« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Μελέτη π ερί π τωσης το « Ελληνικό Πρωινό » ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Το Marketing Β΄.
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
πολιτιστικό πρόγραμμα
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Έλληνες Τραγουδιστές.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal vacations Mπιτσακίδη Νικόλαου

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Tι θέλει να πρεσβεύσει; Επιχειρηματική αυτοπεποίθηση Αριστεία Φιλοξενία Υπερηφάνια για το τουριστικό προιόν μας και τον πολιτισμό μας Κοινό καλό Φιλότιμο

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Tι είναι; Απλοποίηση μια σειράς διαδικασιών που περιλαμβάνει το προιόν και η εμπειρία «ταξίδι», καθολική κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών του δυνητικού ταξιδιώτη Στόχος η εμπειρία του ταξιδιώτη να του μείνει τόσο αξέχαστη, ώστε να αναρωτιέται κι ο ίδιος πως πραγματοποιούσε διακοπές ή επαγγελματικό ταξίδι πριν την εμφάνιση της.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Έρχεται να καλύψει Υψηλής ποιότητας, προσωποποιημένος τουρισμός Διαμονή, μετακινήσεις, δραστηριότητες, σίτιση, αγορές, επίσκεψη σε αξιοθέατα και τόπους ψυχαγωγίας, με τις καλύτερες δυνατές τιμές και προτάσεις. Πλήρης και σε βάθος προγραμματισμός των διακοπών ή του επαγγελματικού ταξιδιού Δυνατότητα τροποποίησης του τουριστικού πακέτου πριν ή κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ικανοποίηση της απαίτησης καλύτερης εξυπηρέτησης ή αλλαγής παρόχου της, όταν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ή προσδοκίες του ταξιδιώτη.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά Ι Η πλατφόρμα θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρονική, όμως θα υπάρχει κι η δυνατότητα ανθρώπινης παρέμβασης. Επιλογή μεταξύ προορισμών, διαμόρφωση του ταξιδιού ανάλογα με τις ανάγκες και το βαλάντιο, ελεύθερο της σύγκρισης και της επιλογής, πρόταση του ιδεώδους. Προσωποποίηση με «μνήμη». Προσφορές και εκπτώσεις.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά ΙΙ Εμφαση στις τοπικές ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά του προορισμού. Διαπίστωση της διαθεσιμότητας υπηρεσιών μέρες ή ακόμα και μήνες πριν, προκράτηση, αλλαγή επιλογών πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τελικό αποτέλεσμα προς τον χρήστη, συγκρίσιμο μόνο με αυτό γραφείων οργάνωσης πολυτελούς τουρισμού, αλλά σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε χρήστη της πλατφόρμας ξεχωριστά.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Αγορά Χρήστες του διαδικτύου Η ηλεκτρονική αγορά τουριστικού προϊόντος είναι διαθέσιμη κάθε ώρα της ημέρας, αίροντας γεωγραφικούς περιορισμούς. Αναμένεται να εκτιμηθεί περισσότερο από χρήστες κυρίως μέσης ηλικίας, της ανώτερης ή μεσαίας τάξης εισοδημάτων, στην αρχή της υλοποίησης κυρίως από γηγενείς ή κατοίκους γειτονικών χωρών, σε πλήρη ανάπτυξη πολυεθνικό κοινό.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα Κύριοι ανταγωνιστές είναι οι εταιρίες Booking.com, TripAdvisor και Trivago. Κύριο πλεονέκτημα, η σφαιρική αντιμετώπιση του προιόντος και εμπειρίας «ταξίδι». Προσαρμογή στις τοπικές ιδιαιτερότητες.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Συνέργειες Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες ενοικίασης οχημάτων, χώρους και δραστηριοποιούντες στον πολιτισμό και την διασκέδαση, παροχείς υπηρεσιών. Τοπικό ξεκίνημα, η επιτυχία αναβάθμισης του τοπικού τουριστικού προϊόντος θα λειτουργήσει ως οδηγός για τις μελλοντικές συνέργειες.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » SWOT Analysis Τα δυνατά σημεία της επιχείρησης είναι: Νέες και καινοτόμες ιδέες. Αρμονική συνεργασία και η αίσθηση του κοινού σκοπού. Εξειδίκευση και ανάδειξη του τοπικού τουρισμού. Προσωποίηση, πλήρης και καθολική εξυπηρέτηση. Η προώθηση της τοπικής και εθνικής κληρονομίας. Τα αδύνατα σημεία είναι: Υψηλός ανταγωνισμός Μη εκπαιδευμένο προσωπικό. Δυσκολία εισαγωγής στην αγορά

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχέδιο δράσης Ι Δοκιμαστικό μη λειτουργικό μοντέλο (prototype) της υλοποίησης της ιδέας τόσο σε web όσο και σε mobile μορφή. Προετοιμασία απαραίτητου υλικού (ενημερωτικά φυλλάδια, παρουσιάσεις) που θα χρησιμοποιηθεί στις επαφές της με υποψήφιους συνεργάτες, από κοινού με την επίδειξη του prototype. Ανίχνευση προθέσεων και δυνατοτήτων συνεργασίας που θα κάνουν εφικτή την υλοποίηση ενός πρώτου δοκιμαστικού μοντέλου σε τοπικό επίπεδο.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχέδιο δράσης ΙΙ Εύρεση πηγών χρηματοδότησης, εξασφάλιση συνεργασίας με τους απαραίτητους επαγγελματίες, προετοιμασία της φυσικής έδρας. Μετά το ξεκίνημα υλοποίησης και την ολοκλήρωση του πρώτου δοκιμαστικού μοντέλου, διαφήμιση και έναρξη λειτουργίας. Μετά την εξασφάλιση της βιωσιμότητας σε τοπικό επίπεδο, έχοντας αποκτήσει εμπειρίες και ανάδραση, ακολουθεί νέος κύκλος επαφών για επόμενους επιθυμητούς προορισμούς. Συνέχιση αυτής της διαδικασίας υλοποίησης, ανάδρασης και επέκτασης.

« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Ευχαριστώ επικοινωνία: Μπιτσακίδης Νικόλαος