ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού

Σκοπός της παρουσίασης Η επιτυχημένη επιλογή σπουδών από τον υποψήφιο στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Επιμέρους στόχοι Η κατανόηση του μηχανισμού εισαγωγής στις διάφορες σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ Η αποφυγή λαθών στην συμπλήρωση του μηχανογραφικού

Κομβικά σημεία στην επιλογή επαγγέλματος Γ΄ Γυμνασίου: Γενικό ή Επαγγελματικό Λύκειο; Α΄ Γενικού Λυκείου: Θεωρητική, Θετική ή Τεχνολογική κατεύθυνση; Γ΄ Λυκείου: επιλογή σπουδών και συμπλήρωση μηχανογραφικού

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Προσωπική προτίμηση Επιρροές από το περιβάλλον (οικογενειακό – φιλικό) Ικανότητες, κλίσεις, ενδιαφέροντα του υποψηφίου Προοπτικές απασχόλησης Επαγγελματικές αξίες Μέσα μαζικής επικοινωνίας

Γενικό Λύκειο – Επιστημονικά πεδία 1ο Πεδίο: Ανθρωπιστικών – Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών 2ο Πεδίο: Θετικών Επιστημών 3ο Πεδίο: Επιστημών Υγείας 4ο Πεδίο: Τεχνολογικών Επιστημών 5ο Πεδίο: Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης

Επιλογή επιστημονικών πεδίων Ο υποψήφιος επιλέγει μέχρι 2 επιστημονικά πεδία Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στην επιλογή, ανάλογα με την κατεύθυνση και το 6ο εξεταζόμενο μάθημα.

Θεωρητική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της θεωρητικής κατεύθυνσης είναι: 1ο-2ο, 1ο-4ο : με Μαθηματικά 1ο-3ο : με Βιολογία 1ο-5ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Θετική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της θετικής κατεύθυνσης είναι: 2 ο -3 ο, 2 ο -4 ο, 3 ο -4 ο : με οποιοδήποτε μάθημα 1 ο -2 ο, 1 ο -3 ο, 1 ο -4 ο : με Ιστορία 2 ο -5 ο, 3 ο -5 ο, 4 ο -5 ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Τεχνολογική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της τεχνολογικής κατεύθυνσης είναι: 2 ο -4 ο : με οποιοδήποτε μάθημα 1 ο -2 ο, 1 ο -4 ο : με Ιστορία 2 ο -3 ο, 3 ο -4 ο : με Βιολογία 2 ο -5 ο, 4 ο -5 ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Καθορισμός των βάσεων των σχολών Η βάση μιας σχολής είναι τα μόρια που συγκέντρωσε ο τελευταίος εισαγόμενος σ’ αυτή τη σχολή. Οι βάσεις των μορίων των σχολών των ΑΕΙ και ΤΕΙ καθορίζονται από: την δυσκολία των θεμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων τις επιλογές των υποψηφίων και το σύνολο των μορίων (ή γενικού βαθμού πρόσβασης 10) που πρέπει να πετύχει ο υποψήφιος.

Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού 1. Επιλογή επιστημονικών πεδίων Τα κριτήρια πρέπει να είναι : Οι σχολές που ενδιαφέρουν τον υποψήφιο Τα μόρια που συγκεντρώνει σε κάθε επιστημονικό πεδίο

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού 2. Χωρίζουμε τις σχολές σε 3 ομάδες: Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί πολύ να εισαχθεί (σημειώνουμε Α) Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί μέτρια να εισαχθεί (σημειώνουμε Β) και Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί πολύ λίγο να εισαχθεί (σημειώνουμε Γ).

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού 3. Καταγράφουμε τις σχολές υψηλής επιθυμίας (Α) και τις κατατάσσουμε : Βάζουμε τον αριθμό 1 στη σχολή 1ης προτίμησης, το 2 στη σχολή 2ης προτίμησης κ.ο.κ. Ξαναγράφουμε τις σχολές με τη σειρά που προέκυψε και ελέγχουμε αν είναι πράγματι η σειρά επιθυμίας του υποψήφιου

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού 4. Κάνουμε το ίδιο και για τις υπόλοιπες σχολές (Β και Γ) Ελέγχουμε ξανά την τελική λίστα. Αν υπάρχει κάποια σχολή για την οποία δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι, βρίσκουμε πληροφορίες. Συζητάμε και επαναξιολογούμε τις επιλογές μας.

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά Ένα σημαντικό δίλημμα: Σχολή που προτιμώ ή πόλη; Απάντηση: Κοινή απόφαση με τους γονείς. Δηλώνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες σχολές. ΔΕΝ βάζουμε ΠΟΤΕ πιο ψηλά μια σχολή που μας αρέσει λιγότερο από μια άλλη, επειδή έχει περισσότερα μόρια.

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά Λαμβάνουμε υπ’ όψιν την αγορά εργασίας και τις προοπτικές απασχόλησης του πτυχιούχου κάθε σχολής Δεν είναι κακό να συζητήσουμε τις επιλογές μας με κάποιους μεγαλύτερους. Όμως τελικά πρέπει όλοι να σεβαστούν και να εμπιστευτούν την επιθυμία του υποψήφιου.

και μην ξεχνάτε Επιλέγω επάγγελμα σημαίνει: ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ

Κοτζάμπασης Αθ.  ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο ΓΡΑΣΕΠ ΑΡΝΑΙΑΣ Internet : http//lyk-arnaias.chal.sch.gr/grasep