Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus” Dimitrios Rammos – Ralleia Model Experimental Primary schools Athens, Greece, March 2015
Creation of a website to present all results introducing Municipal Theatre of Piraeus to the Greek educational community Exploration of the historical and cultural background of the Municipal Theatre of Piraeus, Greece Narration of the Theatre’s construction and historical march trough digital storytelling Photoshooting all indoor venues, digitization of photo material and creation of the digital sightseeing Creation of interactive quizzes, puzzles and exercises for other students Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Σύγχρονη και ασύγχρονη εργασία ομάδων. Συνεργασία ομάδων μεταξύ τους και συνευθύνη με τοπικούς φορείς Δημιουργία animated ψηφιακού ιστορικού λευκώματος, τρισδιάστατης ψηφιακής περιήγησης, διενέργεια συνεντεύξεων σημαντικών προσωπικοτήτων και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού εμπλουτισμού και ελέγχου των γνώσεων για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Δημοσιοποίηση του υλικού σε ιστοσελίδα και κοινοποίησή της στην εκπαιδευτική κοινότητα όλης της Ελλάδας Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Η ιστοσελίδα που παρουσιάζει τα αποτελέσματα και το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Συνεργατικότητα Χτίσιμο της γνώσης Κριτική σκέψη Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Αυτορρύθμιση Επίλυση προβλημάτων της σύγχρονης ζωής & Καινοτομία Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Οι μαθητές δουλεύουν ομαδικά Έχουν αναπτύξει συνευθύνη Αποφασίζουν και σχεδιάζουν από κοινού τα βήματα της εργασίας τους Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Οι μαθητές παράγουν ιδέες και έργα τα οποία δεν γνώριζαν πριν από το project Συνδέουν και συνδυάζουν πληροφορίες από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα Οι μαθητές προχωρούν στην ανάλυση, την σύνθεση και την αξιολόγηση σύνθετων νοημάτων Χτίσιμο της γνώσης - Κριτική σκέψη Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως εργαλείο για το χτίσιμο της γνώσης Οι Τ.Π.Ε. ως στοιχείο κομβικής σημασίας για την επίτευξη των σκοπών του project Η χρήση των Τ.Π.Ε. ως μέσο καταγραφής πληροφοριών και επικοινωνίας μεταξύ των μελών των ομάδων Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Το project διαρκεί συνολικά 3 μήνες Υπάρχει ελευθερία στις ομάδες να προγραμματίσουν τα βήματα της υλοποίησης των δραστηριοτήτων τους Τα μέλη των ομάδων γνωρίζουν εξαρχής τα κριτήρια αξιολόγησης της δουλειάς τους Υπάρχει ξεκάθαρο συμβόλαιο υποχρεώσεων και δεσμεύσεων μεταξύ των μελών των ομάδων και των ομάδων μεταξύ τους Αυτορρύθμιση Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Το ζητούμενο είναι η επίλυση πραγματικών προκλήσεων Οι προκλήσεις αυτές είναι επίκαιρες και αφορούν την καθημερινότητα των παιδιών Οι μαθητές εφαρμόζουν τις ιδέες τους στον πραγματικό κόσμο Επίλυση προβλημάτων της σύγχρονης ζωής & Καινοτομία Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Ενδιαφέρον και πληροφόρηση για το κοινωνικό γίγνεσθαι Κατανόηση και ενδιαφέρον για την ευημερία του κόσμου Δράση υπεύθυνων πολιτών και ενεργός συμμετοχή Άσκηση επιρροής σε επίκαιρα θέματα Συνεργατικότητα, διαδραστικότητα, κριτική και συμμετοχικότητα Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Στιγμιότυπα από την εμφάνιση των τρισδιάστατων περιηγήσεων των αιθουσών του Θεάτρου, όπως αυτές εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του project Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας Αξιολόγηση Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Ερώτηση 1 Να κυκλώσεις την απάντηση που εκφράζει το βαθμό ενδιαφέροντός σου για το θέμα του project: Ερώτηση 2 Ένιωσες ότι συμμετείχες στον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων του project ; Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Ψηφιακή βόλτα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Δημήτριος Ράμμος Ερώτηση 3 Θεωρείς το project για το Δημοτικό Θέατρο καινοτόμο και διαφορετικό σε σχέση με άλλα project στα οποία έλαβες μέρος τα προηγούμενα χρόνια; Ερώτηση 4 Σε ικανοποίησε το αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων και η ποιότητα του υλικού που παράχθηκε από αυτές;
Ψηφιακή βόλτα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Δημήτριος Ράμμος Ερώτηση 5 Με ανώτερο το 100 σημείωσε τον βαθμό που κατά την γνώμη σου συνεργάστηκαν τα μέλη της ομάδας σου μεταξύ τους Ερώτηση 6 Θεωρείς ότι έμαθες καινούρια πράγματα μέσα από τις δραστηριότητες του project;
Ερώτηση 7 Αν ναι, κύκλωσε το/τα αντικείμενα για τα οποία θεωρείς ότι έμαθες κάτι καινούριο: Ερώτηση 8 Ήταν η χρήση Νέων Τεχνολογιών απαραίτητη για την υλοποίηση του project; Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece
Ερώτηση 10 Θα ξαναχρησιμοποιούσες κάποιο ή κάποια από τα λογισμικά των Νέων Τεχνολογιών που αξιοποιηθήκαν σε αυτό το project σε κάποιο αντίστοιχο στο μέλλον; Ερώτηση 11 Με άριστα το 100 βαθμολόγησε πόσο διασκέδασες σε αυτό το project: Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece