To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο: ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία. Έρευνα στα πλαίσια του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΣΠΥΡΟΣ Θ. ΣΙΑΚΑΣ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Επιστημολογική Επάρκεια
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
Διδακτική Πληροφορικής
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Ρατσισμός και Ξενοφοβία
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πρωί ανοιξιάτικης μέρας σε μια συνοικία της Αθήνας …
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
‘’ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ’’
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο: ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία. Έρευνα στα πλαίσια του Προγράμματος ΜΕΡΑ (Μαθητές στην Έρευνα και Ανάπτυξη ) Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Α΄

Ρατσισμός… η περιθωριοποίηση, ο αποκλεισμός και η διάκριση σε βάρος όσων θεωρούνται ότι είναι “διαφορετικοί” από μας. Ξενοφοβία… η αρνητική στάση, το αίσθημα φόβου ή αντιπάθειας και αποστροφής προς τους ξένους (Ζεμπύλας & Παπαμιχαήλ, 2015).

Έρευνες στην Κύπρο Οι Ελληνοκύπριοι μαθητές περιθωριοποιούν παιδιά τα οποία μιλούν την Τουρκική γλώσσα λόγω της πολιτικής κατάστασης που επικρατεί στο νησί μας (Ζεμπύλας, 2010). 46% και 39% των παιδιών που μεγαλώνουν με οικιακές βοηθούς από τη Σρι Λάνκα και τις Φιλιππίνες αντίστοιχα, τις θεωρούν «λερωμένες», και νιώθουν το αίσθημα ανωτερότητας και δύναμης απέναντί τους (Σπύρου, 2009).

Προβληματισμός Stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο Παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη Vs

Ερευνητικά ερωτήματα Μπορεί η παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία; Μπορεί το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία; Ποιες από τις δύο πορείες διδασκαλίας συμβάλλουν αποτελεσματικότερα στη μάθηση ζητημάτων σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία;

Μέσα Συλλογής Δεδομένων Δομημένο ερωτηματολόγιο Συνεντεύξεις

Παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη

Stop- motion animation και παραγωγή βίντεο

Συμπεράσματα: Η παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη μπορεί να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία

Το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο συμβάλλει στην αλλαγή των γνώσεων και των στάσεων των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία

Η συγκεκριμένη έρευνα έχει δείξει ότι το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο, ως ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης, οδήγησε τα παιδιά σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε σύγκριση με την παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη.