Άντρη Μιχαήλ (Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου) 14.3.131.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εκπαιδευτική ηγεσία στον 21ο αιώνα: Στήριξη του ηγέτη στη δημιουργία ενός σχολείου - «κοινότητας μάθησης» Δρ Αθ. Μιχαηλίδου – Ευριπίδου Διευθύντρια.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, της αμεσότητας στις πηγές πληροφόρησης αλλά και ενός εξαιρετικά δύσκολου κοινωνικού περιβάλλοντος.
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Στοιχεία από τη μεταπτυχιακή εργασία της ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΡΑΣΑΝΑΚΗ, 2007
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΕΔΕ ΥΠΠ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως Λευκωσία 22 Νοεμβρίου ος Στόχος υπό έμφαση : «Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
«Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Δημιουργία σεναρίου.
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άντρη Μιχαήλ (Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου)

learnthis.ca ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΒΟΗΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΔΡΟΥΝ 2

Διεύθυνση σχολείου 1.Ηγεσία 2.Διαμόρφωση /χάραξη πολιτικής 3.Διαχείριση αλλαγής 4. Εμπνέω, πιστεύω, πείθω, καθοδηγώ, ενθαρρύνω, συμβουλεύω, διευκολύνω, επιλύω, συνενώνω, συντονίζω, συνεργάζομαι, υποβοηθώ, κατανοώ, αλληλεπιδρώ, προβλέπω, προλαμβάνω…. Οργανώνω, ιεραρχώ, ελέγχω 3

Επικέντρωση στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα Ποιοτική βελτίωση της σχολικής μονάδας αλλά και όλων των εμπλεκομένων στη μαθησιακή διαδικασία: Μαθητών Εκπαιδευτικών Γονέων Βοηθητικού προσωπικού Επίδραση στην ευρύτερη κοινωνία Βελτίωση Επίδραση στο γνωσιολογικό τομέα Ποιότητα Ανάπτυξη στάσεων / κομβικών δεξιοτήτων Βελτίωση Καλλιέργεια συναισθηματικού τομέα 4

Σχέσεις Αναλυτικό πρόγραμμα Μαθητών, διδακτικού και μη προσωπικού, γονέων, ΥΠΠ, σχολικής εφορείας, δήμου-κοινότητας, ευρύτερης κοινωνίας… Περιβάλλον Υλικοτεχνική υποδομή, κτήρια… 5

Βασικός σκοπός της εκπαιδευτικής διοίκησης είναι να προσφέρει λύσεις σε πραγματικά προβλήματα… (Hoy & Miskel, 2001) 6

Με ποιους τρόπους μπορεί να προσεγγιστούν δυσκολίες/προβλήματα Πυξίδα: αρχές και αξίες Καλός προγραμματισμός (π.χ. σχέδιο ανάπτυξης σχολικής μονάδας), συμπρογραμματισμός, επαναπρογραμματισμός Αξιοποίηση δυνατοτήτων/θετικών δεδομένων και αποδυνάμωση πιθανών αρνητικών παραμέτρων της σχολικής μονάδας Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού Επιμόρφωση και στήριξη προσωπικού Συνεχής αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα/ ανατροφοδότηση, ενθάρρυνση για αυτοαξιολόγηση 7

rryshke.wordpress.com Κατανεμημένη ηγεσία, συλλογικότητα/ συνεργασία (εμπλοκή όλων σε ουσιαστικά θέματα και ιδιαίτερα της διευθυντικής ομάδας) 8

Άλλοι τρόποι Δημιουργία θετικής κουλτούρας ανάμεσα στο προσωπικό και συμβολή στη διαμόρφωση άλλων θετικών υποκουλτούρων (π.χ. μαθητών, γονέων κτλ) Σωστή επικοινωνία με όλους βασισμένη στο σεβασμό την αλληλοκατανόηση και την εμπιστοσύνη Πρόβλεψη/ πρόληψη Σωστή και άμεση ιεράρχηση δράσεων/ πρακτικότητα Διαχείριση/μεγιστοποίηση χρόνου /κατανομή ανάλογου χρόνου σε κάθε περίπτωση / ευελιξία/συνεχής προβληματισμός 9

Επείγον και σημαντικό Κάνε το τώρα Σημαντικό μη επείγον Αποφάσισε πότε θα το κάνεις Επείγον μη σημαντικό Ανάθεσέ το Μη σημαντικό μη επείγον Παράτα το Βαθμός αμεσότητας Βαθμός σημασίας 10

Do it Defer it Delegate it Dump it Κάνε το Ανάβαλέ το Ανάθεσέ το Παράτα το Canfield, Hansen & Hewitt (2000) 'The Power of Focus' 11

Κάποιες σκέψεις ακόμα Το να νιώθω μόνη στη σχολική μονάδα είναι σχεδόν πάντα επιλογή μου… Όταν στοχεύω την κορυφή του βουνού θα γίνω λαγός ή κατσίκι και θα την βρω ή θα την πλησιάσω… Αν γίνω όμως ελέφαντας ή χελώνα θα το καταλάβω; Θα μου το πει κάποιος; Μέχρι πού θα φτάσω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ 12 Ένας ηγέτης είναι καλός, όταν οι άνθρωποι σχεδόν δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του. Όχι τόσο καλός, όταν τον υπακούουν και όταν ζητοκραυγάζουν, χειρότερος όταν τον μισούν…. Lao-Tse