Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΑΠΟΦΥΓΗ ΘΥΜΟΥ Σχολική Κοινωνική Ζωή 2ο Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων Τάξη:Α’3
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ;
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν Μήλας (ΠΕ 16.01) ξεκίνησαν ένα ταξίδι στο Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας. Προορισμός ήταν το πρόγραμμα αγωγής υγείας και Κοινωνικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης με τίτλο «ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ». Καπετάνιοι σε αυτό το ταξίδι ήταν οι μαθήτριες: Έφη Αγγέλου, Έφη Γιαννούση, Κυριακή Γκίνη, Οικονόμου Δήμητρα, Πετροπούλου Ελένη, Πετροπούλου Μαρίνα, Τεμιοσίδη Άννα Έφη Αγγέλου, Έφη Γιαννούση, Κυριακή Γκίνη, Οικονόμου Δήμητρα, Πετροπούλου Ελένη, Πετροπούλου Μαρίνα, Τεμιοσίδη Άννα.

Σκοπός του ταξιδιού ήταν οι έφηβες αλλά και νεαρές κοπέλες του σχολείου μας να…. ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ…

«ΚΑΥΣΙΜΑ»… ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ «ΚΑΥΣΙΜΑ»…  Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικών με το σώμα.  Δημιουργία κολάζ με το έμβλημα και το όνομα της ομάδας  ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (π.χ. ο τυφλός και ο οδηγός του – άσκηση ανάπτυξης εμπιστοσύνης)  Δημιουργία Ατομικού Λευκώματος  Παιχνίδια Ρόλων (π.χ. η εκπαιδευτικός ήταν ο ξένος που αγγίζει σημεία που δεν επιτρέπεται και η μαθήτρια καλούνταν να αντιδράσει)  Δημιουργία δύο κοινωνικών ιστοριών από τις μαθήτριες και οπτικοποίηση τους σε μορφή κόμικς με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.

«ΚΑΤΕΡΙΝΑ» Το πρώτο μας έργο είναι η όμορφη «ΚΑΤΕΡΙΝΑ» …

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Νο 1: «Εγώ, οι ξένοι και οι φίλοι μου»

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Νο 2: «Οι κανόνες της αγάπης»

Και τώρα ας μιλήσουμε για τους ύφαλους που συναντήσαμε στο ταξίδι μας αλλά και για τους θησαυρούς που ανακαλύψαμε. Χρειαζόμασταν περισσότερες συναντήσεις ώστε να καλυφθούν όλες οι θεματικές. Η συμμετοχή ατόμων που σημειώνουν πολλές απουσίες, μείωσε τον αριθμό των συναντήσεων. Η ιδέα συνύπαρξης αγοριών και κοριτσιών στο δικό μας πλαίσιο δεν ήταν εφικτή. Τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν εξασφάλισαν την συμμετοχή των κοριτσιών. Αποδοτικότερα μέσα αποδείχθηκαν οι βιωματικές ασκήσεις και οι κοινωνικές ιστορίες. Οι μαθήτριες ανεξάρτητα από το νοητικό τους δυναμικό οδηγούσαν την ομάδα στα βαθειά νερά των συναισθημάτων.

«Λεύκωμα» Σας αποχαιρετάμε με το «Λεύκωμα» μας…

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…