1. 2 Ο στόχος της πτυχιακής είναι η ανάδειξη και η ενημέρωση του αναγνώστη για τον απαραίτητο έλεγχο για κάθε όχημα δημόσιας ή μη χρήσης, τα αναγκαία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε.Π.Α.Λ Νέων Μουδανιών ΒΜ Μέλη της Ομάδας Ρ.Π. Κιουρτζίδης Μάκης Μινακίδης Ρόλης Δημίδης Νίκος Τσιγγελίδης Γιώργος.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Επόπτρια Δημόσιας Υγείας Προϊσταμένη Τμήματος Υγειονομικών Κανονισμών Δημόσιας Υγείας στη Δ/νση Δημόσιας Υγιεινής του ΥΥΚΑ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΧΒ, ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Άρης Τσαουσάκης BASF ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
Μηχανικός αυτοκινήτων-μηχανών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ ΚΑΙ Ε.Φ.Κ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ &
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 12η Συστήματα μετρήσεων SCADA
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
Εθνική Πολιτική για την αξιοποίηση των Ορυκτών Πρώτων Υλών
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
1/46 Εισαγωγή Μέθοδος Συσκευή T P L Μετρήσεις Σύνθετων Υλικών Συμπεράσματα Μετρήσεις Στερεών Υλικών Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δρ. Κωνσταντίνος Δ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Μονάδες Αφαλάτωσης.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Πρόταση Ασφάλισης Οχημάτων για την Ε.Α.Υ.Ν.Η. Θεσ/νίκη, 25/06/2016.
ΕΘΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ Ειδικά θέματα Εθνικού Δημοτολογίου.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
Κατασκευαστικά Στοιχεία Μονάδων Ελεγχόμενου Περιβάλλοντος Μaster TEI Πελοποννήσου Αγορά: α. Αγροτικού Οχήματος β. Κινητού Ψυκτικού Θαλάμου Θέμα Άδεια Θερμοκ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΩΝ ΚΙΝΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ 2009 Χρίστος Χρίστου Λειτουργός Εργασιακών.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ο στόχος της πτυχιακής είναι η ανάδειξη και η ενημέρωση του αναγνώστη για τον απαραίτητο έλεγχο για κάθε όχημα δημόσιας ή μη χρήσης, τα αναγκαία έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσει ο ενδιαφερόμενος ανάλογα με το όχημα που έχει στην κατοχή του. Επίσης, ο αναγνώστης θα ενημερωθεί σχετικά με το τι ελέγχεται κατά την διαδικασία του ΚΤΕΟ και ανά πόσο χρονικό διάστημα πρέπει να επαναλαμβάνεται αυτή αλλά και τον λόγο που κάθε όχημα πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ και τέλος, τις απαραίτητες διατάξεις που καθορίζονται από την νομοθεσία.

3  Ανάγκη για την ύπαρξη περιοδικών ελέγχων στα οχήματα  Δημιουργία ΚΤΕΟ στην Ελλάδα  Περιγραφή τεχνικών απαιτήσεων της νομοθεσίας για τη δημιουργία ΚΤΕΟ  Διαδικασία ίδρυσης ΚΤΕΟ  Διαδικασία και έλεγχοι που πραγματοποιούνται  Ποινές στα ΚΤΕΟ  Προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση Στην πτυχιακή αναλύονται τα ακόλουθα θέματα:

