Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι η venture capital χρηματοδότηση;
Advertisements

ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Η σχέση Εκπαίδευσης και ΜΜΕ στο κοινωνικό κράτος Αναπ. Καθ. Γ. Πλειός.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ Χάρις Τσίγκου, Ειδικός Επιστήμονας ΕΣΡ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Σχολ. Έτος:
ΟΡΙΣΜΟΣ, ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 3: Λήψη αποφάσεων και απόδοση κάτω από στρες και ψυχική διέγερση, προσοχή,μνήμη Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης.
Μάθημα 6 Η γενιά του Η γενιά του 80΄ ή Νέα Αθηναϊκή Σχολή.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2.2: Η πολιτική των μεταφορών στην Ευρώπη. European framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Μεγέθη που διατηρούνται Διατήρηση της Ορμής Διατήρηση της Ορμής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εκτροφή μηρυκαστικών ζώων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Π.Ο.Υ.- Υγιείς Πόλεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 16η Συνάντηση Εργασίας Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων Καλλιθέα, 7 Ιουλίου 2017 Νταίζη Παπαθανασοπούλου,
Θέμα: ''Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
NeoΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Διάρθρωση της Ευρωπαϊκής και Ελληνικής αλιευτικής νομοθεσίας
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
Το Νερό και ο Άνθρωπος: Μια αειφόρος σχέση Ζωής
Video - Τεχνολογικά μέσα
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΣΕΞΙΣΜΟΣ - ΑΝΕΡΓΙΑ.
Κυματική ενέργεια   .
Ο ΗΛΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ (18 Μάρτη 2014).
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΠΡΟΥΝΕΛΕΣΚΙ
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΦΙΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ ΖΑΦΕΙΡΑ
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
Ο Βυθός του Μίλτου Σαχτούρη
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Sherlock Holmes, και διαχρονική αξία
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Τρία χρόνια εφαρμογής της βιωματικής Άσκησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
الوحدة الثانية : المادة والحرارة
Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο
Ομοσπονδία Συνδέσμων Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου
Πολιτική Έρευνα.
ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ Μην χρησιμοποιείτε το κλικ Ανοίξετε τον ήχο.
12η ΕΝΟΤΗΤΑ «ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Jesus, Thou Joy of Loving Hearts
ΟΙ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός

Η τηλεόραση όχημα εκπαίδευσης

Τι είναι η εκπαιδευτική τηλεόραση Τα μορφωτικά προγράμματα της «κανονικής» τηλεόρασης (ασύρματης ή ψηφιακής), που απευθύνεται στο γενικό ακροατήριο Η εκπαιδευτική τηλεόραση γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη στην Η εκπαιδευτική τηλεόραση γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη στην Ευρώπη, ενώ η σχολική στις ΗΠΑ (1933 Iowa) Ευρώπη, ενώ η σχολική στις ΗΠΑ (1933 Iowa) Επειδή η τηλεόραση ήταν από την αρχή κρατική Επειδή η τηλεόραση ήταν από την αρχή κρατική Τι έπαιξε σημαντικό ρόλο ? Τι έπαιξε σημαντικό ρόλο ? – Ο ρόλος της συλλογικής κατανάλωσης – Εξωοικονομικές προτεραιότητες –Μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων

Υποχώρηση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης Ποσοστό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο ετήσιο σύνολο του προγράμματος ΓΕΡΜΑΝΙΑ (παιδικά προγράμματα) ARD ZDF SAT1 RTL 9,7% 7,3% 4,6% 8,3% 7,1% 8,2% 2,6% 8,1% 7,6% 7,8% 1,8% 6,6% 9% 7,6% 1,5% 6,1% 6,8% 6,6% 3,2% 6,3% 8% 6,3% 3,3% 4,8% ΓΑΛΛΙΑ (παιδικά προγράμματα) TF1 FRANCE 2 FRANCE 3 ARTE - 0,7% 1,5% 1,2% % -15% -20% +2,9% 1,1% 0,2% 1,2 0, ,5% -16% -20,2% 27,3% Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ (εκπαιδευτικά προγράμματα) BBC 1/2 ITV CHANNEL 4 2,3% 16% : 0% 2,7% 14% : 16,3% 3,2% 13,11% 4,1% 1,9% 11,3% 3,9% 2% 13% ΙΤΑΛΙΑ ( εκπαιδευτικά προγράμματα) RAI 1/2/3 MEDIASET -- 7% - 6% - 2% - 1% - ΟΛΛΑΝΔΙΑ ( εκπαιδευτικά προγράμματα) ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 11%9,1%8,5%8% Πηγή: European Audiovisual Observatory Yearbook, 2002 & 1999, Επεξεργασία Γ. Πλειός

Τα βασικά ερωτήματα σχετικά με την εκπαιδευτική τηλεόραση Αν και σε τι διαφέρουν τα προγράμματα εκπαιδευτικής τηλεόρασης από τα ψυχαγωγικά προγράμματα της εμπορικής Αν και σε τι διαφέρουν τα προγράμματα εκπαιδευτικής τηλεόρασης από τα ψυχαγωγικά προγράμματα της εμπορικής Αν η μορφωτική τηλεόραση πέτυχε τους σκοπούς για τους οποίους αναπτύχθηκε Αν η μορφωτική τηλεόραση πέτυχε τους σκοπούς για τους οποίους αναπτύχθηκε Αν τελικά η εκπαιδευτική τηλεόραση διδάσκει κάτι και τι Αν τελικά η εκπαιδευτική τηλεόραση διδάσκει κάτι και τι

Αν και σε τι διαφέρουν τα προγράμματα εκπαιδευτικής τηλεόρασης από τα ψυχαγωγικά προγράμματα της εμπορικής Διαφορές Διαφορές –Η σύνθεση της ομάδας που παράγει τα προγράμματα –Η διαδικασία της παραγωγής των τηλεοπτικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων –Τα κριτήρια επιτυχίας –Η σχέση περιεχομένου - πραγματικότητας Ομοιότητες Ομοιότητες –Δόμηση του προγράμματος με τους κανόνες της ψυχαγωγίας (οργάνωση της γνώσης όχι σύμφωνα με το Α.Π. και «ανθρωποκεντρική» προσέγγιση)

Η μορφωτική τηλεόραση πέτυχε τους σκοπούς για τους οποίους αναπτύχθηκε? Αύξησε το μορφωτικό επίπεδο των παιδιών, όμως, Αύξησε το μορφωτικό επίπεδο των παιδιών, όμως, Αναπαραγωγή των μορφωτικών ανισοτήτων σε υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο Αναπαραγωγή των μορφωτικών ανισοτήτων σε υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο

Η εκπαιδευτική τηλεόραση διδάσκει κάτι, και τι ? Οι μαθητές πάντα κάτι μαθαίνουν – Berger & Luckmann Οι μαθητές πάντα κάτι μαθαίνουν – Berger & Luckmann Μαθαίνουν να μαθαίνουν ευχάριστα, με ψυχαγωγία – «εκπαιδιασκέδαση». Μαθαίνουν να μαθαίνουν ευχάριστα, με ψυχαγωγία – «εκπαιδιασκέδαση». Εξασθένιση της παραδοσιακής μάθησης. Εξασθένιση της παραδοσιακής μάθησης.

Ερωτήσεις ?