Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Ελληνογερμανική Αγωγή
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus” Dimitrios Rammos – Ralleia Model Experimental Primary schools Athens, Greece, March 2015

Creation of a website to present all results introducing Municipal Theatre of Piraeus to the Greek educational community Exploration of the historical and cultural background of the Municipal Theatre of Piraeus, Greece Narration of the Theatre’s construction and historical march trough digital storytelling Photoshooting all indoor venues, digitization of photo material and creation of the digital sightseeing Creation of interactive quizzes, puzzles and exercises for other students Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Σύγχρονη και ασύγχρονη εργασία ομάδων. Συνεργασία ομάδων μεταξύ τους και συνευθύνη με τοπικούς φορείς Δημιουργία animated ψηφιακού ιστορικού λευκώματος, τρισδιάστατης ψηφιακής περιήγησης, διενέργεια συνεντεύξεων σημαντικών προσωπικοτήτων και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού εμπλουτισμού και ελέγχου των γνώσεων για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Δημοσιοποίηση του υλικού σε ιστοσελίδα και κοινοποίησή της στην εκπαιδευτική κοινότητα όλης της Ελλάδας Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Η ιστοσελίδα που παρουσιάζει τα αποτελέσματα και το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Συνεργατικότητα Χτίσιμο της γνώσης Κριτική σκέψη Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Αυτορρύθμιση Επίλυση προβλημάτων της σύγχρονης ζωής & Καινοτομία Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Οι μαθητές δουλεύουν ομαδικά Έχουν αναπτύξει συνευθύνη Αποφασίζουν και σχεδιάζουν από κοινού τα βήματα της εργασίας τους Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Οι μαθητές παράγουν ιδέες και έργα τα οποία δεν γνώριζαν πριν από το project Συνδέουν και συνδυάζουν πληροφορίες από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα Οι μαθητές προχωρούν στην ανάλυση, την σύνθεση και την αξιολόγηση σύνθετων νοημάτων Χτίσιμο της γνώσης - Κριτική σκέψη Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως εργαλείο για το χτίσιμο της γνώσης Οι Τ.Π.Ε. ως στοιχείο κομβικής σημασίας για την επίτευξη των σκοπών του project Η χρήση των Τ.Π.Ε. ως μέσο καταγραφής πληροφοριών και επικοινωνίας μεταξύ των μελών των ομάδων Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Το project διαρκεί συνολικά 3 μήνες Υπάρχει ελευθερία στις ομάδες να προγραμματίσουν τα βήματα της υλοποίησης των δραστηριοτήτων τους Τα μέλη των ομάδων γνωρίζουν εξαρχής τα κριτήρια αξιολόγησης της δουλειάς τους Υπάρχει ξεκάθαρο συμβόλαιο υποχρεώσεων και δεσμεύσεων μεταξύ των μελών των ομάδων και των ομάδων μεταξύ τους Αυτορρύθμιση Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Το ζητούμενο είναι η επίλυση πραγματικών προκλήσεων Οι προκλήσεις αυτές είναι επίκαιρες και αφορούν την καθημερινότητα των παιδιών Οι μαθητές εφαρμόζουν τις ιδέες τους στον πραγματικό κόσμο Επίλυση προβλημάτων της σύγχρονης ζωής & Καινοτομία Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Ενδιαφέρον και πληροφόρηση για το κοινωνικό γίγνεσθαι Κατανόηση και ενδιαφέρον για την ευημερία του κόσμου Δράση υπεύθυνων πολιτών και ενεργός συμμετοχή Άσκηση επιρροής σε επίκαιρα θέματα Συνεργατικότητα, διαδραστικότητα, κριτική και συμμετοχικότητα Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Στιγμιότυπα από την εμφάνιση των τρισδιάστατων περιηγήσεων των αιθουσών του Θεάτρου, όπως αυτές εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του project Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας Αξιολόγηση Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Ερώτηση 1 Να κυκλώσεις την απάντηση που εκφράζει το βαθμό ενδιαφέροντός σου για το θέμα του project: Ερώτηση 2 Ένιωσες ότι συμμετείχες στον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων του project ; Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Ψηφιακή βόλτα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Δημήτριος Ράμμος Ερώτηση 3 Θεωρείς το project για το Δημοτικό Θέατρο καινοτόμο και διαφορετικό σε σχέση με άλλα project στα οποία έλαβες μέρος τα προηγούμενα χρόνια; Ερώτηση 4 Σε ικανοποίησε το αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων και η ποιότητα του υλικού που παράχθηκε από αυτές;

Ψηφιακή βόλτα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Δημήτριος Ράμμος Ερώτηση 5 Με ανώτερο το 100 σημείωσε τον βαθμό που κατά την γνώμη σου συνεργάστηκαν τα μέλη της ομάδας σου μεταξύ τους Ερώτηση 6 Θεωρείς ότι έμαθες καινούρια πράγματα μέσα από τις δραστηριότητες του project;

Ερώτηση 7 Αν ναι, κύκλωσε το/τα αντικείμενα για τα οποία θεωρείς ότι έμαθες κάτι καινούριο: Ερώτηση 8 Ήταν η χρήση Νέων Τεχνολογιών απαραίτητη για την υλοποίηση του project; Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece

Ερώτηση 10 Θα ξαναχρησιμοποιούσες κάποιο ή κάποια από τα λογισμικά των Νέων Τεχνολογιών που αξιοποιηθήκαν σε αυτό το project σε κάποιο αντίστοιχο στο μέλλον; Ερώτηση 11 Με άριστα το 100 βαθμολόγησε πόσο διασκέδασες σε αυτό το project: Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece