρο του ποδοσφαίρου, περίπου το 65% (δεύτερος σημαντικός τομέας είναι το μπάσκετ). Μάλιστα η ίδια μελέτη προβλέπει η απόσταση μεταξύ ποδοσφαίρου και υπολοίπων αθλημάτων να αυξηθεί σημαντικά όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή των καινούριων ποδοσφαιρικών γηπέδων που έχουν ήδη δρομολογηθεί. 7ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα: ένας (νέος) ορισμός Ανατρέχοντας μόλις χρόνια πίσω, οι συζητήσεις περί ποδοσφαίρου μεταξύ γνωστών και φίλων καθώς και τα πρωτοσέλιδα των, επίσης μόλις, 5-6 αθλητικών εφημερίδων στην Ελλάδα, περιστρέφονταν γύρω από αποτελέσματα και όμορφες ενέργειες των ποδοσφαιριστών. Ταυτόχρονα, οι λιγοστές και μοναδικές αναφορές, είτε στο διεθνές ποδόσφαιρο είτε στα «οικονομικά» σχετικά με το ποδόσφαιρο, ήταν συνυφασμένες με τους 13 αγώνες του «ΠΡΟ-ΠΟ». 8ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Σήμερα, οι μισθοί των παιχτών έχουν εκτοξευτεί στα ύψη, τα τηλεοπτικά συμβόλαια επιφέρουν έσοδα που καμία αθλητική εταιρεία δεν φανταζόταν (σχεδόν €160εκ. θα μοιραστούν οι ΠΑΕ της Super League για τα επόμενα 3 χρόνια), ομάδες διεκδικούν (στην Ελλάδα) καινούρια γήπεδα για τον ίδιο σκοπό που άλλες (στο εξωτερικό) τα κατασκευάζουν μόνες τους (π.χ. για μεγιστοποίηση της χρήσης αυτών = αύξηση εσόδων), το προφίλ των χορηγιών και του λεγόμενου merchandising έχει αυξηθεί πέρα από κάθε μέτρο, αριθμός ποδοσφαιρικών ανώνυμων εταιρειών εισάγονται σε χρηματιστήρια της Δυτικής Ευρώπης, καθώς επίσης και μια νέα αγορά υπηρεσιών, προϊόντων και ιδεών σχετίζεται με την εμπορική διάσταση και εκμετάλλευση του ποδοσφαίρου. 9ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Τελικά τί είναι το σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο στην Ελλάδα; Επιχείρηση με αυτούσια χαρακτηριστικά μιας ανώνυμης εταιρείας ή κάτι διαφορετικό; Οι λόγοι που καθιστούν το σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ξεχωριστό επιχειρηματικό κλάδο, και βοηθούν στο να στηριχθεί ο παρακάτω ορισμός της «ποδοσφαιρικής επιχειρηματικότητας», η οποία προτείνεται και ορίζεται ως: 10ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

«Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία». «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία». 11ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Ανεξάρτητα από τι συμβαίνει εντέλει, οι ορισμοί εξαρτώνται από α) το πλαίσιο στο οποίο αναφέρονται και β) το πλαίσιο από το οποίο προκύπτουν. Βέβαια, για να γίνει κατανοητός ο παραπάνω ορισμός και να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματα που προκαλεί, χρειάζεται να οριστούν επιπλέον τα σημαντικότερα μέρη του: Ανεξάρτητα από τι συμβαίνει εντέλει, οι ορισμοί εξαρτώνται από α) το πλαίσιο στο οποίο αναφέρονται και β) το πλαίσιο από το οποίο προκύπτουν. Βέβαια, για να γίνει κατανοητός ο παραπάνω ορισμός και να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματα που προκαλεί, χρειάζεται να οριστούν επιπλέον τα σημαντικότερα μέρη του: 12ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Οργανωσιακές γνώσεις: αναφερόμαστε στις σύγχρονες πρακτικές μάνατζμεντ που μια ΠΑΕ απαιτείται να υιοθετήσει και οι οποίες εξασφαλίζουν την βιωσιμότητα, αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητά της απέναντι στις προκλήσεις του «εσωτερικού» και «εξωτερικού» της περιβάλλοντος. Οι γνώσεις αυτές σχετίζονται με την επίτευξη τόσο αγωνιστικών στόχων (π.χ. αγορές-πωλήσεις ποδοσφαιριστών) όσο και με μη-αγωνιστικούς στόχους (π.χ. εξυπηρέτηση πελατών/φιλάθλων, επικοινωνία, το να είναι αξιόχρεη ως εταιρεία κοκ). Οργανωσιακές γνώσεις 13ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εμπορικές δραστηριότητες: αναφερόμαστε σε επιχειρηματικά πλάνα εταιρειών που επικεντρώνονται στο χώρο του ποδοσφαίρου με σκοπό το κέρδος, και που τα οποία απαιτούν σοβαρή γνώση του χώρου 14ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρώτον, το προϊόν που προσφέρεται είναι μερικώς «προϊόν πρωταθλήματος» και μερικώς «προϊόν ομάδας». Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει προϊόν από μόνο μια εταιρεία. Αντίθετα, μια και μόνο, παραδείγματος χάρη, εταιρεία κινητής τηλεφωνίας αρκεί για να μιλάμε με φίλους και γνωστούς 15ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Δεύτερον, οι ποδοσφαιρικές λίγκες κατανέμουν έσοδα από τον ισχυρό στον λιγότερο δυνατό ούτως ώστε να προωθούν την ανταγωνιστική ισορροπία (βλέπε Super League και κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών για το διάστημα ). 16ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Έτσι, ο επιχειρηματικός τομέας αυτός, χαρακτηρίζεται από μια μείξη ανταγωνισμού και συνεργασίας. Σε κανέναν άλλον τομέα της σημερινής καπιταλιστικής κοινωνίας δεν συμβαίνει αυτό. 17ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Τρίτον, οι πελάτες των ποδοσφαιρικών ομάδων (φίλαθλοι/οπαδοί) επιδεικνύουν υψηλό βαθμό πίστης που σημαίνει ότι είναι απίθανο να αρχίσουν να προτιμούν διαφορετική ομάδα ακόμα και αν το «προϊόν» που υποστηρίζουν είναι ανεπαρκές. Αυτή η μονοπωλιακή σχέση, λοιπόν, μεταξύ ομάδας (εταιρεία) και φίλαθλου/οπαδού (πελάτη) είναι βαρύνουσας σημασίας στον διαχωρισμό μας 18ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Τέταρτον, σε αντίθεση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, οι ποδοσφαιρικές εταιρείες έχουν διττό στόχο: να κερδίζουν στο γήπεδο και να επιβιώνουν οικονομικά. Ο διττός αυτός στόχος όμως είναι δύσκολο τις περισσότερες φορές να επιτευχθεί και γι’ αυτό ο χώρος του ποδοσφαίρου απαιτεί, πια, αποτελεσματικό μάνατζμεντ. 19ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πέμπτον, η αγορά εργασίας για τους ποδοσφαιριστές (δηλαδή τους πρωταγωνιστές) είναι ασυνήθιστη, από την άποψη ότι οι παίχτες έχουν μονοπωλιακή δύναμη χάρη στο ταλέντο τους και οι ομάδες-εταιρείες, ειδικά τα τελευταία 15 χρόνια (περίπτωση Μποσμάν), έχουν λίγα όπλα να αντιπαρατάξουν. 20ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, οι εταιρείες αυτές ‘αναδύθηκαν’ μέσω μιας ευρύτερης και πολύπλοκης διαδικασίας και οι σχέσεις τους με την τοπική κοινωνία στην οποία εδράζουν, αντιπροσωπεύουν και βασίζουν την βιωσιμότητά τους, έχουν ξεχωριστή σημασία. 21ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Επιχειρηματικές Συνεργασίες με ΠΑΕ Super league ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 1. Ιματισμός 2. Γήπεδο 3. Προπονητικό κέντρο 4. Στάδιο 5. Έντυπα μέσα 6. Ιστοσελίδα 23ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο (συνέχεια) 1. Ιματισμός Αγωνιστική εμφάνιση Αθλητικό υλικό Κ21, Κ19, Κ17, Κ15 Merchandising 24ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 2. Γήπεδο Πινακίδες εστιών Πινακίδες δίπλα στους πάγκους Πάγκους (εσωτερικά, εξωτερικά) Backdrop (συνέντευξη τύπου, μικτή ζώνη) 25ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 3. Προπονητικό κέντρο Σημαίες Πινακίδες Backdrop Λεωφορείο 26ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 4. Στάδιο Banners διαφημιστικά Πάνελ χορηγών Banners εξωτερικά (πχ Καραϊσκάκη) 27ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 5. Έντυπα μέσα Match program Επίσημα δελτία τύπου Εισιτήρια Αυτόγραφα 28ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Εφαρμογές - λογότυπο 6. Ιστοσελίδα home page Banner Σελίδα χορηγού 29ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Οπτικοακουστική ταυτότητα 1. Led 2. Ad – time 3. Ηχητικά 4. Matrix 5. Καταχωρίσεις 6. Banner 30ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 7. Επιχειρηματική φιλοξενία 8. Εκδηλώσεις 9. Προωθητικές ενέργειες 10. Εμπορικές συνέργιες 11. Give away's 12. Χρήση βάσης δεδομένων 31ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 7. Επιχειρηματική φιλοξενία Χρήση προσκλήσεων Χρήση σουίτας Προτεραιότητα αγοράς εισιτηρίων Φιλοξενία 2 εκπροσώπων στα εκτός έδρας παιχνίδια (ευρωπαϊκές διοργανώσεις) 32ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 8. Εκδηλώσεις 3 εκδηλώσεις ανά ομάδα Συνέντευξη τύπου Media day Autograph ή meet & greet session Κοινές εκδηλώσεις με άλλες ομάδες 33ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 9. Προωθητικές ενέργειες Στις εισόδους των θυρών Στο VIP area Στο parking Στην εμπορική στοά 34ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 10. Εμπορικές συνέργιες Εμπορικά προϊόντα Χρήση παιχτών Χρήση στιγμιότυπων Χρήση σήματος της ομάδας Χρήση φωτογραφίας της ομάδας Χρήση εγκαταστάσεων για εκδηλώσεις 35ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 11. Give aways Εμφανίσεις Yearbook Μπάλες Σετ ιματισμού 36ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 11. Give aways Εμφανίσεις Yearbook Μπάλες Σετ ιματισμού 37ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Πρόγραμμα συνεργασίας 12. ΧΡΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Αποστολή φυλλαδίων Αποστολή Bulk SMS Ενημέρωση κοινωνικής δράσης Μηνιαίο newsletter Τριμηνιαίο bulk SMS ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ 38ΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

Δημιουργήθηκε από Τάκη Αλεξόπουλο39 Αφού αξιολογήσουμε όλα αυτά και έχοντας υπόψη… Οργανωτική δομή χορηγούμενου Αναμενόμενη προσέλευση κοινού Σημαντικές ημερομηνίες Πορεία μέχρι σήμερα

Δημιουργήθηκε από Τάκη Αλεξόπουλο40 Μπορούμε πλέον να είμαστε ευτυχείς με τις επιλογές μας