Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου 2007 - 2013 ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SWOT ANALYSIS.
Advertisements

Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Π.Ε.Π. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Λάρισα,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
1 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΦΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΑΦΟΥ
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Το επιχειρηματικό σχέδιο
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους “ Πρώτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 4: Στρατηγική στον αθλητισμό
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
κεφαλαιο 3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Το Marketing Β΄.
Προτεραιότητες πολιτικής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Κατηγοριοποίηση Δήμων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Διοίκηση επιχειρήσεων
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ

Πρόοδος σχεδιασμού Ενέργειες που έγιναν από την ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ : Επεξεργασία και σύνταξη του αρχικού σχεδίου προτάσεων της Περιφέρειας για την κατάρτιση του Σχεδίου Ανάπτυξης 2007 – 2013, σύμφωνα με τις οδηγίες της 2ης εγκυκλίου του ΥΠ.ΟΙ.Ο. Προετοιμασία & υλοποίηση δύο (2) θεματικών συναντήσεων και ενός (1) αναπτυξιακού συνεδρίου τον Μάιο & Ιούνιο του 2005.

Πρόοδος σχεδιασμού Ενέργειες που έγιναν από την ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ : Διαμόρφωση σε ενιαίο κείμενο των πρακτικών. Σύνταξη περιλήψεων και επισήμανση βασικών σημείων ανά θεματική ενότητα. Διατύπωση μνημονίου με τα κύρια σημεία χρήσιμα για τον σχεδιασμό. Σύνταξη έκθεσης υποστήριξης για την ενίσχυση της προσπάθειας της Περιφέρειας να συνεχιστεί η χρηματοδότησή της από τα Διαρθρωτικά Ταμεία της Ε.Ε.

Πρόοδος σχεδιασμού Ενέργειες που έγιναν από την ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ : 1.Επικαιροποίηση και διεύρυνση της ανάλυσης της υφιστάμενης κατάστασης. 2.Εμπλουτισμός του περιεχομένου των αρχικών προτάσεων με την ενσωμάτωση των κύριων σημείων από τα αποτελέσματα των αναπτυξιακών συνεδρίων. 3.Αναδιάρθρωση της δομής του με νέα μεθοδολογία προσέγγισης.

Πρόοδος σχεδιασμού Ενέργειες που έγιναν από την ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ : Συνεργασίες με άλλες Περιφέρειες (Βόρειο Αιγαίο, Ευρωπαϊκές Περιφέρειες του Στόχου 2), κεντρικούς φορείς για τα σημαντικότερα θέματα του σχεδιασμού (μεταφορές, καινοτομίες, τουριστική ανάπτυξη, περιβάλλον κλπ). Οριστική διατύπωση του προγράμματος Ανάπτυξης της Περιφέρειας. Διαβούλευση με τους φορείς προγραμματισμού της Περιφέρειας.

Βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης : 1.Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας 2.Βελτίωση της προσπελασιμότητας & των υπηρεσιών γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος 3.Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού 4.Εξασφάλιση της αειφορίας 5.Βελτίωση της διοικητικής ικανότητας της Δημόσιας Διοίκησης 6.Ενίσχυση περιοχών χαμηλής οικονομικής ανάπτυξης 7.Ενίσχυση της διασυνοριακής, διακρατικής και διαπεριφερειακής συνεργασίας 8.Δημιουργία δικτύου παραγωγής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας Αρχικός σχεδιασμός του προγράμματος

Προτεινόμενος νέος τρόπος σχεδιασμού Επιχειρησιακό σχέδιο στα πρότυπα των ιδιωτικών επιχειρήσεων Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης Όραμα Στρατηγική Στόχοι Δράσεις S.W.O.T. Ανάλυση Δομή του νέου σχεδιασμού

Όραμα της Περιφέρειας : Νότιο Αιγαίο, η ανταγωνιστικότερη ελληνική Περιφέρεια Ποιότητα στο τουριστικό και πολιτιστικό προϊόν σε συνθήκες αειφορίας, χώρος σύγχρονης έρευνας και επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας. Προτεινόμενος νέος τρόπος σχεδιασμού

 Η μετάβαση στο Στόχο 2 είναι επιτυχία  Ιδιαίτερη έμφαση στον ανταγωνισμό  Υψηλή ποιότητα  Έμφαση στη βελτίωση της επιχειρηματικότητας με ιδιαίτερη βαρύτητα : - Στον τομέα των υπηρεσιών - Σε υπηρεσίες διανησιωτικής λειτουργίας που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες στόχου Βασικές κατευθύνσεις στο νέο σχεδιασμό

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Εκσυγχρονισμός τουριστικών υποδομών  Έμφαση σε μικρό αριθμό θεματικού τουρισμού  Διεθνείς σχέσεις και κοινά τουριστικά πακέτα  Μετατροπή του πολιτιστικού αποθέματος σε πολιτιστικό προϊόν  Ζήσε το μύθο  Τουριστική παιδεία και αγωγή 1. Έλεγχος της τουριστικής δραστηριότητας και ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Δημιουργία ποιοτικών χερσαίων εγκαταστάσεων  Δρομολόγηση μέσων, αναδιοργάνωση γραμμών, νέα πολιτική ναύλων  Εξασφάλιση δικτύων ενέργειας και επικοινωνιών ικανών να καλύψουν σημερινές και μελλοντικές ανάγκες 2. Βελτίωση της προσπελασιμότητας

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Προσέλκυση εξειδικευμένου δυναμικού  Ανάπτυξη δεξιοτήτων  Εκσυγχρονισμός Δημόσιας Διοίκησης 3. Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνία της γνώσης

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Ολοκλήρωση υποδομών περιβάλλοντος  Διαχείριση υδάτινων πόρων  Ευαισθητοποίηση και περιβαλλοντική εκπαίδευση κατοίκων και επισκεπτών  Έλεγχος δόμησης και χρήσεων γης  Διαχείριση και αποτροπή περιβαλλοντικών κινδύνων 4. Περιβαλλοντική διαχείριση

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Τεχνολογικά πάρκα  Αξιόπιστα δίκτυα ενέργειας, επικοινωνιών, μεταφορών  Προβολή των αναμενόμενων θετικών επιπτώσεων  Ανάπτυξη κουλτούρας στην πληροφορική  Δημιουργία κινήτρων  Μεταφορά των πανεπιστημιακών εμπειριών στην κοινωνία 5. Παραγωγή προϊόντων υψηλής τεχνολογίας

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Χαρτογράφηση τοπικής επιχειρηματικότητας  Ανταγωνιστικός σχεδιασμός και οικονομία πόρων  Προγραμματισμός στην προσέλκυση κεφαλαίων και νέων επιχειρήσεων  Έμφαση στην ποιότητα και στη μείωση του κόστους εργασίας  Προτεραιότητα στην οικονομία της γνώσης  Ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας 6. Διαμόρφωση ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος

Προτεινόμενοι νέοι άξονες  Δέσμευση πόρων  Ευελιξία στην απορρόφηση των πόρων  Παροχή τεχνικής βοήθειας 7. Στήριξη περιοχών χαμηλής οικονομικής ανάπτυξης