Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν Μήλας (ΠΕ 16.01) ξεκίνησαν ένα ταξίδι στο Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας. Προορισμός ήταν το πρόγραμμα αγωγής υγείας και Κοινωνικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης με τίτλο «ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ». Καπετάνιοι σε αυτό το ταξίδι ήταν οι μαθήτριες: Έφη Αγγέλου, Έφη Γιαννούση, Κυριακή Γκίνη, Οικονόμου Δήμητρα, Πετροπούλου Ελένη, Πετροπούλου Μαρίνα, Τεμιοσίδη Άννα Έφη Αγγέλου, Έφη Γιαννούση, Κυριακή Γκίνη, Οικονόμου Δήμητρα, Πετροπούλου Ελένη, Πετροπούλου Μαρίνα, Τεμιοσίδη Άννα.
Σκοπός του ταξιδιού ήταν οι έφηβες αλλά και νεαρές κοπέλες του σχολείου μας να…. ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ…
«ΚΑΥΣΙΜΑ»… ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ «ΚΑΥΣΙΜΑ»… Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικών με το σώμα. Δημιουργία κολάζ με το έμβλημα και το όνομα της ομάδας ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (π.χ. ο τυφλός και ο οδηγός του – άσκηση ανάπτυξης εμπιστοσύνης) Δημιουργία Ατομικού Λευκώματος Παιχνίδια Ρόλων (π.χ. η εκπαιδευτικός ήταν ο ξένος που αγγίζει σημεία που δεν επιτρέπεται και η μαθήτρια καλούνταν να αντιδράσει) Δημιουργία δύο κοινωνικών ιστοριών από τις μαθήτριες και οπτικοποίηση τους σε μορφή κόμικς με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.
«ΚΑΤΕΡΙΝΑ» Το πρώτο μας έργο είναι η όμορφη «ΚΑΤΕΡΙΝΑ» …
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Νο 1: «Εγώ, οι ξένοι και οι φίλοι μου»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Νο 2: «Οι κανόνες της αγάπης»
Και τώρα ας μιλήσουμε για τους ύφαλους που συναντήσαμε στο ταξίδι μας αλλά και για τους θησαυρούς που ανακαλύψαμε. Χρειαζόμασταν περισσότερες συναντήσεις ώστε να καλυφθούν όλες οι θεματικές. Η συμμετοχή ατόμων που σημειώνουν πολλές απουσίες, μείωσε τον αριθμό των συναντήσεων. Η ιδέα συνύπαρξης αγοριών και κοριτσιών στο δικό μας πλαίσιο δεν ήταν εφικτή. Τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν εξασφάλισαν την συμμετοχή των κοριτσιών. Αποδοτικότερα μέσα αποδείχθηκαν οι βιωματικές ασκήσεις και οι κοινωνικές ιστορίες. Οι μαθήτριες ανεξάρτητα από το νοητικό τους δυναμικό οδηγούσαν την ομάδα στα βαθειά νερά των συναισθημάτων.
«Λεύκωμα» Σας αποχαιρετάμε με το «Λεύκωμα» μας…
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…