4 Οι βασικές νομοθετικές διατάξεις που διέπουν την λειτουργία των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ στην Ελλάδα, ξεκίνησαν μόλις το 2001 και είναι οι εξής: 1)Ν.2963/2001 (ΦΕΚ 268/Α/ ): Οργάνωση και λειτουργία των δημοσίων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, τεχνικός έλεγχος των οδικών οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων μεταφορών και άλλες διατάξεις. 2)ΥΑ 30510/3941 (ΦΕΚ 719/Β/ ): Καθαρισμός παράβολου για την έκδοση Άδειας IKTEO 3)ΥΑ 36927/4751 (ΦΕΚ 847/Β/8-7-02): Βασικά περί ίδρυσης και λειτουργίας. 4)ΥΑ 42485/5569 (ΦΕΚ 940/Β/ ): Προδιαγραφές αυτόματων γραμμών ελέγχου. 5)ΥΑ 42558/5591 (ΦΕΚ 996/Β/1-8-02): Πιστοποίηση προσωπικού Ιδιωτικού ΚΤΕΟ. 6)ΥΑ 57216/7383 (ΦΕΚ 1323/Β/ ): ΚΥΑ περί αντιτίμου για διενέργεια περιοδικού τεχνικού ελέγχου οχημάτων. 7)ΥΑ 71703/8028 (ΦΕΚ 1824/Β/ ): >. Από την ισχύ της παρουσίας καταργείται η 51835/6654/2002.

5 Απαγορεύεται η εγκατάσταση των ΙΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερη των 100m από: α) Νοσοκομεία ή κλινικές β) αποθήκες εύφλεκτων ή εκρηκτικών υλών γ) όρια κηρυγμένων αρχαιολογικών χώρων και κηρυγμένα μνημεία δ) πρατήρια υγραερίων (LPG) ε) παιδικούς σταθμούς στ) σχολεία μέσης ή κατώτερης εκπαίδευσης ζ) ιδρύματα ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης η) ενοριακούς ναούς θ) σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς, σταθερής τροχιάς και λεωφορεία.

6 Το προσωπικό ενός ΙΚΤΕΟ αποτελείτε από τους εξής: 1.Διοικητικός Διευθυντής – Διαχειριστής 2.Τεχνικός Διευθυντής 3.Υπεύθυνος Διασφάλισης της Ποιότητας 4.Υπεύθυνος Αρχείου 5.Ελεγκτής 6.Υπεύθυνος Γραμμής 7.Υπάλληλος Γραμματείας Ταμείου 8.Υπεύθυνος πύλης 9.Επιθεωρητής Ποιότητας Δικτύου

7 Ο σκοπός του τακτικού περιοδικού τεχνικού ελέγχου στον τομέα των αυτοκινήτων έχει σημασία για πολλούς λόγους: 1)Πρόληψη του οδικού τροχαίου ατυχήματος που θα μπορούσε να είχε συμβεί. 2)Πρόληψη της πρόωρης φθοράς του αυτοκίνητου, από βλάβες άγνωστες που δεν τις αντιμετωπίζει ο ιδιοκτήτης. 3) Περιορισμός της ρύπανσης του περιβάλλοντος. 4) Οικονομία καυσίμων σαν συνέπεια της καλής συντήρησης της μηχανής. 5) Περιστολή των θορύβων που προέρχονται από την τροχαία κίνηση.

8 Κατηγορία οχήματοςΠρώτος έλεγχος Συχνότητα ελέγχου 1. ΕΙΧ και φορτηγά με ΜΒ <3,5 τ Τέσσερα έτη από την ταξινόμησή τους ως καινούργιων Κάθε δύο έτη 2. Φορτηγά με ΜΒ > 3,5 τ, λεωφορεία, ταξί Ένα έτος από την ταξινόμησή τους ως καινούργιων Κάθε ένα έτος 3. ΜοτοσυκλέτεςΤέσσερα έτη από την ταξινόμησή τους ως καινούργιων Κάθε δύο έτη Συχνότητα ελέγχου οχημάτων ανά κατηγορία

9 ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΈλεγχοιΜοτοσικλέτεςΟχήματα < 3,5 tΟχήματα > 3,5 t Έλεγχος στοιχείων ✓✓✓ πέδηση ✓✓✓ φωτισμός ✓✓✓ Σύγκλιση/απόκλιση ✓✓ Αναρτήσεις ✓✓ Σύστημα διεύθυνσης ✓✓✓ Καυσαέρια ✓✓✓ Οπτικός έλεγχος ✓✓✓ Στάθμη θορύβου ✓✓

