Μαθητές με βαρηκοΐα στην 8 η ΕΑΕ Αλεξανδρούπολη 10/4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Advertisements

NextPrevious ΕΡΓΟ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΥΝΟΧΗΣ «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ» ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ:
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Παρουσίαση με θέμα: Ο ρόλος του ΚE.Δ.Δ.Υ. Στην Εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων 7 Νοεμβρίου 2008 Ξενοδοχείο Alexander Beach Αλεξανδρούπολη.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμοθετείται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ως ισότιμη με την Γενική Εκπαίδευση και συγκροτείται από τα Τεχνικά.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Π.Ε.Π. Α.Μ.Θ. 6η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης Κομοτηνή, 31 Μαΐου 2006 ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΟΙ ΟΡΟΣΕΙΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ημερίδα Ενημέρωσης ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Στοιχεία Ε.Α.Ε. Πηγή :Χαρτογράφηση Ειδικής Αγωγής, ΥΠΕΠΘ ΕΑΕ  Βασιζόμενοι στα ποσοστά συμπτωματολογίας σε σχέση με το γενικό πληθυσμό.  φαίνεται ότι.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ένταξη μαθητών με ιδιαιτερότητες
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ 10ης Ε.Π. Κ. Μακεδονίας
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα: «Μεταρρύθμιση» ή Οπισθοδρόμηση; Βενέττα Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Πατρών.
Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση Στελεχών Δ/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισα 3/09/2015 Κυρατσώ Τσιόπα.
ΘΡΑΚΗ ΜΑΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΚΟΛΙΑΣ 1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – τάξη Δ1.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση (mainstreaming)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Ανιχνεύοντας και εκπαιδεύοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή –
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Μαθητές με βαρηκοΐα στην 8η ΕΑΕ Δίον 18/9
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Κεφάλαιο 16 επανάληψη 2ης ενότητας
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΒΙΛΛΥ ΚΑΝΝΑ Α1.
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Εισηγητής: Τσαδήμας Χρήστος Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ11
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθητές με βαρηκοΐα στην 8 η ΕΑΕ Αλεξανδρούπολη 10/4

 8 η περιφέρεια ΕΑΕ  Εκπαιδευτικές περιφέρειες ΠΕ & ΔΕ των Νομών Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας, Δράμας & Σερρών

 Παρακαλούμε, να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως, από στοιχεία που διατηρούνται στην υπηρεσία σας, τον αριθμό των μαθητών με κώφωση και βαρηκοΐα που φοιτούν σε σχολεία της περιοχής ευθύνης σας με:  Ακουστικά  Κοχλιακό εμφύτευμα  Τίποτε απ’ τα παραπάνω  Όπως επίσης και το είδος της τυχόν υποστήριξης(δομή ΕΑΕ, ΤΕ παράλληλη) που λαμβάνουν.

 ΚΕΔΔΥ Δράμας  ΚΕΔΔΥ Σερρών  ΚΕΔΔΥ Καβάλας  ΚΕΔΔΥ Ξάνθης  ΚΕΔΔΥ Ροδόπης  ΚΕΔΔΥ Έβρου

 Τυπικό σχολείο  Σχολείο Κωφών  Παράλληλη στήριξη  Τμήμα Ένταξης κωφών  Τμήμα Ένταξης  Ειδικό Σχολείο

 Ενότητας Ξάνθης φοιτούν δεκαεπτά (17) μαθητές με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοΐα). Από αυτούς οι οχτώ (8) φέρουν ακουστικά βαρηκοΐας, πέντε (5) κοχλιακό εμφύτευμα και τέσσερις (4) τίποτε από τα παραπάνω.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑΣΥΝΟΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ22 4 ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ 35 8 ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΙΠΟΤΑ Νήπια 11 Α΄τάξη 1 Β΄ τάξη 11 Γ΄ τάξη 1 Δ΄ τάξη 11 Ε΄ τάξη 11 ΣΤ΄ τάξη 11 Α΄Γυμνασίου 2 Β΄Γυμνασίου 11 Γ΄Λυκείου 1

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ321 6

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ(Ε΄)1 1 ΚΟΡΙΤΣΙΑ(Α΄& ΣΤ΄)

 Συνεκπαίδευση(γυμναστική, αισθητική αγωγή)  Μουσουλμάνοι  Νοηματική & χειλιανάγνωση  Χαμηλή κοινωνικοοικονομική προέλευση  Μη αποδοχή & δυσκολία αντικατάστασης ακουστικού  Φθίνων αριθμός μαθητών

 Ενότητας Καβάλας φοιτούν εννιά (9) μαθητές με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοΐα). Από αυτούς οι εφτά (7) φέρουν ακουστικά βαρηκοΐας και οι δύο (2) κοχλιακό εμφύτευμα.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΙΠΟΤΑ Νήπια 31 Α΄τάξη 11 Β΄ τάξη 1 Γ΄ τάξη 1 Δ΄ τάξη 11 Ε΄ τάξη 1 ΣΤ΄ τάξη Α΄Γυμνασίου Β΄Γυμνασίου Γ΄Λυκείου

ΠαράλληληΤΕΤίποτα 531

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ41 5 ΚΟΡΙΤΣΙΑ31 4

 Ενότητας Σερρών φοιτούν εννιά (9) μαθητές με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοΐα). Από αυτούς οι τέσσερις (4) φέρουν ακουστικά βαρηκοΐας, τέσσερις (4) κοχλιακό εμφύτευμα και ένας (1) τίποτε από τα παραπάνω.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΙΠΟΤΑ Νήπια 22 Α΄τάξη 1 Β΄ τάξη Γ΄ τάξη Δ΄ τάξη Ε΄ τάξη 1 ΣΤ΄ τάξη 1 Α΄ Γυμνασίου 1 Γ΄ Γυμνασίου 1 Γ΄ Λυκείου

ΠαράλληληΤΕΤίποτα 612(ΕΠΕ)

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ13 4 ΚΟΡΙΤΣΙΑ311 5

ΦΥΛΛΟΒΑΘΜΙΔΑΤΑΞΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΑγόριΠρωτοβάθμιαΣΤ΄Ειδικό Σχολείο Κωφών Ξάνθης ΑγόριΔευτεροβάθμιαΑ΄ ΓυμνασίουΠαράλληλη στήριξη Ακουστικά βαρηκοΐας ΚορίτσιΔευτεροβάθμιαΑ΄ ΒΑΘΜΙΔΑΕΕΕΕΚ Κομοτηνής ΑγόριΔευτεροβάθμιαΑ΄ Λυκείου ΛΥΚΕΙΟ Κομοτηνής Ακουστικά βαρηκοΐας 3 αγόρια& 1 κορίτσι 3 ΔΕ & 1 ΠΕ1 παράλληλη, Κωφών, ειδικό & τυπικό 2 ακουστικά

ΘΗΛΥΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΤ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΟΧΛΙΑΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ

 Ενότητας Έβρου φοιτούν είκοσι τέσσερις (24) μαθητές με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοΐα). Από αυτούς οι δεκαέξι (16) φέρουν ακουστικά βαρηκοΐας και οι οχτώ (8) κοχλιακό εμφύτευμα.  Επιπλέον πέντε μαθητές δεν έχουν φοιτήσει

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑΣΥΝΟΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ1 1 ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΙΠΟΤΑ Νήπια 23 Α΄τάξη Β΄ τάξη 1 Γ΄ τάξη Δ΄ τάξη 1 Ε΄ τάξη 32 ΣΤ΄ τάξη 41 Α΄Γυμνασίου 2 Β΄Γυμνασίου 1 Λυκείου 4 ΕΕΕΕΚ 1 Σύνολο 168

ΠαράλληληΤΕΕιδικό Σχολείο Τίποτα 14415

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ 82 10

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑΣΥΝΟΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 42 6 ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΠαράλληληΤΕΕιδικό Σχολείο Τίποτα

ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΗΚΟΪΑΣ ΚΟΧΛΙΚΟ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΥΝΟΛΟ

 Εκ μέρους των ΚΕΔΔΥ ΑΜΘ & Σερρών ευχαριστώ