« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal vacations Mπιτσακίδη Νικόλαου
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Tι θέλει να πρεσβεύσει; Επιχειρηματική αυτοπεποίθηση Αριστεία Φιλοξενία Υπερηφάνια για το τουριστικό προιόν μας και τον πολιτισμό μας Κοινό καλό Φιλότιμο
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Tι είναι; Απλοποίηση μια σειράς διαδικασιών που περιλαμβάνει το προιόν και η εμπειρία «ταξίδι», καθολική κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών του δυνητικού ταξιδιώτη Στόχος η εμπειρία του ταξιδιώτη να του μείνει τόσο αξέχαστη, ώστε να αναρωτιέται κι ο ίδιος πως πραγματοποιούσε διακοπές ή επαγγελματικό ταξίδι πριν την εμφάνιση της.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Έρχεται να καλύψει Υψηλής ποιότητας, προσωποποιημένος τουρισμός Διαμονή, μετακινήσεις, δραστηριότητες, σίτιση, αγορές, επίσκεψη σε αξιοθέατα και τόπους ψυχαγωγίας, με τις καλύτερες δυνατές τιμές και προτάσεις. Πλήρης και σε βάθος προγραμματισμός των διακοπών ή του επαγγελματικού ταξιδιού Δυνατότητα τροποποίησης του τουριστικού πακέτου πριν ή κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ικανοποίηση της απαίτησης καλύτερης εξυπηρέτησης ή αλλαγής παρόχου της, όταν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ή προσδοκίες του ταξιδιώτη.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά Ι Η πλατφόρμα θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρονική, όμως θα υπάρχει κι η δυνατότητα ανθρώπινης παρέμβασης. Επιλογή μεταξύ προορισμών, διαμόρφωση του ταξιδιού ανάλογα με τις ανάγκες και το βαλάντιο, ελεύθερο της σύγκρισης και της επιλογής, πρόταση του ιδεώδους. Προσωποποίηση με «μνήμη». Προσφορές και εκπτώσεις.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά ΙΙ Εμφαση στις τοπικές ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά του προορισμού. Διαπίστωση της διαθεσιμότητας υπηρεσιών μέρες ή ακόμα και μήνες πριν, προκράτηση, αλλαγή επιλογών πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τελικό αποτέλεσμα προς τον χρήστη, συγκρίσιμο μόνο με αυτό γραφείων οργάνωσης πολυτελούς τουρισμού, αλλά σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε χρήστη της πλατφόρμας ξεχωριστά.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Αγορά Χρήστες του διαδικτύου Η ηλεκτρονική αγορά τουριστικού προϊόντος είναι διαθέσιμη κάθε ώρα της ημέρας, αίροντας γεωγραφικούς περιορισμούς. Αναμένεται να εκτιμηθεί περισσότερο από χρήστες κυρίως μέσης ηλικίας, της ανώτερης ή μεσαίας τάξης εισοδημάτων, στην αρχή της υλοποίησης κυρίως από γηγενείς ή κατοίκους γειτονικών χωρών, σε πλήρη ανάπτυξη πολυεθνικό κοινό.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα Κύριοι ανταγωνιστές είναι οι εταιρίες Booking.com, TripAdvisor και Trivago. Κύριο πλεονέκτημα, η σφαιρική αντιμετώπιση του προιόντος και εμπειρίας «ταξίδι». Προσαρμογή στις τοπικές ιδιαιτερότητες.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Συνέργειες Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες ενοικίασης οχημάτων, χώρους και δραστηριοποιούντες στον πολιτισμό και την διασκέδαση, παροχείς υπηρεσιών. Τοπικό ξεκίνημα, η επιτυχία αναβάθμισης του τοπικού τουριστικού προϊόντος θα λειτουργήσει ως οδηγός για τις μελλοντικές συνέργειες.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » SWOT Analysis Τα δυνατά σημεία της επιχείρησης είναι: Νέες και καινοτόμες ιδέες. Αρμονική συνεργασία και η αίσθηση του κοινού σκοπού. Εξειδίκευση και ανάδειξη του τοπικού τουρισμού. Προσωποίηση, πλήρης και καθολική εξυπηρέτηση. Η προώθηση της τοπικής και εθνικής κληρονομίας. Τα αδύνατα σημεία είναι: Υψηλός ανταγωνισμός Μη εκπαιδευμένο προσωπικό. Δυσκολία εισαγωγής στην αγορά
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχέδιο δράσης Ι Δοκιμαστικό μη λειτουργικό μοντέλο (prototype) της υλοποίησης της ιδέας τόσο σε web όσο και σε mobile μορφή. Προετοιμασία απαραίτητου υλικού (ενημερωτικά φυλλάδια, παρουσιάσεις) που θα χρησιμοποιηθεί στις επαφές της με υποψήφιους συνεργάτες, από κοινού με την επίδειξη του prototype. Ανίχνευση προθέσεων και δυνατοτήτων συνεργασίας που θα κάνουν εφικτή την υλοποίηση ενός πρώτου δοκιμαστικού μοντέλου σε τοπικό επίπεδο.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχέδιο δράσης ΙΙ Εύρεση πηγών χρηματοδότησης, εξασφάλιση συνεργασίας με τους απαραίτητους επαγγελματίες, προετοιμασία της φυσικής έδρας. Μετά το ξεκίνημα υλοποίησης και την ολοκλήρωση του πρώτου δοκιμαστικού μοντέλου, διαφήμιση και έναρξη λειτουργίας. Μετά την εξασφάλιση της βιωσιμότητας σε τοπικό επίπεδο, έχοντας αποκτήσει εμπειρίες και ανάδραση, ακολουθεί νέος κύκλος επαφών για επόμενους επιθυμητούς προορισμούς. Συνέχιση αυτής της διαδικασίας υλοποίησης, ανάδρασης και επέκτασης.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Ευχαριστώ επικοινωνία: Μπιτσακίδης Νικόλαος