10 Έλεγχος καυσαερίωνΣύγκλιση / απόκλιση

11 Έλεγχος αναρτήσεων Έλεγχος πέδης

12 Ελεγχος φωτισμού Οπτικός έλεγχος

13 Έλεγχος πέδης σε μοτοσικλέτα Έλεγχος καυσαερίου σε μοτοσικλέτα

14 Εξοπλισμός ΚΤΕΟ ανά κατηγορία οχήματος ΕξοπλισμόςΜοτοσυκλέτεςΟχήματα < 3,5 tΟχήματα > 3,5 t ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ✓✓✓ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ✓✓ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡΟΜΕΤΡΟ ✓✓ ΣΥΓΚΛΙΣΙΟΜΕΤΡΟ ✓✓ ΦΡΕΝΟΜΕΤΡΟ ✓✓✓ ΤΖΟΓΟΜΕΤΡΟ ✓✓ ΓΡΥΛΛΟΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ✓ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ ✓✓✓

15 ΕξοπλισμόςΜοτοσυκλέτεςΟχήματα < 3,5 tΟχήματα > 3,5 t ΠΑΧΥΜΕΤΡΟ ✓✓✓ ΜΑΝΟΜΕΤΡΟ ✓✓✓ ΚΑΜΕΡΑ ✓✓✓ Η/Υ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ✓✓✓ Η/Υ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ✓✓✓ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ✓ AIΣΘΗΤΗΡΑΣ ΠΙΕΣΗΣ ✓ EΠΙΒΡΑΔΥΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ✓

16 Επίσης απαραίτητος εξοπλισμός για το ΚΤΕΟ είναι:  ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ  ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ  ΗΧΟΜΕΤΡΟ  ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ  Η/Υ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΤΕΟ  Η/Υ ΠΥΛΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ  Η/Υ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ  Η/Υ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ  Η/Υ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

17 ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. από GLOBAL RESEARCH HELLAS Γραμμή ΙΚΤΕΟ μοτοσικλετών Πλήρης εξοπλισμός γραμμής για μοτοσυκλέτες και λογισμικό αυτόματης γραμμής ελέγχου μοτοσικλετών το οποίο μπορεί να εξάγει αποτελέσματα σε ηλεκτρονική μορφή και 1 χρόνος δωρεάν συντήρηση και εκπαίδευση ΤΙΜΗ ,00€ Γραμμή ΙΚΤΕΟ επιβατικών Πλήρης εξοπλισμός γραμμής για οχήματα έως 3,5 τόνων και λογισμικό αυτόματης γραμμής ελέγχου μοτοσικλετών το οποίο μπορεί να εξάγει αποτελέσματα σε ηλεκτρονική μορφή και 1 χρόνος δωρεάν συντήρηση και εκπαίδευση ΤΙΜΗ ,00€ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ : ,00€ +ΦΠΑ

18 Συνδυαστική προσφορά Γραμμή ΙΚΤΕΟ μοτοσικλετών Πλήρης εξοπλισμός γραμμής για μοτοσυκλέτες και λογισμικό αυτόματης γραμμής ελέγχου μοτοσικλετών το οποίο μπορεί να εξάγει αποτελέσματα σε ηλεκτρονική μορφή. ΤΙΜΗ € Γραμμή ΙΚΤΕΟ επιβατικών Πλήρης εξοπλισμός γραμμής για οχήματα έως 3,5 τόνων και λογισμικό αυτόματης γραμμής ελέγχου μοτοσικλετών το οποίο μπορεί να εξάγει αποτελέσματα σε ηλεκτρονική μορφή και 1 χρόνος δωρεάν συντήρηση και εκπαίδευση. ΤΙΜΗ € ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: 98,785 € + ΦΠΑ

19 Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το ΙΚΤΕΟ ΑUTO CONTROL για την άδεια που μας δώσανε να φωτογραφήσουμε ότι χρειαζόμασταν. Nα ευχαριστήσουμε βαθύτατα για την βοήθεια του τον κύριο ΜΠΑΣΙΑΡΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ τεχνικό διευθυντή του IKΤEO AUTO CONTROL. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο ΓΚΕΪΒΑΝΙΔΗ ΣΑΒΒΑ για την καθοδήγηση του και τον χρόνο που διέθεσε για εμάς. ΒΡΑΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΛΤΖΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